SsjMonkeyDBankai
Experimenterende gebruiker
Aangezien hier vrij weinig over te vinden is open ik er maar een topic over. Het enige wat ik kan vinden is dat de twee niet te combineren zijn en hetzelfde geld voor Ritalin. Echter is Dex een zwaardere/echtere amfetamine dan Ritalin en ben ik dus benieuwd hoeveel uur er tussen dex en tramadol zou moeten zitten zonder bijwerkingen ervan te krijgen ? Heeft er iemand ervaring met deze twee achter elkaar of misschien zelfs tegelijk gebruikt ?
Update: Heb hem net genomen tramadol 50mg HCI er een groot glas water bij gedronken inmiddels is het 16 uur geleden dat ik mijn dexamfetamine heb genomen,20 uur geleden dat ik 6 biertjes heb gedronken en 46 uur geleden dat ik aan de (slechte kwaliteit)speed zat. Er zal niet heel veel gebeuren neem ik aan echter is het toch handig om zoiets te laten weten voor eventueel andere personen die in een zelfde soort situatie zitten. Ik houd jullie op de hoogte!
Update: Heb hem net genomen tramadol 50mg HCI er een groot glas water bij gedronken inmiddels is het 16 uur geleden dat ik mijn dexamfetamine heb genomen,20 uur geleden dat ik 6 biertjes heb gedronken en 46 uur geleden dat ik aan de (slechte kwaliteit)speed zat. Er zal niet heel veel gebeuren neem ik aan echter is het toch handig om zoiets te laten weten voor eventueel andere personen die in een zelfde soort situatie zitten. Ik houd jullie op de hoogte!
Laatst bewerkt: