Track&Trace Delivery moment still unknown

Practuna

Belezen gebruiker
Hallo, ik heb Donderdag 7 mei een bestelling geplaatst bij een bekende vendor (150x Clonazolam 0,5mg pellets), dus heb er wel [Modknip]Prijs verwijderd[/modknip] voor betaald.
Ik kreeg netjes een T&T code van PostNL maar de status blijft hangen op:
Delivery moment still unknown
Shipment is expected, but not yet in sorting process

Er staat wel bij; It is very busy with online orders. Unfortunately, we cannot deliver everything on time. Some deliveries will be delayed. For this we ask for your understanding.
Heeft iemand ooit meegemaakt dat het alsnog wel geleverd werd en een week later ofzo in je postvakje ligt? Denk het niet zeker?

Mvg, Erwin

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanwege Corona heeft PostNL soms vertraging bij het bezorgen van pakketten. Zie dit bericht op hun site ( en staat ook in de app)

Het is drukker dan normaal bij onze klantenservice door de coronamaatregelen en meer post en pakketten. Neem daarom alleen contact op voor dringende zaken (medische, rouw- en spoedzendingen). Sommige pakketten zijn langer onderweg. We doen ons best alles zo snel mogelijk te bezorgen.

Dus ik zou toch gewoon nog even geduld hebben als ik jou was.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hallo, ik heb Donderdag 7 mei een bestelling geplaatst bij een bekende vendor (150x Clonazolam 0,5mg pellets), dus heb er wel [Modknip]Prijs verwijderd[/modknip] voor betaald.
Ik kreeg netjes een T&T code van PostNL maar de status blijft hangen op:
Delivery moment still unknown
Shipment is expected, but not yet in sorting process

Er staat wel bij; It is very busy with online orders. Unfortunately, we cannot deliver everything on time. Some deliveries will be delayed. For this we ask for your understanding.
Heeft iemand ooit meegemaakt dat het alsnog wel geleverd werd en een week later ofzo in je postvakje ligt? Denk het niet zeker?

Mvg, Erwin
Donderdag 7 mei besteld en je maakt je nu al zorgen :) ?.. Tegenwoordig duurt het 2 a 3 werkdagen. Dus je kan je pakketje begin aankomende week wel verwachten. Ik zie nog geen tekenen om je ongerust te hoeven maken.

Edit: Daarbij is het benoemen van prijzen verboden, dus heb ik die maar even weggehaald.

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Damn , wou je ze de 7e zelf al hebben ?
dinsdag of woensdag lijkt me een goede datum om ze in de bus te hebben.
Eergisteren ook besteld , ligt nu in het sorteercentra van postnl en verwacht het hier woensdag of gen laatste vrijdag.

Alles duurt langer door corona, zelf onze locale bpost duurt een pakket minimum 1 dag extra (standaard...)

Practuna

Belezen gebruiker
Dat lucht heel erg op, ik dacht het was nog steeds niet bij postNL aangekomen en niet in sorteer prosces en dus zal er wel wat mis zijn gegaan xD, ik ben altijd zo snel in paniek. Bedankt voor de antwoorden iig :) Hoop dat ik is lekker kan slapen op echte Clonazolam heheh, zit toch bijna altijd thuis nu :P

Mvg, Erwin

AcidWarrior

Wijs gebruiker
dus heb er wel [Modknip]Prijs verwijderd[/modknip] voor betaald
Verwijder best ff de prijs van je bestelling, anders kom je in trouble i.v.m. de forumregels. :wink:

Zoals hierboven al gezegd zou ik me helemaal geen zorgen maken en kan je de vertraging hoogstwaarschijnlijk aan Corona aanrekenen.
Ik wacht zelf nog op een bestelling die ik maandag plaatste.

Laatst bewerkt door een moderator:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Jup idd , zeker als je iets van bol besteld ofzo.

Al 2 x de truc gevonden. De niet legale spulletjes bestellen die normaal 3 - 5 dagen onderweg zijn plus een bestelling bij bol dezelfde dag die 1-2 dagen onderweg is. Als beiden uit NL komen lijkt het wel of ze die samen nemen. Bol werkt met contracten, post NL moet sws tijdig leveren dan dus denk alles op hetzelfde adres nemen ze erbij.

inner_search

Badass junkie
Al 2 x de truc gevonden. De niet legale spulletjes bestellen die normaal 3 - 5 dagen onderweg zijn plus een bestelling bij bol dezelfde dag die 1-2 dagen onderweg is. Als beiden uit NL komen lijkt het wel of ze die samen nemen. Bol werkt met contracten, post NL moet sws tijdig leveren dan dus denk alles op hetzelfde adres nemen ze erbij.
Damn , die moet ik testen bij men volgende rc bestelling!

Practuna

Belezen gebruiker
Ah srry voor het benoemen van de prijs. Maar uhm zitten jullie bestellingen van PostNL dan wel al in het sorteer prosces? want die van mij dus niet (wel 7 mei besteld, ben een beetje in de war)

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Ah srry voor het benoemen van de prijs. Maar uhm zitten jullie bestellingen van PostNL dan wel al in het sorteer prosces? want die van mij dus niet, sinds 5 mei niet, srry mn datum had ik verkeerd geloof ik.
Als ze niet in het sorteer center zijn (je bestellingen) kan je ook geen actieve t&t hebben.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Had ik laatst ook, komt door Corona en drukte bij de bezorgtdienst. Duurde 3 weken langer, terwijl het normaal ALTIJD binnen 3 dagen in mijn brievenbus zit.

Practuna

Belezen gebruiker
Wow, nice dan heb ik misschien over een week of 2 in één keer BAM een vergeten bestelling in de bus xD
Ik heb trouwens ook bij een andere vendor al een bestelling gedaan omdat ik dacht dat ik genaaid was, die T&T zegt wel dat het in het sorteer procses zit, en dat het morgen komt.. hoop het, ben benieuwd naar de Flunitrazolam :grin:

inner_search

Badass junkie
Wow, nice dan heb ik misschien over een week of 2 in één keer BAM een vergeten bestelling in de bus xD
Ik heb trouwens ook bij een andere vendor al een bestelling gedaan omdat ik dacht dat ik genaaid was, die T&T zegt wel dat het in het sorteer procses zit, en dat het morgen komt.. hoop het, ben benieuwd naar de Flunitrazolam :grin:
Scheelt enorm per vendor.
Heb 8 mei besteld en zat vandaag netjes in de bus.
Bij een andere vendor duurt het altijd minimum 5 dagen..
Eerst al 2 voor men overschrijving, den nog 2 voor verzending en nog eens 2 voor levering.
Maar het komt wel aan..
Heb zowat 2 standaard vendors.

Practuna

Belezen gebruiker
Mijn twee verschillende bestellingen van verschillende vendors zijn aan gekomen, ze zijn ALLEBEIDE.. NEP zoals gewoonlijk voor mij. Wat heb ik gedaan om een stuk of 26 verschillende vendors getest te hebben en geen één ECHTE Benzo blotters of pilletje te verkrijgen hebben :(

(Ik heb maar 2F-Ketamine besteled, dat is waarchijnlijk wel echt NET als die 3-mmc TROEP (voor mij troep) die wel vrolijk te verkrijgen is.. hoop ik :confused:

DIe flunitrazolam en Clonazolam pellets doen alweer NIKS :(
Hopen dat de 2F-Ketamine in lichte doseringen mij in dromeland kan bregen zonder gek te worden van een trip ofzo. (o en ik heb perongelijk een 3-mmc pellet van 180mg er bij gekocht, zullen we zien of die het wel doet.. ach tuurlijk wel joh het is 3-mmc.

Waarom willen mensen zoooooo graag dat men absoluut NIET aan echte RC Benzo's komen? Lijkt me handig te pas komen in het geval dat iemand een hele GESCHIFTE SLECHTE PSHCHOTIC-SCHIZOFRENIC-MANAIC.. aanvalletje krijgt van een trip :)? Is het zo duur? wat is er aan de hand?
Zo'n ECHTE benzo zou goed van pas komen voor bad tript, lekker lullig als ze merken dat het nep is, helaas pindakaas :confused:

Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Ze bijn bijna aan gemokenen, ze zijn ALLEBEIDE.. NEP zoals gewoonlijk voor mij. Wat heb ik gedaan om een stuk of 26 verschillende vendors getest te hebben en geen één ECHTE Benzo blotters of pilletje te verkrijgen hebben :((
Ik heb maar 2F-Ketamine besteled, dat is waarchijnlijk wel echt NET als die 3-mmc TROEP (voor mij troep) wel vrolijk te verkrijgen is..

DIe flunitrazolam en Clonazolam pellets doen alweer NIKS :(
Hopen dat de 2F-Ketamine in lichte doseringen mij in dromeland kan bregen zonder gek te woren van een trip ofzo. (o en ik heb perongelijk een 3-mmc pellet van 180mg er bij gekocht, zullen we zien of die het wel doet.. ach tuurlijk wel joh het is 3-mmc.
Waarom willen mensen zoooooo graag dat met absoluut NIET aan echte RC Benzo's komen? Lijkt me handig te pas komen in het geval dat iemand een hele slechte trip heeft? Is het zo duur? wat is er aan de had?
Zeg eerst even waarom je denkt ze nep te zijn ?
Ik zie nergens dat je ze getest of genomen hebt ? Dus waarom de uitspraak ?
Wat het je besteld en welke hoeveelheid ?
Zal je proberen helpen een beeld te scheppen van wat je threshold zou zijn.

Edit.
+ een korte geschiedenis van je tolerantie.
Ken een persoon die 1mg flualpra achteroverslaat en zegt nix te voelen , maar zegt er niet bij dat hij dagenlijks 50mg valium neemt en 24mg bromazolam (Ja mezelf in de beginfase van men rc gebruik...)

Practuna

Belezen gebruiker
Ik slik 3x10mg Diazepam verscpreid over de dag tegen zware sociale angst.
Ik heb bij de ENORM veel vendors benzo poedertjes, blots and pellets besteled. dit keer van 2 verschillende vendors, 150x 0.5mg CLonazolam pellets en bij de ander 50x 0.125ug Flunitrazolam pellets. bijde hebben geen effect, 0 effect ze doen niks. ik word echt helemaal gek, veel mensen zeggen dat ze een mooie vendor hebben gevonden waar alles tip top in orde is met die benzo poedertjes en pilletjes en blotters, ik word er echt ziek van, ik zoek me helemal te pleures voor alleen maar ECHTE RC benzos en NIEMAND mag zeggen waar ik niet bedonderd kan worden.. terweil ik echt al 2 jaar lang an het zoeken ben en geld aan ghet uitgeven ben aan lettelijk''NIKS' of '3-mmc' wat ik niet meer weer wil aanraken in mijn hele leven.

Niemand mag mij een legitieme vendor geven, ik heb er 2 JAAR lang voor gezocht, mischien wel langer :confused: :( :(

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Ik heb bij de ENORM veel vendors benzo poedertjes, blots and pellets besteled. dit keer van 2 verschillende vendors, 150x 0.5mg CLonazolam pellets en bij de ander 50x 0.125ug Flunitrazolam pellets. bijde hebben geen effect, 0 effect ze doen niks. ik word echt helemaal gek, veel mensen zeggen dat ze een mooie vendor hebben gevonden waar alles tip top in orde is met die benzo poedertjes en pilletjes en blotters, ik word er echt ziek van, ik zoek me helemal te pleures voor alleen maar ECHTE RC benzos en NIEMAND mag zeggen waar ik niet bedonderd kan worden.. terweil ik echt al 2 jaar lang an het zoeken ben en geld aan ghet uitgeven ben aan lettelijk''NIKS' of '3-mmc' wat ik niet meer weer wil aanraken in mijn hele leven.

Niemand mag mij een legitieme vendor geven, ik heb er 2 jaar voor gezocht :((

ja, dat zuigt.. mijn enkele ervaring met een rc benzo via een vendor was ook een teleurstelling en je hoort dat veel vaker..
dat was flu iets...nog clonazolam van een andere vendor liggen maar daar heb ik geen vertrouwen in ondertussen met wat ik hier tussen de regels gelezen
heb.. niet geprobeerd nog.
idd frustrerend dat we elkaar hier niet kunnen helpen.
denk dat ik nu wel een vendor gevonden heb die te vertrouwen is maar ik ga den ik niet de proef op de som nemen... moet daar voor minstens 65 euro bestellen.
succes!

inner_search

Badass junkie

Niemand mag mij een legitieme vendor geven, ik heb er 2 JAAR lang voor gezocht, mischien wel langer :confused: :( :(
Shit man , gebruik je Google?
Srr maar je maakt me niet wijs dat je am 2 jaar rc's besteld en enkel je bedonderd word of nix voelt van benzo rc's.

Ik gebruik gewoon Google en enkel nl vendors.
Nog maar 1 keer gescamed geweest dat iets niet aankwam.
Maar alle stofjes die ik krijg zijn ze ook gewoon..

Je weet toch dat ze "allemaal hetzelfde zijn" maar toch anders werken.
Je kan niet verwachten dat je 30mg valium ineens kan omwisselen met 1mg clonazolam p/d.
Alle dat lukt in mijn geval toch niet.
+ je hebt dus tolerantie.
Ik kwam niet inslaap gisteren en heb dus nog 300ug fluni binnegewerkt en daarna nog eens 200ug.
Anders voel ik er ook nix van.
0.25

Practuna

Belezen gebruiker
?, ik bedoel ik heb er heel veel ingenomen maar ik begon mij niet eens slaperig te voelen. Ik begrijp niet wat je bedoelt met 'als je geen deftig antwoord kan geven', sorry als ik je beledigd hebt dat was niet mijn bedoeling, ik probeer juist altijd bescheiden te zijn en juist dankbaar te zijn. Ik ben ook dankbaar dat mensen mij proberen te helpen.

Ik geef toe ik ben niet goed ik spelling, slecht in Nederlands en zeg soms dingen waarvan ik later achter kom dat dat dat iets anders betekend dan dat ik mijn hele leven heb gedacht

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik zou eens een jaar geen benzodiazepinen of analogen daar van nemen. En dan opnieuw testen. Ik heb bij meerdere vendors etizolam pellets gehaald en ze werkten altijd.

inner_search

Badass junkie
Ik geef toe ik ben niet goed ik spelling, slecht in Nederlands en zeg soms dingen waarvan ik later achter kom dat dat dat iets anders betekend dan dat ik mijn hele leven heb gedacht
Was niet lullig bedoeld , maar je weent een stuk weg omdat je iets niet voelt.
Ik wil je helpen en vraag wat je genomen hebt en hoeveel , en dat zeg je zelfs niet.
Heb je 20mg clona op heb je 20 pellets clona op.
fluni op of niet.
Het is een drusforum , post gerust wat je neemt.
Dan kunnen wij deftig antwoorden.

Practuna

Belezen gebruiker
Ik slik 3 keer 10mg Diazepam verspreid over de dag van de doctor. Ik in totaal 12 Flunitrazolam genogen een paar uur geleden en net 5 daarvan, sorry ik heb een beetje ADD en concentreer mij soms heel slecht waardoor ik belangrijke details vergeet. en ik ben een beetje beverig van het feit dat ik weer €100 licher ben aan waacrschijnlijk pilletjes die niet echt zijn. sorry

inner_search

Badass junkie
Ik denk dat je pilletjes gewoon dr werk doen, maar dat je de effecten nog niet herkent + een een hoop tolerantie.
+ dat hij niet veel moeite doet om uit te zoeken wat welke benzo is.
En er direct 20 achterover slaat.
Zeer onverstandig voor een onbekende stof
Ik heb zwaar benzo tolerantie , elke nieuwe rc benzo begin in zo laag mogelijk te dosen en flinker ik niet ineens 5mg clona in 1 iu oplissing..

De ts kan hem beter eens inlezen over nps of rc's alvorens hier te klagen ze niet te werken.

Als ik wat wil voelen van men clona moet ik ook 4mg+ nemen .(nu niet zit in taper .)
Ik ken men tolerantie en ga er met om zoals het hoort.

Practuna

Belezen gebruiker
Ik probeer ook altijd eerst een hele lage dosering te nemen, en dan voel ik niks. Dan de dag erna ging ik naar een wat hogere dosering (2 pilletjes) en kon nog steeds niet in slaap vallen (dat is raar want clonazolam is een ongelofelijk sterk middel vooral een dosis van 1.0mg).
Daarna was ik er van overtuigt dat er hoogst waarschijnlijk geen actieve stof in zat en nam de volgende dag 20+ van de zogenaamde 0,5mg Clonazolam pilletjes in en ging liggen op mijn bed. Ik ben niet in slaap gevallen en heb geen enkel effect gemerkt.

Laatst had ik nog een man van één of andere vendor gesproken via Whatsapp(deze man was zogenaamd eigenaar van een vendor waar je alleen 2-FDCK van kon bestellen), had aan hem gevraagd of hij misschien een vendor kende die geen nep benzo's verkoopten; stuurt hij mij een link naar een vendor waarvan ik een week geleden 150 clonazolam pellets had gekocht die nep bleken te zijn haha, echt ik begrijp het niet. Ik bedoel ja je verdient veel met dat oplichten maar waarom zijn er zoveel vendors die wel echte psychodelics en uppers verkopen maar allemaal nep benzo's?

Is het moeilijk om aan die benzo chemicaliën te komen, zijn ze duurder dan al die andere stofjes?

Sorry ik wil gewoon een keer echte benzo pellets in m'n postvak kunnen krijgen (of echte poedertjes om een solution van bvb 1mg/mL te maken.) Ben echt enorm veel vendors bijlangs gegaan, gecheckt voor reviews over de sites en hun producten, onderzoek gedaan naar die sites voordat ik bestelde. Ik ben blijkbaar niet zo goed in het zoeken naar een legitiem RC bedrijf voor benzo's. Volgens mij zijn er ook geen sites waar ze openlijk over RC bedrijven mogen discuseren?

inner_search

Badass junkie
Ik probeer ook altijd eerst een hele lage dosering te nemen, en dan voel ik niks. Dan de dag erna ging ik naar een wat hogere dosering (2 pilletjes) en kon nog steeds niet in slaap vallen (dat is raar want clonazolam is een ongelofelijk sterk middel vooral een dosis van 1.0mg).
Daarna was ik er van overtuigt dat er hoogst waarschijnlijk geen actieve stof in zat en nam de volgende dag 20+ van de zogenaamde 0,5mg Clonazolam pilletjes in en ging liggen op mijn bed. Ik ben niet in slaap gevallen en heb geen enkel effect gemerkt.

Laatst had ik nog een man van één of andere vendor gesproken via Whatsapp(deze man was zogenaamd eigenaar van een vendor waar je alleen 2-FDCK van kon bestellen), had aan hem gevraagd of hij misschien een vendor kende die geen nep benzo's verkoopten; stuurt hij mij een link naar een vendor waarvan ik een week geleden 150 clonazolam pellets had gekocht die nep bleken te zijn haha, echt ik begrijp het niet. Ik bedoel ja je verdient veel met dat oplichten maar waarom zijn er zoveel vendors die wel echte psychodelics en uppers verkopen maar allemaal nep benzo's?

Is het moeilijk om aan die benzo chemicaliën te komen, zijn ze duurder dan al die andere stofjes?

Sorry ik wil gewoon een keer echte benzo pellets in m'n postvak kunnen krijgen (of echte poedertjes om een solution van bvb 1mg/mL te maken.) Ben echt enorm veel vendors bijlangs gegaan, gecheckt voor reviews over de sites en hun producten, onderzoek gedaan naar die sites voordat ik bestelde. Ik ben blijkbaar niet zo goed in het zoeken naar een legitiem RC bedrijf voor benzo's. Volgens mij zijn er ook geen sites waar ze openlijk over RC bedrijven mogen discuseren?
Dan zul je toch bij je arts moeten gaan smeken vrees ik.
Iedereen vind top nl vendors , behalve jij..
Raar vind je niet ?
Al men benzo rc's die de afgelopen maand binnenkwamen werk en allemaal naar behoren.

Bovenaan