toppunt van Narcisme!!

Mindgamer

Badass junkie
De tering zeg!!
Als ik in de spiegel kijk dan word ik helemaal opgewonden, blij! Vrolijk dat ik me leven hierin mag verzetten!!
Als ik over straat loop lijken lekkere wijven dit gedachte met mij te delen! Ze willen mij allemaal hebbben :hearteyes: En komen dames dichtbij dan ontvang ik de ene hint na de andere :hearteyes: Maar ik ga zo weer even rukken.. :(

buzzrider

Wijs gebruiker
drain bamage zei:
:tearsofjoy:

de mythe van Narcissus vind ik wel een van de mooiste mythologische verhalen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcissus_(mythologie)

cropp

Badass junkie
Mindgamer zei:
De tering zeg!!
Als ik in de spiegel kijk dan word ik helemaal opgewonden, blij! Vrolijk dat ik me leven hierin mag verzetten!!
Als ik over straat loop lijken lekkere wijven dit gedachte met mij te delen! Ze willen mij allemaal hebbben :hearteyes: En komen dames dichtbij dan ontvang ik de ene hint na de andere :hearteyes: Maar ik ga zo weer even rukken.. :(

ik weet hoe het voelt, je kunt 2 dingen doen, druk op escape, klik op afsluiten en sluit second life af, of wacht tot je drugs is uitgewerkt

help altijd

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Mensen met een narcistische persoonlijkheid zijn vaak stiekem erg onzeker. :wink:
(oké, dit weet ik deels ook uit ervaring, maar het geeft niet, je extra zelfverzekerd opstellen kan best een fijn middel zijn om een leuker leven te genieten met meer zelfvertrouwen :) )

Mindgamer

Badass junkie
Weetje wat voor momenten ik enorm appreciëren kon?
De momenten waarop ik zo lijp als tering was van acid, en vol met verbazing naar mezelf aan het kijken was voor een hele grote spiegel, met prachtige muziektonen vanuit de achtergrond die zo mijn neus invlogen :hearteyes:

Bovenaan