tolerantie?!

ik heb vorige week maandag 2 tripkes (dansende beertjes) genomen en vrijdag terug 2, waar ik me toch wel raar van gevoeld heb, nu zou ik vanavond shiva's willen pakken, nu is mijn vraag zouden deze werken als ik er eentje neem of moet ik er meerdere nemen om toch deftig te kunnen trippen of lukt het gewoon helemaal niet en moet ik er een week tussen laten?
alvast bedankt!

gr polyfinario

Drientje

DF-koning
polyfinario zei:
ik heb vorige week maandag 2 tripkes (dansende beertjes) genomen en vrijdag terug 2, waar ik me toch wel raar van gevoeld heb, nu zou ik vanavond shiva's willen pakken, nu is mijn vraag zouden deze werken als ik er eentje neem of moet ik er meerdere nemen om toch deftig te kunnen trippen of lukt het gewoon helemaal niet en moet ik er een week tussen laten?
alvast bedankt!

gr polyfinario
Sowieso werkt LSD niet zo fijn meer als je vaak tript. De schoonheid komt vaak het beste tot uitdrukking als je meer dan een maand tussen je trips laat.

Waarom wil je zo vaak trippen?

Je bouwt heel snel tolerantie op, meer dan twee keer per maand en je merkt al dat je trips qua kwaliteit achter uit gaan.

het was al een tijdje afgesproken dat we samen met wat vrienden gingen trippen vanavond en ik zou echt graag meedoen met hen , zou het echt niets werken ? of zou ik toch deftig kunnen trippen lmet 2 shiva's ?
daarna een kalme periode inlassen :)

Drientje zei:
polyfinario zei:
alvast bedankt!

gr polyfinario
Sowieso werkt LSD niet zo fijn meer als je vaak tript. De schoonheid komt vaak het beste tot uitdrukking als je meer dan een maand tussen je trips laat.

Waarom wil je zo vaak trippen?

Je bouwt heel snel tolerantie op, meer dan twee keer per maand en je merkt al dat je trips qua kwaliteit achter uit gaan.

het was al een tijdje afgesproken dat we samen met wat vrienden gingen trippen vanavond en ik zou echt graag meedoen met hen , zou het echt niets werken ? of zou ik toch deftig kunnen trippen lmet 2 shiva's ?
daarna een kalme periode inlassen

Drientje

DF-koning
Gewoon doen joh, boeit het jou wat je naar binnen schuift...

Als jij niet het geduld hebt om op een normale dosis fatsoenlijk te trippen en als jij niet de ruggengraat hebt om nee te zeggen op de momenten dat het erop aan komt moet je gewoon doen wat jij wilt.

Waarom kom je eigenlijk hier voor advies als je toch al weet dat je gaat trippen? Je merkt snel genoeg of twee zegels genoeg is.

Drientje zei:
Gewoon doen joh, boeit het jou wat je naar binnen schuift...

Als jij niet het geduld hebt om op een normale dosis fatsoenlijk te trippen en als jij niet de ruggengraat hebt om nee te zeggen op de momenten dat het erop aan komt moet je gewoon doen wat jij wilt.

Waarom kom je eigenlijk hier voor advies als je toch al weet dat je gaat trippen? Je merkt snel genoeg of twee zegels genoeg is.

als jonge gast zu het zonde zijn van het geld , maarja let's try è dan weet ik direct het antwoord :wink:

azgaza

Badass junkie
Tolerantie neemt af in ongeveer 2 weken, het forum bluelight heeft een mooie tabel gemaakt over tolerantie die mogelijk vrij accuraat is en gebaseerd op wat mensen zeggen.

Hier:

Naar mijn mening is zo vaak trippen ontzettend zonde van je LSD; je kan er veel beter gewoon elke keer minstens 3-4 weken tussen laten.

bedankt voor de tabel :wink:
Ik heb eerst nog voldoende opgezocht en ben uiteindelijk tot de conclussie gekomen dat ik beter zou wachten tot volgende week, om dan 'goed' te trippen, kheb het bij bier gehouden en een jointje :)

Bovenaan