Tolerantie truffels

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Hoe zit het met het opbouwen van tolerantie voor psychedelica als ik truffels doe? Ik wil eventueel 2 weken na elkaar een trip gaan doen. Wat als ik eerst 10 of 20 gram truffels ( de atlantis aangezien die bij mij als enige werkte toendertijd. Heb ook high hawaiins en dragons dynamite geprobeerd maar daar kreeg ik geen visuals van.) doe en dan iets van 16-18 dagen later een lsd trip ga doen? Hoe zit dit precies?

Manu76

Badass junkie
Ik denk dat je amper iets gaat meemaken gedurende de tweede trip, maar ik kan me vergissen. Bij mij maakt het niet uit wat ik voor tripmiddel ik gebruik, vervolgens heeft mijn hoofd gewoon een zeer ruime maand nodig om weer te kunnen spacen. Maar veel zeggen dat je na een aantal weken wel weer iets zou kunnen ervaren zonder overdreven hoge dosis te moeten pakken.

• Like
Waarderingen: ljuv

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Voor mij is het een maand minimaal dus wacht dikwijls 2/3 maand. Daarnaast heb ik ondervonden dat alcohol en psychoactieve stoffen geen vriendjes zijn,

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb besloten die eerste trip een 2cb trip te doen ipv truffels. 2cb schijnt geen tot amper tolerantie te geven vergeleken met psilocybine en lsd.

Bovenaan