Tolerantie mdma

Beste users,

Sinds ik begon met mdma (rode defqon) werd ik gelijk verliefd op dit mooie goedje.
Ik begon met een hele (+/- 180mg, zelf weeg ik 60kg en ben 1,75m lang)
Dus het slaat er overduidelijk goed in.

Ik begon het steeds vaker te gebruiken/misbruiken en eindigde 3 maanden later
Met het wekelijks te gebruiken na het krijgen van steken in mijn hoofd.

7 maanden later (clean, zelfs geen wiet/tabak :grin:) probeerde ik weer een hele defqon
Alleen kreeg ik een loom gevoel en last van mn kaken, geen blij gevoel oid.
Ik ga aankomende zomer weer op vakantie en ga ervan uit dat ik het dan nog eens ga proberen.
Dit komt neer op een pauze van 8 maanden.

Is de kans groot dat ik het magische gevoel (deels) weer terugkrijg?
Ik heb veel research gedaan en weet ook dat mijn misbruik te ver ging.

Ik baal er uiteraard wel van dat ik het voor mezelf heb verpest maar hoop stiekem
Toch dat het weer terug zal komen. Ook had ik gewoon niet moeten beginnen aan
Hoge dosissen (in het begin dacht ik dat een hele pil innemen ook de bedoeling was xD).

Ik gebruikte ook zelden mdma kristallen, misschien dat ik beter dat kan gebruiken?

Alvast bedankt

Nathaniel

Wijs gebruiker
WizKhalifa zei:
Ik gebruikte ook zelden mdma kristallen, misschien dat ik beter dat kan gebruiken?

Grapjas. Je merkt toch zelf dat je iets kapot gemaakt hebt in je bovenkamer? Beter gebruik je minstens een jaar (of twee) ff niets..

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Tja, het verschilt per persoon... kom verhalen tegen van mensen die het flink hebben misbruikt en waarbij het na een pauze weer super goed werkt, maar hoor ook dat die echte euforie/love feeling bij sommige mensen zelfs na een hele lange pauze niet terugkomt. Hopen dat je geluk hebt dus... een (nog) langere pauze houden geeft ook geen garantie.

harry123

Bewuste gebruiker
Ik zou een lange pauze ( half jaar ofzo) en dan geen x nemen maar 6-apb. Heb gehoord van vrienden dat ze de eerste keer x weer opnieuw ervaarde.

Beter een half pilletje nemen, das mijn ervaring, men zal zich rustiger en zekerder voelen en ook een goed gevoel hebben, zonder veel schade aan te brengen.

Bovenaan