Tolerantie-break wiet

Skaf-Giraffe

Experimenterende gebruiker
Wadduupp!

Het is al een tijdje geleden sinds ik dit forum bezocht heb.
Dat komt omdat ik op vakantie ben en niet veel aan drugs heb gedacht. (Dus ook niet aan dit forum.)
Toch bedacht ik me dat het nu al 3 week geleden is sinds ik voor het laatst wiet heb gerookt.
Ik merkte voor de vakantie dat door mijn regelmatige gebruik, ik gigantisch veel moest smoken voordat ik echt stoned werd.
Ook de duratie van de ervaring was zeer kort. (ongeveer een uurtje)

Mijn vraag is: Zal door deze tolerantiebreak, die nog 2 week gaat duren, resulteren in de high die ik had toen ik bijvoorbeeld net was begonnen met roken, en zal de duratie ook weer zijn verlengt naar 3-4 uur? Dat was namelijk de duratie die ik vroeger ook had.
^ Zal dit ook even lang aanhouden als vroeger?

Tijd smoken: 3 jaar, ongeveer 4 x in de week

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Na een aantal weken is je tolerantie weer een stuk naar beneden idd. Je zult weer “voed” stoned worden. Let wel: na enkele dagen weer je normale hoeveelheid en je tolerantie is weer helemaal terug.

Skaf-Giraffe

Na een aantal weken is je tolerantie weer een stuk naar beneden idd. Je zult weer “voed” stoned worden. Let wel: na enkele dagen weer je normale hoeveelheid en je tolerantie is weer helemaal terug.
Dus het wordt nooit meer zoals het begin wil je zeggen?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Welkom terug trouwens Skaf-Giraffe! Ik herken je naam van vroeger.
Jawel, zoalng je niet weer zo vaak en zoveel gaat blowen als je voor je vakantie deed wel. Als je bv 1x per week een avondje zou blowen en verder niet blijf je goed stoned worden. Ga je weer dagelijks of zo goed als dagelijks blowen bouw je meteen weer een hoop tolerantie op zodat je niet meer goed stoned wordt. Het is dus aan jezelf.

Skaf-Giraffe

Welkom terug trouwens Skaf-Giraffe! Ik herken je naam van vroeger.
Jawel, zoalng je niet weer zo vaak en zoveel gaat blowen als je voor je vakantie deed wel. Als je bv 1x per week een avondje zou blowen en verder niet blijf je goed stoned worden. Ga je weer dagelijks of zo goed als dagelijks blowen bouw je meteen weer een hoop tolerantie op zodat je niet meer goed stoned wordt. Het is dus aan jezelf.
Nice to be back ;p
Maarja, thanks.
Deze vakantie is inderdaad een goede gelegenheid geweest om drugs beter te gebruiken.
Heb het ook een beetje gehad met mijn wiet abuse.

Bovenaan