Toch maar weer een pilletje?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik heb een jaar geleden nog pillen gehad die getest waren op 60mg. We noemde deze gekscherend onze "kleuterpillen" :tonguewink:

Waar is de tijd toen ze nog allemaal zo waren. 2 met een keer in je mik en gaan met die banaan. Als ze die dan aan 120mg gingen drukken waren het dubbele. Gouden tijden. Allemaal geen zo geklooi met kwartjes en halfjes of pillen met 10 hoeken en kronkels. Gewoon rondjes waar je van rondjes loopt.

Rosie

Bewuste gebruiker
Nou even een update na mijn festival afgelopen zaterdag!

Via via kreeg ik de tip om een maagbeschermer te slikken. Ik heb vooraf mijn maximale dosis afgesneden en niet meer meegenomen naar het feest. Alleen bij inslag voelde ik een heel licht zuur gevoel in mijn maag, maar dit verdween erg snel!

Op het feest voelde ik mij de helft van de dag wel weer moe en ik vond de mensen om me heen wel heftig. Tegen het eind van het feest, had ik een opleving.

Eenmaal thuis aangekomen, toch eigenwijs weer een kwartje genomen. Ik twijfelde al een beetje. Toen ineens erg misselijk en het voelde helemaal niet chill.

Voortaan toch maar stoppen bij twijfel haha.

Sowieso thuis bijpakken is toch zinloos?
Als je op een festival juist later op de dag lekker wil gaan, dan ook gewoon later pakken.
Mdma werkt immers maar een uur of 4. Houd daar rekening mee.

Toen ik op festival was heb ik pas on 18 uur in de avond gepakt. Overdag lekker nuchter uit mijn dak gaan.

Je hebt er wel iets van geleerd. En dat is wat een fijne dosis is voor je. Niet meer bijpakken dus :)

@PsyTekZ Helemaal met je eens. Al ken ik die tijd niet. Ben pas dit jaar begonnen met harddrugs. Maar klinkt prima, geen geklooi met halfjes inderdaad. Gewoon een pil in je mik!

Chillax

Bewuste gebruiker
Tja, pillen zijn niet meer hetzelfde als vroeger. Ik heb er een gehad waar getest 300mg in zat. Als je dan pillen van 60mg bent gewend en er maar zo 2 in gooit...

Mensen moeten het niet hebben over kwartjes, halfjes of hele pillen maar over het aantal mg anders valt er gewoon niet veel zinnigs over te zeggen.

Bovenaan