Tips tegen de nare effecten

J86

Bewuste gebruiker
Hellow.

Na een jaar ga ik weer eens een keer M doen morgen met een groepje van 4 bij mij thuis en in het park. Ik heb het al zeker meer dan 15 keer gedaan vespreid over 10 jaar maar het blijft elke keer spannend. Ik ken alle ins en outs en alles wat je kan doen qua voedingssuplementen etc. Maar ik ben vooral benieuwd naar andere tips en ervaringen van mensen die dit herkennen.

Waar ik laatste keer vooral mee zat waren de nare effecten.
En dan met name als je een beetje uit je trip begint te raken. Hoe zorg je dat je niet bij gaat nemen.. van te voren denk je, dat heeft echt geen nut meer dan 1 keer bijnemen. En op het moment zelf denk je "aaahhhh ik moet een beetje van het gevoel terug!!" Ik heb echt wel genoeg discipline om niet veel teveel te nemen maar ik neem vaak wel 1 keer teveel een halfje bij en dat merk je toch de volgende dag...

Maar het ergste vind ik dat je zo'n verotte bek en keel ervan krijgt. Niks smaakt meer. Zelfs water wordt vies.. ik ben misselijk na een keer bijnemen. En dan wil ik m'n voedingssuplementen innemen en dan kots ik ze bijna uit...

Ik weet dat dit praktisch onontkoombare effecten zijn. Maar ik ben toch benieuwd hoe andere mensen hiermee om gaan of dat zelfs misschien nog iemand goeie tips heeft.

Thanks!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hey!

Hoe zorg je dat je niet bij gaat nemen

Hoe ik het deed was het 'simpelweg' gewoon halve gram MDMA halen en klaar met zijn 2en. Of pillen zou niet meer als 160-200 nemen. Meen dat het love effect niet verder geboost kan worden. Daar zit een limiet op (gelukkig) Correct me if I'm wrong though:)

Maar het ergste vind ik dat je zo'n verotte bek en keel ervan krijgt. Niks smaakt meer. Zelfs water wordt vies..
Zou niet bijnemen maar je dosis in 1x nemen ipv meerdere malen wat het echte love gevoel niet meer terugroept. Dat is het fijnste qua "maag gezondheid" :)

Tja noem mijn jeugd geniaal maf of wat, ik nam soms domperidon (medicatie tegen misselijkheid) of andere medicijn voor. Die waren of zijn in apotheek OTC te koop.

Maar beste is gewoon van te voren al bodem in de maag te hebben, tijdens die periode eet ik gewoon niets. Zoals je al zegt het smaakt niet, geen behoefte aan zou ik zeggen.

Wat bij mij helpt is na 4 uur of iets een joint te roken dan komt eetlust bij mij snel weer tevoorschijn.

Hoop dat je er iets aan hebt.

J86

Bewuste gebruiker
Mja ik neem mik meestal op 220-250 mg omdat ik al redelijk vaak gebruikt heb in m'n leven. Toch een lichte tolerantie denk ik.

Bijnemen doen we eigenlijk altijd. Doe ik dat niet dan ebt het gevoel na 2 uur langzaam weg, en neem ik tijdens de piek bij dan duurt het zeker nog een uur langer. Een 3e of 4e keer levert zelden resultaat op inderdaad..

Van tevoren eten we altijd pasta. Goeie bodem inderdaad plus lange termijn koolhydraten.

Misschien dat we teveel water drinken... dat zou ook kunnen bijdragen aan een verotte bek denk ik. We drinken denk wel 2 glazen water per uur soms 3.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dan is dat een juiste dosis te noemen kan ik me indenken.

Teveel water is niet goed, geen idee wat voor glazen je hebt qua inhoud maar 1 liter per uur is te veel Tenzij je druk aan het dansen bent. Je kan als je overdrijft zelfs watervergiftiging oplopen..

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Veel dingen zijn al genoemd. Goede bodem, dosering, niet te veel drinken. Misschien iets anders drinken dan alleen water? Ik vind sinas meestal wel lekker dan. Of een biertje. Ik raad je ook aan wel iets te eten na de trip. Ik heb meestal van mezelf honger dan ook, maar de meeste mensen die ik ken vinden dat vreemd. Maar als je daarna nog lekker een vette hap naar binnen stouwt dan geeft dat ook een meer gerust gevoel. Broodje döner gaat wel naar binnen meestal dan. Friet is geen doen met zo'n droge bek. Dat is mijn ervaring tenminste. :wave:

spacebilly

Belezen gebruiker
Indd jezelf volvreten van te voren. Voor de dorst om het half uur een glas water als je aant chillen bent. De tussenperiodes dat je een droge bakkes krijgt mandarijnen eten. Helpt bij mij in ieder geval zodat ik me niet klem zuip met water waardoor ik misselijk word. Niet teveel xtc nemen. Volgende dag joints roken en helemaal niks doen. En gewoon accepteren dat je je een beetje crackie voelt en dat het feest voorbij is.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
spacebilly zei:
Voor de dorst om het half uur een glas water als je aant chillen bent.

Een glas per uur is voldoende hoor, vooral als je aan het chillen bent.

spacebilly zei:
De tussenperiodes dat je een droge bakkes krijgt mandarijnen eten. Helpt bij mij in ieder geval zodat ik me niet klem zuip met water waardoor ik misselijk word.

Inderdaad, eet alleen niet te veel mandarijnen want dan kun je weer last van maagzuur krijgen.

Verder helpt zout eten heel goed, al klinkt het vies. Als je trip een beetje voorbij is is het goed om bijvoorbeeld een paar chippies te eten of een tuc koekje. Voor de echte dappere happers inderdaad een broodje doner, best goed te doen :)

Fool

Badass junkie
Ik moet niet eens denken aan een broodje döner op zo'n moment, dat gaat nóóit passen :kots:

Ik houdt het wel bij fruit enzo, of een half bakkie patat tijdens het feestje zelf. :P

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Wel, wat ook kan werken is jezelf in een K-hole schieten. Dan ben je zo knetterleip dat een redose er niet meer inzit. Helaas is het combineren van drugs niet echt te raden, heb er zelf ook totaal geen handje van. :P

Die droge, kapotte bek en niks kunnen eten zijn inherent aan uppers. Dat is gewoon iets wat je moet accepteren. Hoe sneller je dit accepteert, hoe eerder je er vrede mee hebt. Ik zorg er bijvoorbeeld altijd voor na een goed avondje aan de uppers te hebben gezeten, dat ik de volgende dag niet aanwezig ben bij het avondeten. Zo ontwijk je lastige vragen. Wat ook kan helpen inderdaad is een beperkte dosis MDMA meenemen, zo voorkom je bijnemen ten allen tijde. Wat ik trouwens niet echt begrijp, want na een goede +-400 mg aan MDMA hoeven te meeste mensen toch niet meer bij te nemen? :kots:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
SmartieAndMe zei:
leipebaviaan zei:
Jezelf out tikken van GHB zodat je niet eens meer de kans hebt bij te doseren :rock: :rock: :rock:

Goeie man, nog meer slimme tips?
leipebaviaan zei:
Wel, wat ook kan werken is jezelf in een K-hole schieten. Dan ben je zo knetterleip dat een redose er niet meer inzit.

#sarcasme

(ik zie het al voor me, er zijn mensen die dit serieus nemen :confused: :P )

leipebaviaan zei:
Wat ik trouwens niet echt begrijp, want na een goede +-400 mg aan MDMA hoeven te meeste mensen toch niet meer bij te nemen?

Precies dat inderdaad... :confused:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Sarcasme? Je was toch serieus?

Laatste tip om niet bij te doseren: packie met pep mee, jezelf vol snuiven en compleet para van de pep in een psychose terecht komen. Als je daar eenmaal inzit denk je aan heel veel dingen, maar bijnemen zit daar denk ik niet bij. :tearsofjoy:

Daniel-slang

Experimenterende gebruiker
Wat bij mij werkt als ik niet meer kan eten (heb wel soort van honger maar er gaat weinig in), langs de snackbar of Mac etc, gaan al ken je daar iemand en alles extra vet maken.
Ik werk zelf bij de Mac en had laatst door een maat van me die daar ook werkt, een big tasty laten maken zodat er extra vet op zit, extra saus maakt het ook wat eetbaarder en wat zout extra en dan een smoothie nemen.
Dit was wel na de pep en heb in totaal ongeveer 1,5 uur in de Mac gezeten.
Dat werkte bij mij in ieder geval.
Als ik bij x magnesium capsules neem en af en toe een nieuw kauwgompje dan gaat het prima bij mij.
En met dat bijtikken moet je minder kopen.
Ik drink zelf altijd iedere drie kwartier een glas water/fris .
Wat ook kan helpen voor bijtikken is te veel pakken de eerste keer zodat je je kaken niet van elkaar af krijgt (ik doe het zelf liever niet :grin: ).

Bovenaan