De cijfers laten toch echt iets anders zien, de kwaliteit van de coke is alleen maar beter geworden de laatste jaren. Van ruim 49% in 2011 naar ruim 68% in 2017. (bron: nationale drug monitor jaarverslag 2018 waarin de gemiddelde testuitslag van cocaine in de testcentra van 2011 tot 2017 genoemd worden)Ik ben blij dat ik met die meuk die tegenwoordig wordt verkocht gestopt ben, versneden troep maakt je ziek, goede dope ook maar dan heb je er nog plezier van gehad... Begin jaren negentig lag de dope nog op 80%zuiver en nu hooguit 20%?? En dan ook nog eens een uur wachten.... Jonge marocs die de versneden dope nog verder versnijden, jammer maar voor mij een (mede) reden geweest om te gaan kappen met de kneut...
Ik dacht dat het over heroïne ging, de cocaïne wordt ook minimaal voor meer als de helft versneden eer het hier is... Tot de jaren 90 was er goed spul in omloop, blij dat ik er klaar mee ben...De cijfers laten toch echt iets anders zien, de kwaliteit van de coke is alleen maar beter geworden de laatste jaren. Van ruim 49% in 2011 naar ruim 68% in 2017. (bron: nationale drug monitor jaarverslag 2018 waarin de gemiddelde testuitslag van cocaine in de testcentra van 2011 tot 2017 genoemd worden)
Ik denk zo dat mensen die regelmatig coke snuiven en beweren dat de kwaliteit van de coke steeds slechter is geworden met de jaren gewoon last hebben van tolerantie. Daarnaast is het een feit dat het overgrote deel van de genoemde percentages in dit soort reacties ter plekke wordt verzonnen puur om hun stelling kracht bij te zetten (zo ook hier weer iemand die stelt dat in de jaren 90 de gemiddelde kwaliteit 80% was en dat die nu nog maar 20% is wat gewoon bullshit is als je een en ander gaat opzoeken.)
Als je met percentages komt, doe er dan een bronvermelding bij.
Btw, die testen, worden die gedaan van opiaten van een gemiddelde dealer of van de "grote" hoop? Er staat zoveel bullshit op het internet dat dat ook niet erg betrouwbaar zal zijn, de wat oudere gebruiker zal beamen dat eind jaren zeventig /tachtig de kwaliteit van beide uitstekend was!De cijfers laten toch echt iets anders zien, de kwaliteit van de coke is alleen maar beter geworden de laatste jaren. Van ruim 49% in 2011 naar ruim 68% in 2017. (bron: nationale drug monitor jaarverslag 2018 waarin de gemiddelde testuitslag van cocaine in de testcentra van 2011 tot 2017 genoemd worden)
Ik denk zo dat mensen die regelmatig coke snuiven en beweren dat de kwaliteit van de coke steeds slechter is geworden met de jaren gewoon last hebben van tolerantie. Daarnaast is het een feit dat het overgrote deel van de genoemde percentages in dit soort reacties ter plekke wordt verzonnen puur om hun stelling kracht bij te zetten (zo ook hier weer iemand die stelt dat in de jaren 90 de gemiddelde kwaliteit 80% was en dat die nu nog maar 20% is wat gewoon bullshit is als je een en ander gaat opzoeken.)
Als je met percentages komt, doe er dan een bronvermelding bij.