Thumbprint LSD

Angramar Temenos

Badass junkie
Een kennis van mij is van plan om binnenkort een thumbprint LSD te doen; Zo'n 10-15 mg (Niet mics!), in pure vorm. Ik ben nogal bezorgd; is dit niet dodelijk giftig? Blijvende schade? Ik denk dat zo'n actie heel erg onverantwoord is... Het geeft een beetje een slechte naam aan psychedelica als het fout gaat. Hoewel, ik heb verhalen gelezen dat dat wel eens gedaan werd in het verleden zonder fatale afloop.. Maar ik wil wat meer weten over extreme doseringen LSD.

Iemand enig idee/ervaring?

azgaza

Badass junkie
Dodelijk giftig niet, er zijn veel gevallen bekend van mensen die zulke dosissen, en hoger, oraal namen en het overleefde, sterker nog, geen verhalen bekend van thumbprints waarbij mensen overleden, dus dodelijk giftig is het alvast niet.
Verder denk ik wel dat er een grote kans is op bijwerkingen in de vorm van body load, wat LSD met normale dosissen practisch helemaal niet heeft, maar het lijkt me bij dosissen wel. Wat het mentaal doet hangt denk ik enorm af van de persoon, maar het ik denk dat het héél lang duurt, dat er een enorme kans is op HPPD en blijvende intense flashbacks en dat het een leven behoorlijk op zijn kop kan gooien.

En verder: hoe betaalt ie dat echt, zo veel lsd.

cronos

Wijs gebruiker
Bij het gebruik van LSD bestaat geen maximum-dosis, want alles wat je lichaam teveel naar binnen krijgt wordt niet gebruikt.

Angramar Temenos

Badass junkie
LSD is spotgoedkoop, vooral als je groot inkoopt.. je kunt al 10 zegeltjes (ong. 1 mg) halen voor 40 euro of zo als je geluk hebt... Als je het groot en puur inkoopt kun je voor 200-300 euro prima een thumbprint halen.

Pikachu

Wijs gebruiker
cronos zei:
Bij het gebruik van LSD bestaat geen maximum-dosis, want alles wat je lichaam teveel naar binnen krijgt wordt niet gebruikt.

Bullshit.

At Angramar. Ik denk dat het wel kan, zorg wel dat er drie dagen op rij nuchtere mensen aanwezig zijn in een afgesloten huis.

azgaza

Badass junkie
Als je een fel koopt ben je vaak niet meer dan 1-2 euro per zegel kwijt, nee dat weet ik.. maar alsnog.. 10.000 ug is veel, dan ben je toch nog best wat kwijt, toch ook zonde om in een keer te gebruiken, daar kan je jaren van trippen, zo´n voorraad.

L

Lid 6909

Gast
nou ik wens je mattie succes met zijn thumbprint, ik denk dat het uitmond op een enkele reis schizofrenie!

tomz0r

Badass junkie
Dat is echt enorm dom. Vanaf 1 mg ongeveer neemt je lichaam geen LSD meer op. De trip wordt dan toch niet heviger alleen een flink stuk langer. Jippie een trip van 3 weken. Gegarandeerd dat die gast ook een blijvende psychose krijgt na zo'n dosis en niet meer normaal in de maatschappij kan leven.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Een dodelijke overdosis LSD ligt in de orde van meer dan een gram, ik denk dat het dan aan je zenuwstelsel begint te vreten. Er waren wat gevallen bekend, maar die waren allemaal nogal twijfelachtig als ik het me goed herinner.

@ AT; waarom is het jouw taak om hier informatie over te winnen ? Als ik het plan had om zo'n zieke mentaal overbelastende dosis te nemen 'for the fun of it', zou ik toch op z'n minst zorgen dat ik alle informatie die er te krijgen is over LSD tot me had genomen.

Wacky

Badass junkie
cronos zei:
Pikachu zei:
cronos zei:

Bullshit.

At Angramar. Ik denk dat het wel kan, zorg wel dat er drie dagen op rij nuchtere mensen aanwezig zijn in een afgesloten huis.

http://www.ilimburg.nl/jongereninfo/vip/drugs.html :wink:

Wat daar staat is ook niet heilig.

"LSD is reukloos, kleurloos en smaakloos." is al niet waar, het lijkt alleen zo te zijn omdat de gebruikte dosis zo klein is dat je er niets van ziet proeft of ruikt. (info uit pikhal) De rest van het verhaal ziet er ook zielig amateuristisch uit trouwens.

Ik heb wel eens reports gelezen (ook via df terecht gekomen, weet niet waar) van mensen die in de 60's thumbprints deden. Dat zo te lezen zag het er toch uit alsof het heel erg heftig was. Als die bovengrens ergens bij 1mg ligt dan zal dat zowieso al heftig zijn natuurlijk, dus zeker weet ik het niet, maar als ik die site die jij gelinkt hebt zie, dan ga ik daarvan geen informatie als waar aannemen.

@AT: kun je ons verblijden met een foto van de pure kristallen, en een reportje van de trip natuurlijk ?

azgaza

Badass junkie
Wat daar staat klopt volgensmij niet, je kan namelijk wel overdoseren op LSD, het gebeurd gewoon niet zo snel, en is voor zo ver ik heb nagezocht (en ik heb lang gezocht), dus nog nooit voorgekomen via orale inname, dat iemand overleed dus. Wel lijkt het me dat zo iets zó intens is dat als je er niet gek van wordt of blijvende HPPD van krijgt je wel een trauma op kan lopen, ik ga maar eens meer thumbprint verhalen zoeken :)
(kende wel een verhaal van iemand die 100 zegels nam, van zo´n 100 ug, dus ook de beschreven dosis, die tripte ruim een week met onprettige bijwerkingen, dus een thumbprint lijkt mij al vast niet fijn en.. zonde van de LSD!!!)

tomz0r

Badass junkie
Een trip op die dosis is trouwens ook nog een hel. Vergeten te zeggen. Je kan zeggen bad trips zijn uniek speciaal blabla, ja op 100 mics misschien. Maar gegarandeerd dat die dosis een doodsenge psychotische trip geeft van een aantal weken lang wat voor je gevoel dan een eeuwigheid is, waarin je rondgestuiterd wordt, ongelofelijk veel bodyload pijn hebt en geen idee hebt wat je overkomt.
Gewoon verreweg het vreselijkste wat je ooit mee zal maken.

En reken maar dat je nooit meer de oude wordt na zo´n dosis. Zoals gNuxx al zegt, enkele reis schizofrenie.

Pikachu

Wijs gebruiker
cronos zei:
Pikachu zei:
cronos zei:

Bullshit.

http://www.ilimburg.nl/jongereninfo/vip/drugs.html :wink:

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd ... ml#dangers

Gewoon, omdat ik wel gelijk heb.

Angramar Temenos

Badass junkie
Die kerel van mij heeft wel flink wat ervaring met LSD, tot en met 800 mics. In ieder geval zegt die dat "het wel goed zal gaan" etc. Ik zal als hij het gaat doen een foto maken van de kristalletjes; Uiteraard kan ik geen trip report schrijven, sinds ik nooit zoiets lijps zou riskeren; wel ga ik proberen hem over te halen om erna een tripreport te schrijven (Als die dat dan nog kan :( ).

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
"Help, ben verslaafd aan amanita muscaria !! Hoe kom ik er vanaf ?"

L

Lid 6909

Gast
Haha ja zoiets :grin:

tomz0r, als we een keer buiten het Groningen platteland trippen, doe je mee?

peace

tomz0r

Badass junkie
gNuxx zei:
Haha ja zoiets :grin:

tomz0r, als we een keer buiten het Groningen platteland trippen, doe je mee?

peace

Ligt eraan wanneer, heb er wel zin in. Maar Groningen is ook een heel stuk reizen voor mij dus ik moet wel wat vrije tijd hebben.

L

Lid 6909

Gast
Jaa, wij komen dan ook wel stukje jou kant op:grin:

//ontopic?

heeft hij zijn reis al geboekt?

Angramar Temenos

Badass junkie
gNuxx zei:

//ontopic?

Hij heeft besloten om het toch maar niet te doen. Phew.
En van die kleuters die weer met dit soort opmerkingen komen, wanneer worden jullie nou eens eindelijk volwassen?

Kigh

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
gNuxx zei:

//ontopic?

Hij heeft besloten om het toch maar niet te doen. Phew.
En van die kleuters die weer met dit soort opmerkingen komen, wanneer worden jullie nou eens eindelijk volwassen?

Oh, wat onverwachts.................................................... :rolleyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
gNuxx zei:
Als jij stopt met onzin posten :grin:

Spring voor een trein, kutkleuter.

Jij bent natuurlijk heel volwassen :wave:

Vergeleken met gNuxx zeker. Maar dan is volgens mij iedereen volwassen. Elke keer als ik een (zinnige) topic maak moet hij weer gaan lopen eikelen. Ik snap best wel dat mensen zo gaan doen in een onzintopic (Zoals de topic over het rode boekje in onzin), maar ik stel gewoon een serieuze vraag, en dan lopen eikelen is inderdaad echt kleuterschoolniveau. Ik bertje niet leuk vinden dus ik bertjes tekeningetje doorkrassen.

tomz0r

Badass junkie
Vergeleken met gNuxx zeker. Maar dan is volgens mij iedereen volwassen. Elke keer als ik een (zinnige) topic maak moet hij weer gaan lopen eikelen.

Ik snap best dat hij moe wordt van je verhaaltjes.
En kijk zelf eens hoeveel tripreporttopics etc. je verpest met je offtopic gelul zonder enige relevantie.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik vind dat jullie moeten stoppen elkaar te achtervolgen en te flamen.

Begraaf je onvrede je ongenoegen zo diep mogelijk en neem acid .......

:hearteyes:

zommes

Badass junkie
lysergine25 zei:
ik vind dat jullie moeten stoppen elkaar te achtervolgen en te flamen.

Begraaf je onvrede je ongenoegen zo diep mogelijk en neem acid .......

:hearteyes:

Helemaal mee eens. Onvrede is een bitch.

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Spring voor een trein, kutkleuter.

Jij bent natuurlijk heel volwassen :wave:

Vergeleken met gNuxx zeker. Maar dan is volgens mij iedereen volwassen. Elke keer als ik een (zinnige) topic maak moet hij weer gaan lopen eikelen. Ik snap best wel dat mensen zo gaan doen in een onzintopic (Zoals de topic over het rode boekje in onzin), maar ik stel gewoon een serieuze vraag, en dan lopen eikelen is inderdaad echt kleuterschoolniveau. Ik bertje niet leuk vinden dus ik bertjes tekeningetje doorkrassen.

ik zeg wat ik denk, het is niet om jou te neppen, misschien moet je een keer langs de psychiater want je hebt wanen over dat mensen in een complot tegen jou zitten, daar zijn goede medicijnen voor! GOODLUCK

btw volwassenheid in real life is me meer waard dan op een forum, en ik ben blij voor je dat jij je volwassener voelt dan mij!

verder, peace out!

(btw BONIE, beetje goedgekomen met dat hartje?:grin:) ik ga er vanavond voor denk ik! (albert)

azgaza

Badass junkie
Even de vraag hier of men weer on topic wil gaan, en iniedergeval wil ophouden met elkaar afzeiken, dat is echt nergens voor nodig en behoort bovendien niet op het forum.

Bovenaan