Thomas baalt, deze zomer geen gelegenheden waar drugsgebruik de norm is - De Speld

FerdFatoehaus

Badass junkie
Pff ja dat soort figuren kom je tegenwoordig steeds vaker tegen. Op een groot commercieel festival snap ik het wel, lekker mainstream. Maar ik ga ook wel vaak naar kleinere festivals met een wat meer experimentele line up en dan lopen er genoeg mensen rond die geen idee hebben wie er draait. Maar wel 2,5 pil om 18:00 in hun mik hebben..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Pff ja dat soort figuren kom je tegenwoordig steeds vaker tegen. Op een groot commercieel festival snap ik het wel, lekker mainstream. Maar ik ga ook wel vaak naar kleinere festivals met een wat meer experimentele line up en dan lopen er genoeg mensen rond die geen idee hebben wie er draait. Maar wel 2,5 pil om 18:00 in hun mik hebben..
Het is “De Speld” he, sarcasme en korreltjes zout.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Pff ja dat soort figuren kom je tegenwoordig steeds vaker tegen. Op een groot commercieel festival snap ik het wel, lekker mainstream. Maar ik ga ook wel vaak naar kleinere festivals met een wat meer experimentele line up en dan lopen er genoeg mensen rond die geen idee hebben wie er draait.
Ik heb altijd expres geen idee wie er draait. Niet per se omdat ik te veel drugs op heb. Maar meer omdat het echt rete-irritant is als je op een festival de hele tijd op de klok zit te kijken en 'ooh nu moet ik daarheen' en dan je vrienden kwijt zijn en dan boos rond-whatsappen 'waar ben je', waarna de hele planning in de soep loopt en je daarvan baalt.
Ik loop liever gewoon een beetje rond en als ik het ergens leuk vind dan blijf ik daar. Als ik iets echt heel tof vind dan zoek ik het later wel weer op.
Verder vind ik die verheerlijking van artiesten ook een beetje overdreven.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik heb altijd expres geen idee wie er draait. Niet per se omdat ik te veel drugs op heb. Maar meer omdat het echt rete-irritant is als je op een festival de hele tijd op de klok zit te kijken en 'ooh nu moet ik daarheen' en dan je vrienden kwijt zijn en dan boos rond-whatsappen 'waar ben je', waarna de hele planning in de soep loopt en je daarvan baalt.
Ik loop liever gewoon een beetje rond en als ik het ergens leuk vind dan blijf ik daar. Als ik iets echt heel tof vind dan zoek ik het later wel weer op.
Verder vind ik die verheerlijking van artiesten ook een beetje overdreven.
Ik hou me totaal niet bezig of mijn vrienden wel in de buurt zijn. Van te voren zoek ik altijd 1-3 acts uit die ik graag wil zien en daar houd ik me aan. Wie mee wil gaat mee en anders trekt men lekker hun eigen plan. Tussen die kleine planning door is er genoeg tijd om te meeten met de mensen met wie ik er ben.

Ligt er wel een beetje wat naar wat voor festival ik ga. Zoiets als Awakenings festival boeit het me niet zo veel want dat is toch veel van hetzelfde. Maar zoiets als Dekmantel, Lentekabinet en Strange sounds from beyond let ik veel meer op de Line up, juist omdat zij veelzijdiger aanbod hebben. En vaak ook artiesten die niet vaak in NL komen.

Ik ben het met je eens dat heel irritant is als je de hele tijd op de klok moet kijken, ik zorg altijd wel voor een relaxede ervaring.

Wat je bedoelt met verheerlijking van artiesten begrijp ik niet.

Laatst bewerkt:

benzzzy

Badass junkie
Vind het persoonlijk ook echt pijnlijk dat er geen gelegenheden zijn voor een niet problematische gebruiker om even geaccepteerd naar de typhus te gaan.

Bovenaan