Therapeutische Hulp

MopTopSpy

Newbie
Een tijd geleden ben ik door de politie buiten een 'niet officieel' feestje tegengehouden en mijn cannabis in beslag laten nemen. Nu hebben ze me dus een blad laten tekenen voor therapeutische hulp anders werd ik vervolgd, weet iemand juist wat dit inhoud of ik gewoon op een gesprek moet gaan of zal ik wekelijks drugtesten gaan krijgen? :confused:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Haha, is dit net zoiets als wanneer je dronken achter het stuur wordt aangehouden dat je verplicht naar de AA moet? Vette shit wel :rock:

Drientje

DF-koning
Dat ligt eraan waar je vandaan komt en hoe oud je bent. Ik krijg niet de indruk dat het de standaard gang van zaken is hier in NL.

Didy

Belezen gebruiker
MopTopSpy zei:
Een tijd geleden ben ik door de politie buiten een 'niet officieel' feestje tegengehouden en mijn cannabis in beslag laten nemen. Nu hebben ze me dus een blad laten tekenen voor therapeutische hulp anders werd ik vervolgd, weet iemand juist wat dit inhoud of ik gewoon op een gesprek moet gaan of zal ik wekelijks drugtesten gaan krijgen? :confused:

Heet het niet CAD of zoiets?

Mouse

Newbie
Ik heb nog al mensen gekend die zo iets gelijkaardigs aan de hand hadden. En volgens hun moest je dan gewoon gaan luisteren naar een preek die ze je geven over drugs.
Dus als je geluk hebt kom je er zo makkelijk vanaf! :wave:

Didy

Belezen gebruiker
Ik geloof dat je dit best kan volgen om problemen te vermijden.
Ben hier wel niet zeker van, een vriend van mij is 7 keer gepakt ondertussen en is nog steeds niet gegaan.

MopTopSpy

Newbie
Ok, heb ondertusse van het CAD ook vernomen dat ik naar 3 gesprekken zal moeten komen, en drugstests doen ze pas als je coke gebruikt, kom er dus nog netjes van af :)

Didy

Belezen gebruiker
MopTopSpy zei:
Ok, heb ondertusse van het CAD ook vernomen dat ik naar 3 gesprekken zal moeten komen, en drugstests doen ze pas als je coke gebruikt, kom er dus nog netjes van af :)

nice :grin:

Bovenaan