• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

The Lion from Zion - DMT

Dose: 30 mg N'N'-Dimethyltriptamine

De eerste x DMT was me goed bevallen dus een maand later werd het maar eens tijd voor poging 2. Omdat het effect van de eerste x nogal tegenviel qua heftigheid besloot ik de dosis te verdubbelen. Dit keer weer met D, in de auto, maar dit keer midden in het bos. D rookte nog even een halve pure J om het pijpje te bedekken met een laagje as. Ik was op dit moment tijdelijk gestopt met blowen voor een belangrijke toets. We wogen op de weegschaal precies 30 mg af en legde het netjes bovenop het bedje van as. Dit keer wou ik zelf de vlam doen, maar D hield het pijpje vast voor het geval ik hem zou laten vallen. Na 2 hits voelde ik me precies zoals de eerste keer en de auto was al weer schokkerig aan het vibreren. D zei dat ik nog 1 laatste grote hit moest nemen! Ik nam de laatste hit, voelde me ogen dichtgedrukt worden en zag meteen recht voor me een festijn van hallucinaties die ik niet kon volgen. Het enigste wat ik er uit op kon maken is dat het een heleboel lichtgevende streepjes waren die naar het middenpunt gezogen werden, het ging zo snel dat ik er niets concreets van kon maken. Ik ontdekte wel al dat het een kwestie van perspectief was of ik nou door een tunnel ging of dat er nou een middelpunt was waar de hallucinaties toe werden gezogen, of dat de hallucinaties er juist uit kwamen? Het leek allemaal te kloppen hangt er vanaf hoe ik er naar keek.. Praten ging heel moeizaam maar analyserend als ik ingesteld ben probeerde ik D te vertellen wat ik zag: “veel.. streepjes.. vanuit het midden..?” en terwijl ik dat hem vertelde kwam er uit het middelpunt ineens een prachtige Lion helemaal gemaakt van energie, patronen en symbolen. De kleuren rood, geel en groen waren overheersend hoewel vrijwel elke kleur en zelfs in deze dimension onbestaande kleuren ook aanwezig waren. Deze was zo duidelijk dat ik er niet onderuit kon, hij kwam steeds dichterbij en kwam zo voor me liggen. Hij voelde echt heel vriendelijk aan en het was alsof hij alleen even kwam laten zien dat hij er is en toen vertrok hij weer terug naar het einde van de tunnel. Ik vertelde D over de Lion en hij vond het erg fascinerend. Weer was er maar 10 minuten voorbij en was ik weer helemaal de oude. Nu was het D’s beurt. We wogen af, loadde de pipe en hij lighte hem zelf. Hij zat eerst 2 minuten hersendood voor zich uit te staren en heeft vervolgens 5 minuten lang over zijn lichaam gewreven vol ongeloof dat dit lichaam van hem was. Hij zei dat hij helemaal weg was maar zich echt slecht kon herinneren wat er precies gebeurt is. Vanaf dit punt heb ik wat onderzoek gedaan en gestart met elke ochtend me dromen op te schrijven om mezelf zo te trainen beter mijn trips te kunnen onthouden. Dromen worden namelijk ook veroorzaakt door de lichaamseigen DMT die tijdens je REM-slaap door je pijnappelklier (3rd eye) word losgelaten..

1 week later zei me beste maat ineens tegen me "Jij bent eigenlijk echt een rastaman wist je dat?!". Hij was aan het researchen geraakt en zag de overeenkomsten met mijn levenstijl ( ben trouwens gewoon blank) maar het ging om; Puur wiet roken zonder tabak, haat aan tabak, fel anti monotary system = rasta's zijn anti babylon system wat precies overeen komt bij nader inzien, het eten van alleen puur en gezond natuurlijk voedsel wat zij ook doen en zich niet koppelen aan een bepaalde religie maar focussen op de levenstijl en uit elk geloof de kernwaarheden meepakken, verder ben ik altijd relaxed en sta echt voor vrede, all is 1 :stoned: het voelde echt alsof de trip mij een visioen gaf van deze openbaring!

universal*flow

Belezen gebruiker
Geweldig rapport =D
DMT staat bij mij ook helemaal boven aan me lijstje. Nu nog wachten op de juiste persoon om mee te experimenteren!!

En inderdaad door het opschrijven en onthouden van je dromen, train je je bewustzijn dingen te onthouden die in je onderbewustzijn gebeuren. Dit lijkt mij in zo'n trip ook van belang. Daar ik ook vaker heb gehoord dat mensen hun trip niet goed kunnen herineren.

harry123

Bewuste gebruiker
Nu ik did lees krijg ik echt zin in mn eerste keer. Die over een paar weekjes gepland staat. Lat ik ook maar eens hetzelfde doen als jij, droomdagboek bijhouden.

Absurd

Experimenterende gebruiker
Klinkt als een positieve ervaring, en daar kan je er nooit genoeg van hebben! :) Is het eigenlijk al bewezen dat er DMT word aangemaakt in de menselijke pijnappelklier? Ik had ergens begrepen dat ze het bij muizen wel hadden aangetroffen, maar of het nu echt zo is? Ik zou het wel heel interessant vinden als het echt zo is. Sommigen denken dat vlak voordat je dood gaat, er een hele grote dosis DMT word losgelaten vanuit die klier, en dat zo de near death experiences ook onstaan.

Bovenaan