The Church

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Dus ik heb voor het eerst eens 5 zaadjes besteld van The Church (greenhouse) bij azarius. Ze zijn allemaal opgekomen en bezig met groeien. Op de website van azarius staat dat deze buiten tot wel 900 gram opleverd. Is dit gedroogd of nat, en uberhaupt enigszins realistisch? Straks zit ik hier met kilo's aan wiet. :openmouth:

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Bloeitijd buiten: Begin oktober gereed, met een opbrengst tot 900 gram per plant. Produceert veel hars en is zeer bestendig tegen schimmel! Aanbevolen voor vochtige en regenachtige gebieden.

Per plant dus haha

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Per plant, geloof het of niet. Maar deze beschrijvingen zijn erg vaak bullshit, ik ben er ook niet echt uit of ze nou nat of droog bedoelen. Ik neem aan dat ze nat bedoelen, 900 gr droog zou onzin zijn, nat is iig een heel stuk realistischer. Enja, alsnog heb je er niet veel aan, zet je een plant in de volle grond gaat ie zonder veel moeite over de 900 gr nat heen, in een potje van 10 liter natuurlijk niet.

Autsider

Belezen gebruiker
normaal zijn die waardes per vierkante meter (40 planten)

Bij buiten wiet is het wel per plant haalbaar mits ze lekker groot worden.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Autsider zei:
normaal zijn die waardes per vierkante meter (40 planten)

Bij buiten wiet is het wel per plant haalbaar mits ze lekker groot worden.

Dat hoeven er niet persee 40 te zijn, ik heb een kweker 1m² zien vullen met 4 planten, toppen,buigen,splitsen.

Maargoed, als je plantjes uit zaad hebt en je zet ze in goeie aarde in de volle grond. En als je na een tijdje gaat bij voeden en op het end top booster dr bij gooit dan kun je rekenen op een beste opbrengst. Hoe groter je dame hoe meer wiet. Moet de zomer natuurlijk ook een beetje mee zitten en het najaar is het belangrijkst. Het liefst een droge en zonnige september en oktober. :grin:

gtje

Bewuste gebruiker
greenhouse test ontzettend veel genetica in spanje ... waarom ??? omdat het weer daar vele malen beter is ...

900 gram per plant is zeker haalbaar maar niet of nauwelijks in nederland of het weer meot echt mee zitten !!! volle grond is een must en op tijd beginnen

als je na gaat dat wanneer de kweker verstand van zake heeft een plant 3 tot 3,5 meter hoog word en een straal van 2 meter kan hebben ( van stam naar buiten dus 4 meter als je van links naar rechts kijkt ) is het ineens wel geloof waardig !!!

in nepalm staan BOMEN deze zijn tegen de 6 meter en overleven daar. nou hoor ik mensen als scheeuwen hier op DF ganja is tog een 1 jarig plantje!!!! ja en nee ... zolang ganja meer dan 16??? ( tis per soort verschillend ) bruikbaar licht ontvangt zal het niet in de bloei schieten binnen een jaar !!! ( door factoren als stress kan het alsnog komen dat ganja dan bloeit )

omdat in nepalm de zon eigenlijk altijd schijnt overleven de bomen daar de zomer een plant met een aantal kilo is dan ook niet onrealitisch... dit zou je alleen in nederland niet krijgen vanwege het aantal uur dat de zon hier schijnt in bepaalde maanden ( neem bijv januari ) en het weer er niet naar is !!!

met bijv pruple tops van high quality seeds kan ik bevestigen dat je der zeker een halve kilo per plant van kan halen !!! zaadleveranciers zetten vaak wel de mooiste opbrengsten neer ... wat ook n iet gek is, de kweker zelf heet het ook nooit over dat ene kut plantje dat maar 11 gram opleverde maar over zijn vetste oogsten :hearteyes: :wink:

met de church in de volle ( goede bemestte ) grond rond halverwege mei zal zeker 3 meter hoog kunnen worden en goed breed een halve kilo per plant is dan ook mogelijk mits het weer mee zit ... uiteindelijk kun je met 5 plantjes dus als nog met 2,5 kilo droog zitten !!

LET OP DIT ZAL NIET MAKKELIJK GAAN !!!

suc6

greetzzz gtje

psych-out

Bewuste gebruiker
ik denk dat je er 900gr vanaf kunt halen als je een zeer goede kweekplaats
met alle benodigd materiaal hebt, en dan mag er denk ik ook niks fout lopen.
en het zal waarsschijnlijk wel nat zijn, droog lijkt mij 900gr wel erg veel.

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
ondertussen is er 1 in vroeg stadium gesneuveld door een slak en 1 is omgewaaid door storm toen ik op vakantie was, hij leeft nog wel maar ziet er niet uit en de toppen stellen weinig voor. de overige 3 zijn nu zo'n 2 - 2.20 hoog en al een paar weken aan het bloeien. ik heb ze geen water, voeding of wat dan ook gegeven, gewoon buiten in de volle grond gezet.

Zo zien de toppen er nu uit:

wat denken jullie ervan?

Zoekendezoeker

Belezen gebruiker
gtje zei:
in nepalm staan BOMEN deze zijn tegen de 6 meter en overleven daar.

Als je het land Nepal bedoeld, ben jij de eerste die ik tegenkom die dat ook weet!
Ik ben daar op rondreis geweest en heb van die "wiebomen" gezien, ik kon mijn ogen niet geloven :hearteyes:
Alleen zijn er weinig mensen aan wie ik het vertel die het daadwerkelijk ook geloven.. Echt massiv!

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Ze bedoelen droog

Want bij de indoor-oogsthoeveelheden staat 700-800 g per m²

En dat zijn hoge, maar nog vrij realistische waarden. Zo'n 1g per watt is vrij normaal, dus onder 600 watt heb je ook 600g ongeveer...

Maar die waarden die greenhouse zegt zijn wel het absolute maximum denkik hoor, verkregen met een perfect kweekschema met hormonen etc., en zoals als gezegd, op een veel betere kweeklocatie dan nederland of belgië..

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
We zullen zien.

Wanneer kan ik het beste oogsten, als de meeste draden bruin zijn of moet ik naar de miniscule haartjes kijken?

Plimu

Bewuste gebruiker
tering dat ziet er goed uit!

laat even weten hoeveel droge grammen je per plant eruit gehaald hebt

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Plimu zei:
tering dat ziet er goed uit!

laat even weten hoeveel droge grammen je per plant eruit gehaald hebt

cool :)

Hier nog een filmpje, gister gemaakt, ik ga voor een high wietje dus kan wel bijna gaan oogsten denk ik. :stoned:

Bovenaan