THC snuiven?

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Is dit mogelijk? Stel: je hebt pure THC, kun je dit dan gwn snuiven zodat het werkt of moet de THC verbrandt worden voordat het werkt?

Peace. :stoned:

pieter-b

Wijs gebruiker
thc bestaat wel puur, maar is een olie.. medicinale tabletjes zijn ook vloeistof capsules
(dronabinol)

Ik heb zelf wel even lopen nadenken of het niet mogelijk is die olie met iets te laten binden zodat het hard word, raspbaar is, en snuifbaar word...
aan de potentie zal het niet liggen.. een super klein lijntje zou al Immens heftig zijn (reken 50mg).

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Oh ok ik dacht namelijk dat de kristalletjes zelf THC waren. :P Deze opsnuiven zou dan gwn zonde zijn :openmouth:
Wel interessant idd wat pipo zegt!

Spor

Wijs gebruiker
justdavey zei:
ik heb het ooit es geprobeerd het te snuive ma ik kreeg geluik een niesaanval:grin:

Same here :P

Toen ik 15 en nog experimenteel met wiet was, had ik ook zo'n megacrush apperaat, zoon crushdoos die bovenin de gewone wiet crushed, en het dan op een zeefje laat vallen waardoor er volgens verkopers "pure thc" in het bakje onder het zeefje ligt...

Dat heb ik dus genoven en kreeg inderdaad ook een ontzettende niesaanval en heb de rest van de avond ook met verschrikkelijke jeuk in me neus gezeten, en opgezwollen rode ogen ( die men normaal van blowen krijgt, ik niet ) maar dit was meer door de verschrikkelijke jeuk in mijn neus... Ik ben allergisch voor 1001 dingen en 1/10 keer dat het nodig is werkt me pilletje niet ( zo ongeveer eens per maand zullen we zeggen ) en dan heb ik daar ook last van, daarom weet ik dat het door de jeuk in me neus kwam, en dat i niet opslag zo stoned was dat "zelfs ik" rode ogen kreeg...

Kzou het gewoon niet doen :) ben klaar met experimenteren, en min of meer terug bij 0: ik rook gewoon een jointje :) geen waterpijpen, emmers, big sticks, rare joints zoals tulips, etc, etc, etc... Draai gewoon een joint, dat is en blijft gewoon het beste

jcutter

Badass junkie
eyebeekaii zei:
justdavey zei:
ik heb het ooit es geprobeerd het te snuive ma ik kreeg geluik een niesaanval:grin:

Same here :P

Toen ik 15 en nog experimenteel met wiet was, had ik ook zo'n megacrush apperaat, zoon crushdoos die bovenin de gewone wiet crushed, en het dan op een zeefje laat vallen waardoor er volgens verkopers "pure thc" in het bakje onder het zeefje ligt...

Dat heb ik dus genoven en kreeg inderdaad ook een ontzettende niesaanval en heb de rest van de avond ook met verschrikkelijke jeuk in me neus gezeten, en opgezwollen rode ogen ( die men normaal van blowen krijgt, ik niet ) maar dit was meer door de verschrikkelijke jeuk in mijn neus... Ik ben allergisch voor 1001 dingen en 1/10 keer dat het nodig is werkt me pilletje niet ( zo ongeveer eens per maand zullen we zeggen ) en dan heb ik daar ook last van, daarom weet ik dat het door de jeuk in me neus kwam, en dat i niet opslag zo stoned was dat "zelfs ik" rode ogen kreeg...

Kzou het gewoon niet doen :) ben klaar met experimenteren, en min of meer terug bij 0: ik rook gewoon een jointje :) geen waterpijpen, emmers, big sticks, rare joints zoals tulips, etc, etc, etc... Draai gewoon een joint, dat is en blijft gewoon het beste

Curiositeit loopt uit op de echtheid he :sunglasses: Zorgt weer voor een stukje kennis :wink:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
caatje zei:
Waarom zou je het willen snuiven? Sommige dingen zijn om te snuiven, andere dingen weer niet.

:confused:

Kan wel relaxed zijn als je ergens binnen op een feestje bijvoorbeeld niet mag/kunt smoren en het buiten te koud is ofzo :P

Paddoboy

Belezen gebruiker
caatje,
idd
ik vind niets beter dan een lekker toepie te ROKEN
kzou het eigelijk niets liever hebben eigelijk, zelf het opeten van thc, cannabiz zou ik het niet liever willen dan 1tje op te lighten

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Pleur die thc of wat het dan ook mag zijn wat in dat opvangbakje zit gewoon door je joint heen, extra, da's gewoon nog 't beste om er mee te doen :)

geox

Bewuste gebruiker
joni43 zei:
maar als thc vrijkomt door verhitting, hoe zit dat dan bij ete van spacecake?
Bij het bereiden van een spacecake komt de THC vrij en hecht zich aan ( dierlijk ) vet.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
doe de kristalletjes in een eetlepel gesmolten roomboter, en kneed hier een beetje suker en bloem door, dan heb je koekjesdeeg. vet lekker, en je hoeft er niet voor te roken... spacecake idee, maar dan net wat anders, te bewaren in een stukje plastic folie

Lapzwans

Belezen gebruiker
Pure THC bestaat zeker, niet alleen als olie, je hebt grinders met THC-zeefjes, die heb ik een, en na een heeele hoop grinden heb je een geelachtig poeder (pure THC) en daar wordt je GOED stoned van geloof me.

cropp

Badass junkie
geloof me in mijn oren klonk het ook ooit geniaal, maar je word er niet stoned van en het doet goed ping in je neus, 3 kwartier lang.

rook gewoon op, daar is het voor bedoeld

Oom Klaas

Badass junkie
Lapzwans zei:
Pure THC bestaat zeker, niet alleen als olie, je hebt grinders met THC-zeefjes, die heb ik een, en na een heeele hoop grinden heb je een geelachtig poeder (pure THC) en daar wordt je GOED stoned van geloof me.

Serieus man!
Die shit is echt kk hard dan he!

:rolleyes:

Eury

Experimenterende gebruiker
Zelfs wat je opvangt met behulp van de grinder met zeefje is geen pure THC.
Het is wel sterker dan normale weed. Wat je opvangt met de het zeefje word ook wel 'skuff' genoemd :)

d-keta

Newbie
heb wel eens Wiet gesnoven eerst gecrusht maar het werkt niet en het blijft in je neus zitten echt niet lekker ik zal 't gewoon blowen.

niet snuiven!
je moet gewoon een flink laagje THC onder je ''thc bakje'' sparen, en dan in een bong roken met tabak.
dan een goed laagje erin doen en oproken en zo lang mogelijk in je longen houden, dan word je lekker space en weet je zeker dat zowiso 95% van je wiet verbrand.

eigenlijk moet je zowiso gewoon bong roken YOLO#
:wave: :smoke: smoke-on!

dingo's kidneys

Experimenterende gebruiker
Re:

Lord Herbal zei:
pilliewilly zei:
Wat zijn de witte kristalletjes aan je wiettoppen dan?

bij ons in het stonerpark, zeggen ze inderdaad ook dat dat pure thcristallen zijn...

de trichomen(crystallen) zijn eigenlijk haartjes met daarop "druppeltjes" hars die de plant gebruikt om mannelijk stuifmeel te vangen. dit bestaat uit verschillende stoffen waaronder verschillende vormen van thc en andere canabinoiden (zoals cbd). de meeste thc komt in de verkeerde vorm voor en wordt pas werkzaam bij verhitten (als ik mij goed herinner is het een carboxyl groep die afbreekt)

snuiven van skuff(zoals het poeder van trichomen genoemd wordt) is bullshit voor 15 jarige kotertjes die dat stoer vinden :wink: geloof me na een paar keer pep snuiven zou je willen dat je alles in een joint gooien kon!

Bovenaan