Hoi!

Ik hoor graag jullie ervaring!

Van de week nam ik teveel speed en mijn lichaam was het er niet mee eens.
(Geen troep, ken de maker en ik heb het laten testen: waarom? Zekerheid).

Het aantal mg liep in de paar 100 en de tweede dosis ging op auto-piloot naar binnen. Dom dus!

Zweten, koude rillingen, misselijk tot het randje van overgeven.. ongelovelijk hard trillen en rare maar niet pijnlijke krampjes/knepen bij het hart wat af en toe ook voelbaar was in de pols. Ik ben nog nooit flauw gevallen dus ik weet niet precies hoe het voelt maar er waren momenten dat ik een beetje weg leek te vallen maar dan bewoog ik wat zodat het weer helder werd. De misselijkheid is een aantal dagen blijven hangen en dat rare gevoel bij het hart is nog steeds een beetje aanwezig.

Graag zou ik van jullie willen weten of jullie eens wel eens tever zijn gegaan en wat waren dan je klachten? Of is het misschien eens echt goed fout gegaan dat je naar het ziekenhuis moest en wat waren dan al je klachten? En mocht je dit niet hebben meegemaakt maar ooit eens meemaken, wat zou jij dan doen?

Groetjes

Raketje

Belezen gebruiker
Paar 100mg pep bedoel je? In 1 lijn? En daarna nog 2e dosis, hoeveel was die? Ik denk dat je flink tegen / op een OD(overdose) zat. Been there

Maat leren houden maatje

Paar 100mg pep bedoel je? In 1 lijn? En daarna nog 2e dosis, hoeveel was die? Ik denk dat je flink tegen / op een OD(overdose) zat. Been there

Maat leren houden maatje
Dankjewel Sonja.
Ik had het afgewogen en in capsules gedaan om geen kots neigingen van de smaak te krijgen dus lekker riskant.
De eerste capsule had ik afgewogen naar 150mg en de tweede had ik teveel gevuld op een gewicht van 300mg maar dat wou ik later aanpassen, 1 capsule was toch genoeg. Na de eerste capsule tijdens het huishouden op complete automatische piloot besloot iets behalve mijn hersenen om die tweede capsule in te nemen zonder de hoeveelheid te veranderen. Toen de klachten kwamen dacht ik jezus hoe kun je zo dom zijn! Dus dat was best wel creepy om zo mee te maken.

Had jij nog lang last van klachten?

Raketje

Belezen gebruiker
Dankjewel Sonja.
Ik had het afgewogen en in capsules gedaan om geen kots neigingen van de smaak te krijgen dus lekker riskant.
De eerste capsule had ik afgewogen naar 150mg en de tweede had ik teveel gevuld op een gewicht van 300mg maar dat wou ik later aanpassen, 1 capsule was toch genoeg. Na de eerste capsule tijdens het huishouden op complete automatische piloot besloot iets behalve mijn hersenen om die tweede capsule in te nemen zonder de hoeveelheid te veranderen. Toen de klachten kwamen dacht ik jezus hoe kun je zo dom zijn! Dus dat was best wel creepy om zo mee te maken.

Had jij nog lang last van klachten?
Je hebt t via capsule gebruikt? Daar ga je nog wel ff wat van voelen man. 450mg amfetamine slikken is absoluut geen grap. Sterker nog ik zou persoonlijk huisartsenpost raadplegen wat je zou kunnen doen

Zeehond

Badass junkie
Hoi!

Het aantal mg liep in de paar 100 en de tweede dosis ging op auto-piloot naar binnen. Dom dus!

Zweten, koude rillingen, misselijk tot het randje van overgeven.. ongelovelijk hard trillen en rare maar niet pijnlijke krampjes/knepen bij het hart wat af en toe ook voelbaar was in de pols. Ik ben nog nooit flauw gevallen dus ik weet niet precies hoe het voelt maar er waren momenten dat ik een beetje weg leek te vallen maar dan bewoog ik wat zodat het weer helder werd. De misselijkheid is een aantal dagen blijven hangen en dat rare gevoel bij het hart is nog steeds een beetje aanwezig.

Graag zou ik van jullie willen weten of jullie eens wel eens tever zijn gegaan en wat waren dan je klachten? Of is het misschien eens echt goed fout gegaan dat je naar het ziekenhuis moest en wat waren dan al je klachten? En mocht je dit niet hebben meegemaakt maar ooit eens meemaken, wat zou jij dan doen?

Groetjes
Met je gekozen naam ben je letterlijk op de ‘goede’ weg op deze manier.
Verder ga ik niet reageren.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Kan me wel aansluiten bij bovenstaande reacties. 450mg zuivere pep in je mik gooien binnen korte termijn is om problemen vragen. Lees je volgende maal in over een middel.

OctoFerrum

Experimenterende gebruiker
Holy overdose, Batman! Dat is aan de stevige kant ja. Capsule van een paar dagen geleden had ik nog wat aangestampt en afgetopt, normaal 100mg+/-nu 150mg strak afgewogen en dat was me net wat te stram in m'n spieren, te straf voor m'n brein en te snel voor de tijd, niet fijn. En ik ben hartstikke tolerant. Maar 450 is dan wel beetje spannend doen. Tikkie té misschien, om je nonchelant in te vergissen? Van die eerste 150 zou je lekker alert kunnen zijn geweest. Misschien was je je er toch wel bewust van en heeft ook deze vraag een functie? Vind je dat je nu ver genoeg bent gegaan om hulp te durven/mogen/willen/moeten vragen? Streep door wat niet van toepassing is. Of ben ik weer aan het projecteren. Zolang je maar geen wasmiddel pods op je pizza doet voor de likes want dat is echt sneu.

Verhalen over te veel, te lang, te weinig, te dom te slim ter land ter zee en in je neus kan 90%+ van de oudere (forum)gebruikers je wel vertellen, gok ik. Het percentage dat daar niet van schrikt, minder. Dicht bij 0.

Het hart van een zoogdier heeft gemiddeld 5.000.000.000 klopjes te besteden. Trage dieren leven langer, snelle dieren interessanter. Speed thrills, maar om nou een derde van die hartslagen in 2 capsules te duwen... Tremors gehad? Verzuring, verkramping, steken in je zij en buikstreek die langer aanhouden dan gewoon? Spanning op je borst, met name links, soms wat meer in de oksel?

Dat doet me er aan denken, tijd voor koffie.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Vorig weekend vergelijkbare situatie.

2x50mg, 1x100mg. Stond niet strak, maar reken er maar op dat ik me kut voelde haha, en overigens ook niet normaal vaag.

Coke Spook

Bewuste gebruiker

Maat leren houden maatje

Doe a.u.b even realitisch!!!!!
Het is vrij knap als je je zelf ODd met een paar lijntjes speed lukt dat zeker niet. Jullie symptomen hebben altijd met angst te maken!

Bijlagen

• paniekcirkel.jpg
    paniekcirkel.jpg
    58,3 KB · Weergaven: 16

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hoi!

Groetjes
Ja heel herkenbaar. Ik heb dit ook eens gehad na veel te hoge doseringen nasaal terwijl ik al een aantal dagen aan het feesten was met minimale benzo slaapjes. Hele nacht gekotst en op de vloer van de wc geslapen omdat ik bij elke beweging moest kotsen.

Bovenaan