Test je gebruik

azgaza

Badass junkie
Wiet
Je score is 9 punten.
Je scoort daarmee tussen de 6 en 15 punten. De kans dat er, als gevolg van je hasj- en/of wietgebruik, problemen ontstaan neemt duidelijk toe. Let op: dat geldt zeker als je score dichter bij de 15 dan de 6 punten ligt. Het is daarom belangrijk op je cannabis gebruik te letten.
(klopt wel denk ik, mogelijk / kans op risico gebruik maar nog geen misbruik)

Imke

Badass junkie
Wiet/hasj

Je score is 21 punten.

Je scoort daarmee 16 punten of meer. Het lijkt erop dat je je hasj en/of wietgebruik niet meer in de hand hebt en dat je functioneren eronder lijdt. Je kunt overwegen je hasj en/of wiet gebruik te minderen of te stoppen.  Als het je niet lukt om te minderen of te stoppen, neem dan contact op met de hulpverlening van VNN.

:stoned:

let come

Belezen gebruiker
eens voor de lol gedaan voor wiet/hasj

Je scoort daarmee 5 punten of minder. Je gebruik is niet direct reden voor bezorgdheid, hoewel het gebruik van drugs altijd risico's met zich mee kan brengen.

-> dat is braaf hé :wink:

alberthoffman

Belezen gebruiker
SPEED:
Je score is 8 punten.

Je scoort daarmee tussen de 5 en 17 punten. De kans dat als gevolg van speedgebruik problemen ontstaan of er mogelijk al zijn, neemt duidelijk toe. Let op: dat geldt zeker als je score dichter bij de 17 dan bij de 5 punten ligt. Het is daarom belangrijk op je speedgebruik te letten. Lees meer over de risico's van speedgebruik op deze site. Als je wilt stoppen of minderen en het lukt niet alleen, neem dan contact op met de hulpverlening van VNN. Voor een telefoonnummer zie onder adressen. Je kunt ook een vraag stellen aan een hulpverlener.

Score mogelijkheden:
0-4 punten: Geen extra risico hoewel gebruik altijd risico's met zich meebrengt.
5-17 punten: Zeker risico, je gebruikt riskant. Probeer de risico's van gebruik te verminderen.
18-35 punten: Groot risico; het risico dreigt uit de hand te lopen.

WEED:
Je score is 28 punten.

Je scoort daarmee 16 punten of meer. Het lijkt erop dat je je hasj en/of wietgebruik niet meer in de hand hebt en dat je functioneren eronder lijdt. Je kunt overwegen je hasj en/of wiet gebruik te minderen of te stoppen. Als het je niet lukt om te minderen of te stoppen, neem dan contact op met de hulpverlening van VNN. Kijk voor een telefoonnummer bij de adressen. Je kunt ook een vraag stellen aan een hulpverlener.
Wil je meer informatie over hasj en wiet, kijk dan bij hasj en wiet.

Score mogelijkheden:
0-5 punten: Geen extra risico hoewel gebruik altijd risico's met zich meebrengt.
6-15 punten: Zeker risico, je gebruikt riskant. Probeer de risico's van gebruik te verminderen.
16-36 punten: Groot risico; het risico dreigt uit de hand te lopen.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Je score is 8 punten.

Je scoort daarmee tussen de 6 en 15 punten. De kans dat er, als gevolg van je hasj- en/of wietgebruik, problemen ontstaan of er mogelijk al zijn, neemt duidelijk toe.

--

Ach, ik zie het probleem niet echt zo.. Tuurlijk het is niet zo goed voor je longen. Maarja, ik rook dunne hasj jointjes, draai binnenste buiten.. Mijn jointjes zijn denk ik in verhouding 2 sjekkies. Ik kan het goed betalen, doe vrij lang met mijn hasj. liever high oud worden dan nuchter oud worden.. oud worden we toch wel..

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Xtc test

Je score is 4 punten.

Je scoort daarmee 4 punten of minder. Je gebruik is niet direct reden voor bezorgdheid, hoewel het gebruik van drugs altijd risico's met zich mee kan brengen.

Northawke

Wijs gebruiker
Ik ben saai, zeg. Ik scoor overal heel laag op. Nou ja, wel relaxed. Maar ik wist zelf al wel dat ik geen probleem had.

Play_bunny

Wijs gebruiker
XTC-test:

Je score is 3 punten.

Je scoort daarmee 4 punten of minder. Je gebruik is niet direct reden voor bezorgdheid, hoewel het gebruik van drugs altijd risico's met zich mee kan brengen.

Moon

Bewuste gebruiker
Je score is 10 punten.

Je scoort daarmee tussen de 6 en 15 punten. De kans dat er, als gevolg van je hasj- en/of wietgebruik,  problemen ontstaan of er mogelijk al zijn, neemt duidelijk toe. Let op: dat geldt zeker als je score dichter bij de 15 dan bij de 6 punten ligt. Het is daarom belangrijk op je cannabisgebruik te letten.  
Als het je niet lukt om te minderen, neem dan contact op met de hulpverlening van VNN. Kijk voor een telefoonnummer bij de  adressen. Je kunt ook een  vraag stellen aan een hulpverlener.  
Wil je meer informatie over hasj en wiet, kijk dan bij  hasj en wiet.

Serenity

Badass junkie
XTC
Je score is 11 punten.

Je scoort meer dan 5 punten. Je scoort daarmee tussen de 5 en 16 punten. De kans dat er als gevolg van XTC-gebruik problemen ontstaan of er mogelijk al zijn, neemt duidelijk toe. Let op: dat geldt zeker als je score dichter bij de 16 dan bij de  5 punten ligt. Vermoedelijk kan gebruik van XTC leiden tot veranderingen in de hersenen met aantasting van het geheugen, de concentratie en de stemming (depressiviteit). Het gevaar neemt toe naarmate meer en vaker gebruikt wordt.). Lees meer over hoe je de risico's van  XTC  kunt verminderen.  Als je wilt stoppen of minderen en het lukt niet alleen, neem dan contact op met de hulpverlening van VNN. Voor een telefoonnummer zie onder  adressen . Je kunt ook een  vraag stellen  aan een hulpverlener.

Ahjoh. Ik ben nog jong. :beer:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Mijn oude snuifpatroon scoort 16 punten.. Nu eens mn nieuwe doen :grin:

//edit

Kijk dat is al beter: 6

Maarjah eens in de zoveel weken een paar lijntjes is dan ook geen ramp :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
XTC: 6.. Doe t vrijwel nooit, maar als t dan raak is is t ook goed raak (meer dan 2 pillen zien zij al als probleemgebruik volgens mij..) :mrgreen:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Gokverslaving: Je score is 14 punten.

Je hebt 8 punten of meer gescoord.
Je loopt grote kans verslaafd te raken aan gokken. Praat er eens over met iemand die je vertrouwt of neem contact op met een van de hulpverleners van VNN.

JOHHHH ben niet voor niets gokverslaafd geweest. Vind die tests wel heel oppervlakkig zeg. :wave:

revenge

Newbie
speed:
Je scoort daarmee 18 punten of meer. Het risico dreigt uit de hand te lopen. 

oei d8 da ik goed bezig was :tongueout:
weed:
e score is 17 punten.

Je scoort daarmee 16 punten of meer. Het lijkt erop dat je je hasj en/of wietgebruik niet meer in de hand hebt en dat je functioneren eronder lijdt.

was te verwachten

xtc:
Je score is 19 punten.

Je scoort daarmee 17 punten of meer. Het risico dreigt uit de hand te lopen.

kwas er nochtans mee aant stoppen mjah bon :grin:

SperSIZEboon

Badass junkie
Speed:

Je score is 9 punten.

Je scoort daarmee tussen de 5 en 17 punten. De kans dat als gevolg van speedgebruik problemen ontstaan of er mogelijk al zijn, neemt duidelijk toe. Let op: dat geldt zeker als je score dichter bij de 17 dan bij de 5 punten ligt. Het is daarom belangrijk op je speedgebruik te letten. Lees meer over de risico's van speedgebruik op deze site. Als je wilt stoppen of minderen en het lukt niet alleen, neem dan contact op met de hulpverlening van VNN. Voor een telefoonnummer zie onder adressen. Je kunt ook een vraag stellen aan een hulpverlener.

Score mogelijkheden:
0-4 punten: Geen extra risico hoewel gebruik altijd risico's met zich meebrengt.
5-17 punten: Zeker risico, je gebruikt riskant. Probeer de risico's van gebruik te verminderen.
18-35 punten: Groot risico; het risico dreigt uit de hand te lopen.

caatje

Badass junkie
Je score is 9 punten.

Je scoort meer dan 5 punten. Je scoort daarmee tussen de 5 en 16 punten. De kans dat er als gevolg van XTC-gebruik problemen ontstaan of er mogelijk al zijn, neemt duidelijk toe. Let op: dat geldt zeker als je score dichter bij de 16 dan bij de 5 punten ligt. Vermoedelijk kan gebruik van XTC leiden tot veranderingen in de hersenen met aantasting van het geheugen, de concentratie en de stemming (depressiviteit). Het gevaar neemt toe naarmate meer en vaker gebruikt wordt.). Lees meer over hoe je de risico's van XTC kunt verminderen. Als je wilt stoppen of minderen en het lukt niet alleen, neem dan contact op met de hulpverlening van VNN. Voor een telefoonnummer zie onder adressen . Je kunt ook een vraag stellen aan een hulpverlener.

Score mogelijkheden:
5-16 punten: Zeker risico, je gebruikt riskant. Probeer de risico's van gebruik te verminderen.
17-32 punten: Groot risico; het risico loopt uit de hand.

Ik kan me hier totaal niet in vinden. Tegenwoordig maximaal 1x in de 3 maanden. Ik heb de vragen echt naar waarheid ingevuld maar vragen als moeheid, vergeetachtigheid die komen bij mij niet door de x maar om een ziekenhuis verleden. Had ik ze dan beter negatief ingevuld?

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik denk haast niet dat het daaraan ligt, weet het zeker niet natuurlijk. Ik heb die vragen qua vermoeidheid en vergeetachtigheid ook positief ingevuld. Mijn score is alleen niet zo hoog als die van jou. Waar dat aan ligt, weet ik niet. Het zou wel met elkaar te maken kunnen hebben.
Als je hem nu nog eens maakt en dan die vragen negatief invuld, krijg je dan dezelfde score?

Tony Montana

Belezen gebruiker
Score Cocaine:

Je scoort daarmee tussen de 5 en 15 punten. De kans dat er als gevolg van je cocaïnegebruik problemen ontstaan, of er mogelijk al zijn, neemt duidelijk toe. Let op: dat geldt zeker als je score dichter bij de 15 dan bij de 5 punten ligt. Het is daarom belangrijk op je cocaïnegebruik te letten.

Score Speed:

Je scoort daarmee tussen de 5 en 17 punten. De kans dat als gevolg van speedgebruik problemen ontstaan of er mogelijk al zijn, neemt duidelijk toe. Let op: dat geldt zeker als je score dichter bij de 17 dan bij de 5 punten ligt. Het is daarom belangrijk op je speedgebruik te letten.

caatje

Badass junkie
Play_bunny zei:
Ik denk haast niet dat het daaraan ligt, weet het zeker niet natuurlijk. Ik heb die vragen qua vermoeidheid en vergeetachtigheid ook positief ingevuld. Mijn score is alleen niet zo hoog als die van jou. Waar dat aan ligt, weet ik niet. Het zou wel met elkaar te maken kunnen hebben.
Als je hem nu nog eens maakt en dan die vragen negatief invuld, krijg je dan dezelfde score?

Nog een keer gemaakt en het blijft 9, hmpf hahaha nou ja ik leg me er maar bij neer :)

Bovenaan