• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

terug bad trip van truffels dragon dynimte

when-the-trip-go-bad

Experimenterende gebruiker
ik heb mijn vorige bad trip gespost hier, kan iemand verklaren ?

Ik heb meer dan 20 keer dynimte gebruikt in een jaar tijd, ik gebruik geen drugs buiten truffels,
geen alchol, ik rook alleen, ik heb een gezonde voeding.

nu deze keer heb ik na een maand te stoppen eerst week musrocks gebruikt maar de trip was wel erg mild een week er na dragon dynimte geprobeert, ik nam eerst een derde van het portie.

na een half uur begon ik iets te voelen , de trip kwam in gang een kwartiertje lag ik te liggen en inees begon mijn hart heel snel te kloppen, ik dacht shit niet weer, ik dacht van ik moet rustig blijven probeer me concenteren om rustig te blijven, onlangs ik maar 1 derde nam , en werd maar erger en erger ik dacht ik neem snel veel suiker, ik begon te hyper ventileren, ik weet dat ik rustig moet blijven, maar de truffels breng mij een een grote war en angst, ik verander van muziek gaat wat beter maar na een tijde ben weer zeer diep in trip en voel weer angst, dus nam weer veel suiker , was mijn gezicht en ik weer kut waarom dat gedoe weer.

na een uur was het nog contoreleer baar, ik doe mijn ogen dicht en dacht van nu kan ik wel genieten van mijn trip maar mijn vizueels raken in een conflict dus ik moet weer verder concenteren om niet bad te gaan ik dus maar langer wachten tot het wat milder word.

onder tussen sta het muziek wel aan daar aan genoot ik wel van muziek tonen die precies in de lucht zweven zoals mijn vorige goed trips maar deze keer was het veel heftiger

Op een moment keek ik naar de muur waar overal stipjes op staan in de behang ze bewogen zo hard,ik damn echt cool , om een gegeven moment kon ik zelf de bewegingen kon manipuleren, ik liet een stip je stoppen en alles rondom bewegen, maar ik zag paar tellen later
dat ik diep ging , en stopte ermee.

kan dus iemand verklaren hoe dat ik makkelijk bad kan gaan met dynimite?

when-the-trip-go-bad

Ja ik denkt het, of is het mischien een psygose ?
Ik vind het echt spijtig dat ik zou moeten stoppen met truffels, ik vond de voorige ervaringen zo geweldig, ik zag soms een mooi dame dansen als ik met ogen dicht tripte, ik zag mijn leven als diagrammen voor bij gaan van wat ik beter kon doen, ik leerde van mijn fouten, ik zag zeer mooie spiralen die mij naar mij toe kwamen en mij precies geneezden nam al mijn stres weg, ik zag mensen rond mij die ik niet graag had, en wist dat ik hard moest zijn tegen hun zoals zij tegen mij.
quote="steaker"]Mindfuck ???[/quote]

steaker

Of misschien een minder goede setting gehad?
De truffeltjes hebben mij ook eens geleerd dat minder meer is met drugs

when-the-trip-go-bad

ja dat kan, maar ik hou echt van drogon dynmite maar ja ik geloof nu dat het te sterk voor me word, truffels eist zijn tol in je lichaam je word zo droog als een cactus hihi, ik merk op dat mijn lichaam geen vocht kan vast houden ik drink water en gelijk terug naar wc tijdens de trip.
En ja als ik de eesrt uur naar wc moet was altijd kan niet want ik val steeds in een droom/slaap status.

Ik heb atlantis en mush rocks gebruikt maar waare veel te mild ik vondt het de moeite niet waard en snap de er niet veel van waarom met dragon ik fail.

Vroeger nooit een bad trip gehad na ongeveer 30 keer begon het deze is de 2 de keer, maar ja ik voel wel dat door roken dat mijn gezondheid achteruit gegaan is, ik ga eerst een maand stoppen met roken dan ga ik terug proberen.
steaker zei:

Stunner

Belezen gebruiker
when-the-trip-go-bad zei:
ja dat kan, maar ik hou echt van drogon dynmite maar ja ik geloof nu dat het te sterk voor me word, truffels eist zijn tol in je lichaam je word zo droog als een cactus hihi, ik merk op dat mijn lichaam geen vocht kan vast houden ik drink water en gelijk terug naar wc tijdens de trip.
En ja als ik de eesrt uur naar wc moet was altijd kan niet want ik val steeds in een droom/slaap status.

Ik heb atlantis en mush rocks gebruikt maar waare veel te mild ik vondt het de moeite niet waard en snap de er niet veel van waarom met dragon ik fail.

Vroeger nooit een bad trip gehad na ongeveer 30 keer begon het deze is de 2 de keer, maar ja ik voel wel dat door roken dat mijn gezondheid achteruit gegaan is, ik ga eerst een maand stoppen met roken dan ga ik terug proberen.
steaker zei:

Dragons Dynamite zijn erg sterke truffels. Ik zou ze iig niet aanraden voor onervaren mensen. In mijn eerste trip had ik ook DD en ik vond het ook iets te heftig. Probeer gewoon andere truffels of ga een paddo kweeksetje kopen dan kan je er veel langer mee doen.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Bad gaan hoort gewoon bij drugs gebruiken. Of je het al 20 keer hebt gedaan maakt niet zoveel uit. Combinatie van factoren: te hoge bloeddruk, tekort aan suiker etc. Maar goed dat je niet alles hebt genomen!

ashby

Newbie
Hoi when-the-trip-go-bad

Wat me op het eerste gezicht opvalt is dat je het al 20x in een jaar gebruikt hebt, dit is behoorlijk wat? "psychedelics drugs moet je respecteren niet mishandelen"

De ervaring die je meemaakt tijdens een trip hangt er ook vanaf om de hoeveel tijd je weer truffels/shrooms/lsd whatever neemt. Simpel genoeg om het feit, heb jij wat je geleerd hebt in je vorige trip tot je laten zinken? Snap je alles wat je geleerd/gezien hebt en ben je mentaal klaar voor een nieuwe trip? Zoals de andere fora's gebruikers hier zeggen is de dragon dynamite een pittige truffel, ik zou het niet onderschatten.

Je zegt dat je snel het idee hebt bad te gaan, sta er de volgende keer eens bij stil en vraag aan jezelf wat is nou precies de reden dat je bad gaat? Vaak is het een onderliggende reden (in je onderbewust zijn) wat je blijkbaar steeds ontwijkt waardoor je bad gaat. Vraag goed aan jezelf zijn er dingen gebeurt vroeger toen je een kind was/of onlangs waar je mee moet afhandelen? Ik begrijp precies wat je doorgaat aangezien ik hetzelfde ervaar met mushrooms, de enige manier om hier mee te dealen is op een perfecte avond "naar jou gevoel" de truffel te nemen en voordat je ze ineemt stel jezelf de vraag "wat is het geen wat ik moet weten? Waar moet ik mee dealen" tijdens de trip zul je erachter komen. Op het moment dat het opkomt blijf rustig, deal met wat er komen gaat en hou in je achterhoofd "all is well, uiteindelijk is het uitgewerkt en ben je weer normaal" doe je ogen dicht en laat je mee sleuren met wat de trip te bieden heeft. Als er negatieve gevoelens opkomen probeer jezelf er niet mee te indentificeren maar observeer het, is er een angstig gevoel in je maag? focus erop zonder te oordelen wat het is, als je voorbij de punt bent, heb je puur happiness en heb je de rest van je leven hiermee afgehandeld. Als je dit niet doet is de kans groot dat deze issue de rest van je leven bij je blijft. Mocht je toch echt te hard gaan, heb wat zoets bij de hand, jus d orange is nice, en een goeie tripsitter waar je mee kan praten.

Bad gaan heeft 2 betekenissen, onjuiste setting/kut voelen/slechte week achter de rug etc
of een onderliggende reden in je onderbewuste die naar boven komt tijdens een trip. Psychedelic trip = een trip met jezelf, worden geconfronteerd met jezelf en dealen met het geen wat komen gaat!

I hope this helps and enjoi the wonderfull adventure psychedelics has to offer!

Bovenaan