Temazepam na speed

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Hej jongens,

Vandaag temazepam losgekregen bij m'n dokter! :grin: Het zijn liquid caps van 10 mg. Hoeveel adviseren jullie te nemen als ik vannacht om uurtje of 08.00 thuis kom van Awake ben en over de hele avond 1 bommetje heb gehad van 0,05 gram, 74% amf om uurtje of 01.00?

Thanks alvast!

Oom Klaas

Badass junkie
Dan zou ik op z'n vroegst na 10 uur 20mg temazepam pakken, maar liever pas na 12 uur.
Dat is uiteraard wel de verantwoorde manier, je kan ook om 8 uur als je thuiskomt 30/40 mg droppen en je lichaam even uitdagen.

trippykees

Belezen gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Hej jongens,

Vandaag temazepam losgekregen bij m'n dokter! :grin: Het zijn liquid caps van 10 mg. Hoeveel adviseren jullie te nemen als ik vannacht om uurtje of 08.00 thuis kom van Awake ben en over de hele avond 1 bommetje heb gehad van 0,05 gram, 74% amf om uurtje of 01.00?

Thanks alvast!
beetje klein bommetje niet?
daar slaap je egt wel op.

SperSIZEboon

Badass junkie
trippykees zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Hej jongens,

Thanks alvast!
beetje klein bommetje niet?
daar slaap je egt wel op.
verschilt p/p genoeg mensen die daar niet van kunnen slapen als het goeie speed is

Kanthor

Newbie
ik zou zeggen zo'n 40mg. Anders is het een 'subtiele' dosis die je makkelijker doet inslapen. Met 40mg heb je de kans dat je hersentjes daadwerklijk lekker rustig worden zodat je goed kan slapen.

Zelf heb ik gister 80mg moeten gebruiken om te slapen, ook na speed gebruik. Moet ik er wel bijzeggen dat ik nagenoeg 18/7 GHB doe en dus een CNS heb die wel wat gewend is zeg maar.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Kanthor zei:
Zelf heb ik gister 80mg moeten gebruiken om te slapen, ook na speed gebruik. Moet ik er wel bijzeggen dat ik nagenoeg 18/7 GHB doe en dus een CNS heb die wel wat gewend is zeg maar.

80 :openmouth: :openmouth:

M'n Midazolam kwam op tijd binnen dus toch maar voor die gegaan :) Houd de temazepam nog even achter de hand. :) Thanks voor de antwoorden luitjes!

Ella

Experimenterende gebruiker
Temazepam is een vrij milde tranquillizer.

Ik heb betere ervaringen met Lexotanil (bromazepam 12 mg) en Tranxilium (60 mg).

Elfquest

Bewuste gebruiker
Als je nog geen benzo's gewend bent zou ik 20 mg pakken de eerste keer. De eerste keer dat ik dat nam moest ik snel naar m'n bed kruipen voordat ik omviel en gewoon op de trap crashte. Maar goed was nuchter en ben een klein meisje. Het zou jammer zijn als je teveel ineens zou nemen. Je raakt er te snel gewend aan en dan werkt het niet meer. Beter beginnen met 20 mg en als je na een half uurtje nog niets voelt de dosis opvoeren.

Bovenaan