TeKno met een K

Dopezilla

Badass junkie
Beanhead zei:
Dopezilla zei:
Ik ken de tent niet, wat moet ik me erbij voorstellen?

Overigens, weet iemand voor komend weekend wat in Zuid-Holland? Ik zou het graag verderop zoeken (Gelderland teknoland :rock: ), maar m'n budget is wat beperkt. :(

Den Haag zou ideaal zijn, of Rotterdam. Ik weet dat er tekno is, maar waar o waar is het?

Olle

^2
Je wilt ook richting Zuid-Holland? :rock:

Olle

tomz0r

Badass junkie
Dopezilla zei:
Ik zou het graag verderop zoeken (Gelderland teknoland :rock: ), maar m'n budget is wat beperkt. :(

Jammer genoeg falliet :(

Dopezilla

Badass junkie
tomz0r zei:

Jammer genoeg falliet :(
Zoiets ja.

Welnu, heeft iemand nog informatie over feestjes? Het maakt niet uit waar, desnoods fix ik een lift. Ben sinds 3 juli niet meer uitgeweest, dus het begint aardig te kriebelen.

Ik heb enkel wat vage informatie, en bel nog wat rond, maar als DF me te hulp zou kunnen schieten zou dat geweldig zijn. :hearteyes:

Olle

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Over deze weet ik wel het één en ander:

W.F.L. zei:
21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P

Ik ga zelf maar niet, het is me toch wat te ver. Binnenkort maar eens een ander feestje meepakken, want ik ben sinds eind april niet meer geweest.

pascal828

Badass junkie
Ik ligt toch lekker centraal, of het nou Drenthe of where-ever the fuck is.

Ik zal er zijn.
@SperSIZEboon, ik heb het nummer trouwens al. :wink:

cropp

Badass junkie
Wie heeft het over gelderland?

voor mij ook niet trouwens, want ik ga vanuit vlissingen, maar ik ben dan al bijna thuis...

cropp

Badass junkie
Ik had begrepen utrecht of zeeland, maar dat gastje heeft 5 verschillende infonummers, dus daar kan ik niet zo veel mee, een ding is verrekte zeker, ik ga...

Ik heb trouwens net 45 breekstaafjes gekocht, dus als een df-er vanacht iemand op dutchtek ziet lopen met een hele hoop breekstaafjes, spreek me gerust aan want ik sta wel open voor nieuwe mensen...

Dopezilla

Badass junkie
Mocht ik er heengaan, en mocht ik een malloot voor de speakers zien springen die meer licht geeft dan een flinke kamerlamp dan zal ik je erop aanspreken. :grin:

Olle

TeKNoZem

Wijs gebruiker
cropp zei:
Ik had begrepen utrecht of zeeland, maar dat gastje heeft 5 verschillende infonummers, dus daar kan ik niet zo veel mee, een ding is verrekte zeker, ik ga...

Ik heb trouwens net 45 breekstaafjes gekocht, dus als een df-er vanacht iemand op dutchtek ziet lopen met een hele hoop breekstaafjes, spreek me gerust aan want ik sta wel open voor nieuwe mensen...

Wil je er meer? Ik heb nog een doosje van die kleine breekstaafjes.

Ik ga denk ik morgen pas mits m'n studenten reisproduct al opgehaald kan worden en het uberhaubt nog aan de gang is. 2 jaar terug was 't niet eens een dag daarzo langs TT Assen.

cropp

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
locatie was wel tof trouwens!
Was zeker een vette lokatie, maar veel te snel afgelast en lang niet druk genoeg, 2e lokatie was minder, en rond half 11 s`morgens ook al weer bezocht door blauwe spelbrekers...

cropp

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
tsja het was wel op een (oud) militairterrein...
en bij dat gat in het hek stonden toch gewoon huizen, dat terrein is supergroot, zoeken ze een loods uit die 30 meter van de ingang staat :rolleyes: ...

SperSIZEboon

Badass junkie
cropp zei:
SperSIZEboon zei:
tsja het was wel op een (oud) militairterrein...
en bij dat gat in het hek stonden toch gewoon huizen, dat terrein is supergroot, zoeken ze een loods uit die 30 meter van de ingang staat :rolleyes: ...
ja dat vond ik ook wel behoorlijk vaag want wij hebben een stuk over dat terrein gereden en zijn onwijs veel van die hangars tegengekomen

Bovenaan