Ketaboy
Bewuste gebruiker
nultien zei:Radium pompt ook lekkere frenchcore
Frenchcore is btw ook wel een lekker genre
Frenchcore FTW ^^
nultien zei:Radium pompt ook lekkere frenchcore
Frenchcore is btw ook wel een lekker genre
W.F.L. zei:Wie gaan er nog naar de Multisound?![]()
Tostini zei:naaaaah, kan niet eens een kersttekno feest te vinden, er is iets serieus mis met mijn contacten..
of ik heb het te laat gevraagd aan mensen ofzo..
maar weet er iemand wat?
Berbatov zei:Tostini zei:naaaaah, kan niet eens een kersttekno feest te vinden, er is iets serieus mis met mijn contacten..
of ik heb het te laat gevraagd aan mensen ofzo..
maar weet er iemand wat?
Er was een feest in Deventer, erg groot. Haha.
W.F.L. zei:Wie gaan er nog naar de Multisound?![]()
Ollemann zei:Waar is dit Multisound ongeveer gelegen? En wat moet ik ervan verwachten?
Olle
Immo zei:W.F.L. zei:Wie gaan er nog naar de Multisound?![]()
Wat info via pm zou welkom zijn. :P
nultien zei:Immo zei:W.F.L. zei:Wie gaan er nog naar de Multisound?![]()
Wat info via pm zou welkom zijn. :P
Ik gaf je gvd gister nog info man
Heb nog een beetje extra info :$

Haha, weet je zeker dat dat hetzelfde feest was? Het was super klein, muziek was echt bar slecht, de sfeer was af en toe vrij grimmig. Maar wat een koppen zeg! Ongelooflijk! Ik ben wel wat gewend van feestjes, maar om de haverklap kwam er weer eentje voorbij waarvan ik me echt niet kon bedenken wat die allemaal naar binnen gewerkt moet hebben om er zo uit te zien.jimi zei:was echt fakking tof en groot en nice muziek
Dat was toevallig niet de reden voor die ambulance rond een uur of 4? (of 5 of 6... you know) Ramptoerist in hart en nieren en ik liep gewoon door.jimi zei:ik heb ook moeilijk veel mensen zien schuimbekken op de grond.. echt niet goed
Berbatov zei:Ik was met mijn vriendin in Namen in België en het was echt geweldig! Eigenlijk zijn teKno feestjes niks voor haar maar ze heeft zich toch vermaakt.
Jammer dat het op sommige plekken naar binnen regende, maar zo erg was dat ook weer niet. Erg goede muziek, en de Chillout en Exit23 waren echt super.
volgende keer beter. 
jimi zei:ik werd op het laatst gewoon achtervolgd door mensen die mijn bezem wilde hebben die ik ergens anders had gevonden en mee genomen had en dus gewoon van mij was. echt wauskezen.
Immo zei:jimi zei:ik werd op het laatst gewoon achtervolgd door mensen die mijn bezem wilde hebben die ik ergens anders had gevonden en mee genomen had en dus gewoon van mij was. echt wauskezen.
Dan heb ik jou een paar keer daar rond zien lopen. :P
+1Beanhead zei:Corebay is echt geweldig.
Ollemann zei:Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.
Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.
De keuzes in het leven verscheuren mij.
Olle
Helaas heb ik nog geen tracks van Suburbass gehoord, dus daar kan ik weinig over zeggen. Misschien eens youtuben dan maar.Immo zei:Ollemann zei:Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.
Olle
Suburbass draait ze eruit.![]()
Berbatov zei:Erg goede muziek, en de Chillout en Exit23 waren echt super.
Hell yeahImmo zei:Ollemann zei:Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.
Olle
Suburbass draait ze eruit.![]()
Ollemann zei:Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.
Olle