TeKno met een K

Hans

Wijs gebruiker
Teknival@NL anyone?

Enne:
Genre: Tekno, Breakcore
Damage: 5 euro
Doors: 22:00 (entree tot 03:00)
Curfew: 05:00

Line-up :

Tektron zaal (boven):

Guigoo (narkotek) Fr
Leviathan
Joost G
Rinse
Kay (sos)
Tekneut vs Sander (Bruxisme)
Bart Hard vs.King Pin vs. Joyo vs. Nekompromat

Not Your Monkey, Not Your Robot zaal (beneden):

Cardopusher
Raxyor
Rioteer
FFF
Bart Hard
King Pin
Nano.Strike

geox

Bewuste gebruiker
Ok Ok

Agenda qua feestjes staat al volgepland in eigen land maar mss rijden we nog snel even door zei de chaffeur.. Zou vet zijn :rock:

GrayMatter

Experimenterende gebruiker
hahah ja Rinse heeft elke keer vette stampherrie :mrgreen:
was een leuk feest knar vol met acid en md en maar wazen :stoned:
jammer dat het gebouw al half afgebroken was

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Voor mensen uit de omgeving Arnhem zou ik ook eens de agenda van Kultuurhuis Bosch (ja met een K en niet met een C) in de gaten houden. Staan regelmatig tekno-feestjes geprogrameerd maar ook acid en breakcore.

GrayMatter

Ok mensen ik heb een leuk linkje voor de liefhebbers van TeKno, het is een enorme hoeveelheid livesets en LP - CD Rips...
Van zelfs meerdere nederlandse feesten staan er tussen ik heb zelfs een set van rinse gevonden van het BeterBed feest in Waalwijk, dus kijk maar eens rond in de enorme hoeveelheid grafherrie die er staat :hearteyes: :wave:
Cheers

http://www.ek23sound.org

Ellesdee

Badass junkie
Voor de mensen die niet naar teknival gaan of die eerst nog ff naar een ander feestje willen:
http://partyflock.nl/party/130050:I_Love_Tekno.html

Hans

Wijs gebruiker
Man_in_the_Box zei:
Voor mensen uit de omgeving Arnhem zou ik ook eens de agenda van Kultuurhuis Bosch (ja met een K en niet met een C) in de gaten houden. Staan regelmatig tekno-feestjes geprogrameerd maar ook acid en breakcore.

En de willemeen :)

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Ghehe, heb me prima vermaakt op teknival ^^ Heb er 3 uur overgedaan om te komen vrijdag avond ghehe :P Wel vet toen ik daar door de natuur liep. Ik heb herten zien lopen en een watervalletje ergens tussen het struik gewas ontdekt, allemaal ongerepte natuur zo dicht bij de snelweg en shit is echt een erg mooi gezicht. Fantastische spot absoluut. Idd iets wat jammer van de ontruiming, maar echt ik had niet voor mogelijk gehouden dat het sinds 2002 zo goed van de grond te krijgen zou zijn.
Ook echt gesproken met italianen, Spanjaarden, Polen, Hongaren en Roemenen ^^

Het was awesome :smoke:

-spaceman-

Badass junkie
esth0r zei:
Ketaboy zei:

qft

en voor degenen die vrijdagavond aankwamen(me!) had t al lang genoeg geduurd, ik was kapot.

p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?

nee, niet gevonden...

wel een paar laarsen... interesse? :grin:

Ik vond het ook werkelijk grandioos, heb me verschrikkelijk goed vermaakt...
de aankomst vergeet ik nooit meer, een uurtje of 2-3 's nachts, een wit knipperende hemel van de stroboscopen, afgegewisseld door lasers en felle lampen... keiharde dreunen van de tekno... mistig, nevelig....het leek gigantisch... het was een prachtig begin...

alle mensen waren leuk, behalve de agenten in burger die effe lekker uitdagend voor de boxen gingen staan; om even te laten zien wie er nou gewonnen had...

dit was zeker 1 van me beste feesten ooit, stel je voor dat het langer had geduurt dan 1 dag... :hearteyes:

daarna op naar de afters...

Zie ik je dit weekend Ketboy?
als je weet waar t is...

Hans

Wijs gebruiker
Bah bah, mis weer een Tekno door gebrek aan vrienden (die op hun beurt weer gebrek hebben aan geld) :(

Edit: Jeeej, toch gegaan, was leuk :) .. maar wel legaal...

esth0r

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
esth0r zei:
Ketaboy zei:

qft

en voor degenen die vrijdagavond aankwamen(me!) had t al lang genoeg geduurd, ik was kapot.

p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?

alle mensen waren leuk, behalve de agenten in burger die effe lekker uitdagend voor de boxen gingen staan; om even te laten zien wie er nou gewonnen had...

.

hoe lang waren we al aan de gang toen ze eindelijk kwamen? ze hebben niet gewonnen, en dat zullen ze ook nooit.

Fakkelbrigadier

GrayMatter zei:
Ok mensen ik heb een leuk linkje voor de liefhebbers van TeKno, het is een enorme hoeveelheid livesets en LP - CD Rips...
Van zelfs meerdere nederlandse feesten staan er tussen ik heb zelfs een set van rinse gevonden van het BeterBed feest in Waalwijk, dus kijk maar eens rond in de enorme hoeveelheid grafherrie die er staat :hearteyes: :wave:
Cheers

BeterBed feest in waalwijk?
Wanneer was dat dan

-spaceman-

Badass junkie
Bas_nl zei:
GrayMatter zei:
Cheers

Wanneer was dat dan

be there and u know!

Fakkelbrigadier

-spaceman- zei:
Bas_nl zei:
GrayMatter zei:
Cheers

Wanneer was dat dan

be there and u know!

haha jaa daarom vraag ik het. ik was er waarschijnlijk wel, maar we hebben geen beter bed in waalwijk hahaha. bedoelde je dat feest in de buurt van piet klerx?

Spaceman: ik heb je trouwens ook op last.fm volgens mij, daar heet ik street runner

-spaceman-

Badass junkie
aaah! vet... grappig!

geen onbekende (in de scene) dus! :wink:

ik was er zelf niet, kan je ook niet aan meer info helpen...

Bovenaan