Psychoticoverdose
Belezen gebruiker
Saivy Geplaatst: 12 Dec 2006 18:27 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Psychoticoverdose schreef:
Ik heb liever Tekno...
Verklaar?
vind ik mooier
Saivy Geplaatst: 12 Dec 2006 18:27 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Psychoticoverdose schreef:
Ik heb liever Tekno...
Verklaar?
Psychoticoverdose zei:Saivy zei:Psychoticoverdose zei:Ik heb liever Tekno...
Verklaar?
vind ik mooier
ZI09 zei:Uhm, domme vraag misschien, maar ik ben in de meeste dance(achttge) genres slecht thuis.
Valt "Underworld" onder techno? Of heb ik (1 van de vele) verkeerd gelabel-de mp3s te pakken?
Heerlijk muziek overigenshoewel het normaal niet zo heel erg mijn genre is.
Ok dan, klinkt goed. Lounge en electro heb ik ook wel eens een heel klein beetje wat van mee gekregen (tiga, electro) en dat vind ik dan wel relaxt.Saivy zei:ZI09 zei:Uhm, domme vraag misschien, maar ik ben in de meeste dance(achttge) genres slecht thuis.
Valt "Underworld" onder techno? Of heb ik (1 van de vele) verkeerd gelabel-de mp3s te pakken?
Heerlijk muziek overigenshoewel het normaal niet zo heel erg mijn genre is.
Ze maken muziek in verschillende genres. Techno, lounge, experimentele electro, etc..
shiva zei:verbaast me hier een flyer van foorworx te zien staan vroeger ook nog veel gedaan die feesten, goed scheefgaan.
maar oostende suckt tegen woordig hard met feesten qua flikken die er rondlopen.
oostende = nul tollerantie qua drugs tegenwoordig zelfs weed is uit den boze.
als je met auto komt heb je kleine kans maar binnen krijg het het bijna niet binnen.
Pet$eL zei:Btw, ik kom ook af zenne. Thx for the dude who posted the info about bloody Project. Totally forgot.![]()

flashkop zei:Is dien techno hier eigelijk van die minimal tekno zaols als ge het zou kenne spiraal.
Van dien rakharden tekno die da bon is om volledig opgefuckt van de jappe te luistere?
Of echten techno want da vinnek wel ni bon![]()
![]()

Misschien een beetje late reactie maar kon niet laten hier wat over te zeggen.Jeller zei:Techno is wel bon trouwens, maar het is meer rammen en mist diepgang imo
goa heeft dat alletwee![]()
baarsjesbewoner zei:Misschien een beetje late reactie maar kon niet laten hier wat over te zeggen.Jeller zei:Techno is wel bon trouwens, maar het is meer rammen en mist diepgang imo
goa heeft dat alletwee![]()
Grappig dat je zegt dat techno diepgang mist, het heeft het juist wel. Goeie techno dj's kunnen juist heel sterk opbouwen wat zorgt voor diepgang in de muziek. Shit zoals goa met veel breaks en daarna beuken op een hoogtepunt is juist een stuk 'platter' en makkelijker in te komen.
Een goede techno DJ maakt in tegenstelling tot andere dj's zijn eigen muziek. Non stop mixen, bijna nooit 1 plaatje laten draaien. Zeker wanneer je veel techno luistert zul je dit onderschrijven![]()