Techno

Shadow Child

Experimenterende gebruiker
Dit wil ik even kwijt ! :grin:

Ik ben verliefd op techno

Once you're on the train called techno, you'll never get off
Techno is als een denderende trein die door je huiskamer raast

Techno is. Techno leeft. Gebeurt. Beweegt. Techno neemt. Techno geeft. Techno weet.
Techno spreekt. Techno doet. Techno laat. Techno komt. Techno gaat. Uniek. Muziek. Van vlees en
bloed. Techno waagt. Techno wint. Breekt baan. Techno bonkt. Techno staat. Techno valt. Is overal.
Ontroert. Verwarmt. Grijpt bij de keel. Techno knettert. Knalt. Ontketent. Heerst. Techno
heelt. Techno zuivert. Lichaam. Geest. Techno swingt. Techno vecht. Is waar. Is echt. Geen loze
kreet. Geen leeg gebaar. Techno werkt. Versterkt. Ontwapent. Toont. Techno laaft. Techno loont.
Is water. Brood. Techno lacht. Techno huilt. Techno in. Techno uit. Legt bloot. Daagt uit. Techno
kookt. Techno bruist. Techno troost. Techno bijt. Techno bloedt. Heeft schijt. Is zwart. Is wit. Is
rood. Niet grijs. Techno vloekt. Techno moet. Verbroedert. Zoekt. Techno vindt. Techno wijst. Techno
schokt. Techno eist. Techno hoog. Techno laag. Techno voor. Techno na. Techno rookt. Techno jaagt. Is
eigen baas. Vereent. Verzoent. Begeestert. Woedt. Bevrijdt. Bewijst. Begrijpt. Vervoert.
Techno spreidt. Techno sluit. Bezielt. Verrijkt. Geeft hoop. Verblijdt. Techno schittert. Glanst.
Techno flitst. Techno danst. Verhit. Zweept op. Bemint. Verleidt. Techno roept. Techno voelt. Techno
groeit. Techno bloeit. Techno blaakt. Techno blijkt. Betovert. Geilt. Techno ademt. Zweet. Techno fluis-
tert. Schreeuwt. Ontmaskert. Snijdt. Techno glijdt. Techno sluipt. Techno slijpt. Techno spuit. Techno
klinkt. Techno dwingt. Techno lonkt. Techno blinkt. Techno vraagt. Techno raakt. Verlost. Verbaast.
Viert feest. Verklaart. Is bitter. Zoet. Is hot. Is cool. Techno ijlt. Vooruit. Voorbij. Ver weg.
Dichtbij. Paraat. Bereid. Op weg. Altijd. Techno was. Techno blijft.

ZO duidelijk denk ik. :wave:

xtaz

Wijs gebruiker
Wat vind je van Acid Killer, van Infected Mushroom feat. Xerox?
Als je dat kent tenminste? :confused: Ik geef dat liedje een 7 laat ons zeggen.
Ik heb al vele betere GOA gehoord.

Jeller

Badass junkie
xtaz zei:
Wat vind je van Acid Killer, van Infected Mushroom feat. Xerox?
Als je dat kent tenminste? :confused: Ik geef dat liedje een 7 laat ons zeggen.
Ik heb al vele betere GOA gehoord.
acid killer geef ik een dikke 10 hoor, maar al oud en afgezaagd, maar hoge nostalgiosche waarde :)

Imke

Badass junkie
Is dit het Goa-topic? Of het Techno-topic? :P Voor dit soort topics zou er dus echt een muzieksubforum moeten komen.

Shadow Child

Saivy zei:
Is dit het Goa-topic? Of het Techno-topic? :P Voor dit soort topics zou er dus echt een muzieksubforum moeten komen.

Vrouwen wat een mooie wezens !!

In ieder geval een super goed idee als je het mij vraagt. :wave:

Shadow Child

ja Bart Skills, is lekker wat betreft de opbouw !

Remus is eerlijk gezegd gelijk rammen ! wel monotoom maar vind ik wel lekker

en dan Sven Wittekind AMEN PRAISE THA LORD!!!

Shadow Child

Jeller zei:
Techno is wel bon trouwens, maar het is meer rammen en mist diepgang imo

goa heeft dat alletwee :wink:

Daar heb je gelijk in, maar daar in tegen geeft een nacht techno me net wat meer voldioening dan GOA, aangezien ik met GOA altijd te ver ga en de dag erna niets meer weet LOL :mrgreen: :wave:

El Retro

Wijs gebruiker
Sandy warez, Sven Wittekind, Törsten Kanzler,... kan zo nog even doorgaan knallen op de schranz!!!
En de echte techno is Sven Vath nog altijd Der Meister. Evenals Adam Beyer, zaalig om live te horen deze mensen.

Imke

Badass junkie
Oudejaarsavond:

PRO-JEKT vs. FOOTWORXX - Sunday 31 december 2006
'BATTLE OF THE TITANS"

Mediacenter Oostende
Troonstraat 66
8400 Oostende
http://www.pro-jekt.be
http://www.footworxx.com

Entrance 20 €
VIP 30 €

Line up:
PRO-JEKT

Marco Remus
Robert Natus
DJ Lukas
Viper XXL
Manu Kenton
Traxx vs ChintoQ

Footworxx room

DJ Daisy
Linda Pearl
Jeff Amadeus
Minupren
Torsten Kanzler
Shee-la
Moddi

Al telkens naar elke Pro-jekt en elke Footworxx geweest, en nu is het een combinatie van de 2 :openmouth: echt de moeite waard! :wave:

needlefreak

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Al telkens naar elke Pro-jekt en elke Footworxx geweest, en nu is het een combinatie van de 2 :openmouth: echt de moeite waard! :wave:

VET! :openmouth: Marco Remus en nog zoveel goeie dj's.
Ik denk dat ik met oudejaarsavond nog eens aan de XTC ga. :hearteyes:

@Saivy: Ging je ook al naar Pro-jekt voor het in Oostende was?

xtaz

Wijs gebruiker
Ik ga het eens voorstellen aan m'n lady of ze zin heeft naar Oostende te gaan.
Zonder drugs dan wel. :wink: Nouja, enkel :beer: en :hearteyes: .

Imke

Badass junkie
needlefreak zei:
Saivy zei:

VET! :openmouth: Marco Remus en nog zoveel goeie dj's.
Ik denk dat ik met oudejaarsavond nog eens aan de XTC ga. :hearteyes:

@Saivy: Ging je ook al naar Pro-jekt voor het in Oostende was?

Neen, altijd al naar Oostende geweest, alle feestjes in de hangar enzo en vorig jaar ben ik met oudejaar ook naar Pro-jekt NYE geweest en die was erg vet :mrgreen: Altijd leuke sfeer daar :beer:

Imke

Badass junkie
Nee ik weet dat nog niet :P en ik weet zelfs ook nog niet zeker als ik naar Oostende ga.. :wave:

ZI09

Bewuste gebruiker
Uhm, domme vraag misschien, maar ik ben in de meeste dance(achttge) genres slecht thuis.

Valt "Underworld" onder techno? Of heb ik (1 van de vele) verkeerd gelabel-de mp3s te pakken?

Heerlijk muziek overigens :) hoewel het normaal niet zo heel erg mijn genre is.

Bovenaan