Techno, TechHouse, Minimal

mephuser

Belezen gebruiker
peter pan zei:
Ach wat maken al die genres uit. Als het maar in de buurt komt van techno dan vinden mensen die in dit topic komen het ook vast leuk. Ik heb nog een lekker plaatje van Plastikman.

Technofans verheugt u! Want niemand minder dan Detroit Techno-pionier Richie Hawtin zet voet aan wal in Biddinghuizen, en nog wel in zijn meest experimentele en minimale gedaante, die van Plastikman. Dat niet alleen, de legendarische Canadese dj/producer, die zes jaar terug voor het laatst als Plastikman live optrad, neemt ook de visuele kunstenaars van Derivative mee, om heden, verleden en toekomst aaneen te rijgen tot één oor- en oogverblindende orgie van beats, beeld, licht en interactie, met behulp van futuristische software als Derivative’s TouchDesigner 077 en Hawtins Ableton Live-programma. Oftewel: een uniek festijn, waarbij niet alleen je benen, maar ook al je zintuigen aan het dansen slaan. Richie Hawtin presents PLASTIKMAN LIVE

(bron: lowlands 2010 website)

DAMNNNN!!! Wat een lekker nummer!

junkie XS

Experimenterende gebruiker

knolselderij

Wijs gebruiker
ik ga hier ns ff spammen want wat mij betreft mogen er wel weer wat nieuwe (voor mij nog onbekende) nummertjes gepost worden

asidd trop blijft het ook nog altijd goed doen op feesten

2:55 heerlijk

Archibald

Belezen gebruiker

deze is misschien wat meer aan de progressive kant, but who gives a fuck!

Als jullie nog willen, dan duik ik nog wel eens in mn collectie om wat meer van deze dingen te posten

Duifje

Belezen gebruiker
[youtube]xIJMClaehXY?fs=1&hl=nl_NL[/youtube]

[youtube]ZBndnM7gmas?fs=1&hl=nl_NL"[/gadget]

[youtube]iPjG9mCHT-4?fs=1&hl=nl_NL[/youtube]

[youtube]9MePhrPcuno?fs=1&hl=nl_NL[/youtube]

Bij de titel was ik al verkocht :hearteyes:

[youtube]kiie_8EL_RA?fs=1&hl=nl_NL[/youtube]

[youtube]yITtNct79b4?fs=1&hl=nl_NL[/youtube]

Ik ben zo weg van Secret Cinema en Egbert dat is echt :hearteyes:
Iemand toevallig 26 November naar Awakenings in Gashouder? :wave:

Tomaat

Bewuste gebruiker
Omdat ik weer in een minimalbui ben deze week:

[youtube]FO566BKY2Jc&feature=related[/youtube]

[youtube]jnjedogk4Ag&feature=related[/youtube]

:hearteyes:

[youtube]mks-GWdT-Ok&feature=related[/youtube]
Met een saxofoondeuntje, altijd leuk :)

[youtube]XUrmrQG0a0Y&feature=related[/youtube]
Zeer chill, lijkt mij leuk om op te trippen.

[youtube]i3A9sjsUXJk&feature=related[/youtube]
Kan je heerlijk meefluiten :grin:

[youtube]oi7BiyjTEx4&feature=related[/youtube]

[youtube]7sIYer-UcJM&feature=related[/youtube]

[youtube]SYvu3bNSNfs&feature=related[/youtube]

Tomaat

Bewuste gebruiker
[youtube]sSI21tOUpFg&feature=player_embedded[/youtube]
Veel chiller kan het niet :stoned:

[youtube]L2PUdEg_YHk&feature=player_embedded[/youtube]

[youtube]srNo407mSZE&feature=related[/youtube]

Ik kan niet stoppen :grin:

[youtube]y6FaV-nCSqw&feature=related[/youtube]
:hearteyes: :hearteyes: Voor het hardere tripwerk, of md :grin: Of alletwee natuurlijk :rock: :tearsofjoy:

[youtube]ozlB7NKoS54&feature=related[/youtube]
Past niet echt in het rijtje, maar is wel vet!

luchtigtoetje

Badass junkie
peter pan zei:
Ach wat maken al die genres uit. Als het maar in de buurt komt van techno dan vinden mensen die in dit topic komen het ook vast leuk. Ik heb nog een lekker plaatje van Plastikman.

Technofans verheugt u! Want niemand minder dan Detroit Techno-pionier Richie Hawtin zet voet aan wal in Biddinghuizen, en nog wel in zijn meest experimentele en minimale gedaante, die van Plastikman. Dat niet alleen, de legendarische Canadese dj/producer, die zes jaar terug voor het laatst als Plastikman live optrad, neemt ook de visuele kunstenaars van Derivative mee, om heden, verleden en toekomst aaneen te rijgen tot één oor- en oogverblindende orgie van beats, beeld, licht en interactie, met behulp van futuristische software als Derivative’s TouchDesigner 077 en Hawtins Ableton Live-programma. Oftewel: een uniek festijn, waarbij niet alleen je benen, maar ook al je zintuigen aan het dansen slaan. Richie Hawtin presents PLASTIKMAN LIVE

(bron: lowlands 2010 website)

mijn xtc pil sloeg kkhard tijdens de intro van Plastikman op lowlands 2010. Damn, die lichtshow heeft me echt doen verwonderen :hearteyes:

en die muziek!! shit dat was een mooie avond zeg :hearteyes:

Bovenaan