Hallo lieve mensen allemaal
!
Ik zit met het volgende probleempje : Gisteren bij de Turk geweest om inkopen te doen voor de volgende paar dagen. Toen ik thuis kwam gisteren zag ik dat hij veel te weinig mix had mee gegeven aan mij. Ik had 8gr bruin besteld en 16gr mix. Nu heeft hij zich vergist bij het lezen van de sms en daardoor heb ik nu maar 6gr mix ipv 16gr
. Is wel vervelend want nu moet ik mijn dope veel te straf trekken (roken). Heb een brokje bruin genomen zonder mix om eens te proberen maar het fikt gelijk op. Wordt wel een druppel maar tijdens dat ie over de folie (moeilijk) loopt, fikt ie gelijk op en dus verlies doordat de meeste rook langs mijn gezicht vliegt. Als ik mijn gerief 1 op 1 meng is het voor mij goed doordat ik dan deftig kan roken.
Had ik nu zelf in Antwerpen gewoond dan kon ik gewoon achter de rest gaan bij hem, maar ik vindt het de moeite niet om een reis te maken dat in totaal 2u30min duurt voor gewoon wat mix te gaan ophalen. Level of Eend...jullie dit al meegemaakt??
PS : Nu komende maandag heb ik eindelijk terug een arts die mij wil opstarten met methadone
Greeeetzzzz
!Ik zit met het volgende probleempje : Gisteren bij de Turk geweest om inkopen te doen voor de volgende paar dagen. Toen ik thuis kwam gisteren zag ik dat hij veel te weinig mix had mee gegeven aan mij. Ik had 8gr bruin besteld en 16gr mix. Nu heeft hij zich vergist bij het lezen van de sms en daardoor heb ik nu maar 6gr mix ipv 16gr
. Is wel vervelend want nu moet ik mijn dope veel te straf trekken (roken). Heb een brokje bruin genomen zonder mix om eens te proberen maar het fikt gelijk op. Wordt wel een druppel maar tijdens dat ie over de folie (moeilijk) loopt, fikt ie gelijk op en dus verlies doordat de meeste rook langs mijn gezicht vliegt. Als ik mijn gerief 1 op 1 meng is het voor mij goed doordat ik dan deftig kan roken. Had ik nu zelf in Antwerpen gewoond dan kon ik gewoon achter de rest gaan bij hem, maar ik vindt het de moeite niet om een reis te maken dat in totaal 2u30min duurt voor gewoon wat mix te gaan ophalen. Level of Eend...jullie dit al meegemaakt??
PS : Nu komende maandag heb ik eindelijk terug een arts die mij wil opstarten met methadone
Greeeetzzzz