te jong voor lsd?

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
lucifer in the sky zei:
ja ik zou het niet doen,
ik ben zo begonnen met zegel regelrecht in men mond te steken zonder te weten wat het is.
iemand zei tegen mij het is wat harder als paddo's...
had niet zo'n aangename trip, maar wel nog zeer intens :grin:

ik zou t niet doen zegje dan:P
haha hoe oud wasje?

Plimu

Bewuste gebruiker
die vogel verneukt echt een hoop topics tegenwoordig.....

15 vind ik nog wel jong, maar ik heb er eerlijk gezegt ook niet mee gewacht tot ik 18 was :P

15 jaar is naar mijn mening VEEL TE JONG voor drugs, zeker voor LSD. Gelukkig is het goed afgelopen voor je.

Je hersenen groeien explosief tot ca. je 25e jaar. Tot je 25e verandert er voortdurend al heel veel, daarna beginnen veel mensen te verstarren.

Veel drugs gebruiken tijdens de puberteit verandert de ontwikkeling van je hersenen. Het lijkt me beter om er een beetje terughoudend mee te zijn.

Kunnen mensen na hun 25e nog veranderen? Als we de tweede kamer verplichten om minstens één keer per jaar LSD te gebruiken, krijgen we dan een betere overheid? :grin:

Plimu

Bewuste gebruiker
echt wel, ik zou alleen Ayahuasca aanraden voor die ministers dat medicijn is wel sterk genoeg

en klink: die moet een coctail van Ayahuasca, Bromo Dragonfly en acid hebben wil het daar nog maar een beetje goed mee komen

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
Je bent nooit te jong voor LSD... Je kunt te jong zijn voor wiet, alcohol, roken, coke, XTC, speed, etc.. Maar LSD/Paddo's ben je nooit te jong voor..

Ok, dit is echt je domste opmerking ooit AT!!!!!

// Ontopic

Ik vind 15 jaar en LSD niet echt samengaan, ik zou er minimaal mee wachten totdat je 18 bent, omdat je hersens dan goed ontwikkeld zijn, en er dus ook niks fout kan gaan tijdens de ontwikkeling!

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Pikachu schreef:
Angramar Temenos schreef:
Je bent nooit te jong voor LSD... Je kunt te jong zijn voor wiet, alcohol, roken, coke, XTC, speed, etc.. Maar LSD/Paddo's ben je nooit te jong voor..

Ok, als jij ooit kinderen krijgt kom ik ze op achtjarige leeftijd wel verblijden met een lekkere zegel -.-

Mochten ze dan bewust zijn van wat LSD is, wat het met je doet, wat de gevolgen (kunnen) zijn, en LSD *willen* gebruiken, mag je dat van mij doen. Onthou wel dat mischien een op de 20 miljoen kinderen van 8 dat weten, dus ik schat de kans vrij klein... Maar als ze in staat zijn die keus te maken, is de keus aan hen =). Mocht ik kinderen krijgen, geef ik ze IIG op hun 10-12'de drugsvoorlichting.

Want jij denkt dat een achtjarige bewust kan zijn van wat LSD is en wat het met je doet?? :rolleyes: Je bent goed gek als je welke achtjarige dan ook ooit LSD of paddo's geeft. Een kind kan nooit de risico's van drugs inschatten en naar mijn mening ben je ook nog een kind op je 15e.. Dat hier mensen zitten waarbij LSD of paddo's op die leeftijd goed is gegaan is heel mooi, maar dat neemt niet weg dat het gebruik op die leeftijd extra (psychische) risico's met zich meebrengt. Er zullen heel veel mensen op die leeftijd zijn die een trip niet kunnen handelen denk ik.

Angramar Temenos

Badass junkie
ImmortalTech zei:
Pikachu schreef:

Ok, als jij ooit kinderen krijgt kom ik ze op achtjarige leeftijd wel verblijden met een lekkere zegel -.-

Mochten ze dan bewust zijn van wat LSD is, wat het met je doet, wat de gevolgen (kunnen) zijn, en LSD *willen* gebruiken, mag je dat van mij doen. Onthou wel dat mischien een op de 20 miljoen kinderen van 8 dat weten, dus ik schat de kans vrij klein... Maar als ze in staat zijn die keus te maken, is de keus aan hen =). Mocht ik kinderen krijgen, geef ik ze IIG op hun 10-12'de drugsvoorlichting.

Want jij denkt dat een achtjarige bewust kan zijn van wat LSD is en wat het met je doet?? :rolleyes: Je bent goed gek als je welke achtjarige dan ook ooit LSD of paddo's geeft. Een kind kan nooit de risico's van drugs inschatten en naar mijn mening ben je ook nog een kind op je 15e.. Dat hier mensen zitten waarbij LSD of paddo's op die leeftijd goed is gegaan is heel mooi, maar dat neemt niet weg dat het gebruik op die leeftijd extra (psychische) risico's met zich meebrengt. Er zullen heel veel mensen op die leeftijd zijn die een trip niet kunnen handelen denk ik.

Dat is dus ongeveer 200-300 kinderen per wereld, give or take a few. Ik weet zeker dat er zoveel zijn die op een mentaal niveau van een 16-20 jarige zijn, door extreme omstandigheden/intelligentie/whatever. Mochten die kinderen dan ook nog extreem veel geleerd hebben over LSD en op een doordachte manier het willen doen, veel plezier ermee, laat ze lekker 30 ug erin mikken..

Niet dat ik het aan kinderen zou GEVEN. Je begrijpt me fout.. Ik zou het sowieso niet geven, ik deal niet :mrgreen: .

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
ImmortalTech zei:
Pikachu schreef:

Dat is dus ongeveer 200-300 kinderen per wereld, give or take a few. Ik weet zeker dat er zoveel zijn die op een mentaal niveau van een 16-20 jarige zijn, door extreme omstandigheden/intelligentie/whatever. Mochten die kinderen dan ook nog extreem veel geleerd hebben over LSD en op een doordachte manier het willen doen, veel plezier ermee, laat ze lekker 30 ug erin mikken..

Niet dat ik het aan kinderen zou GEVEN. Je begrijpt me fout.. Ik zou het sowieso niet geven, ik deal niet :mrgreen: .

Ok, je hebt je punt gemaakt. :rolleyes:
Jezus dit slaat echt helemaal nergens op...

TrippyShit

Badass junkie
AT is weer op de -ik ben een hippie en praat onzin over het ó zo gezonde lsd- tour zo te zien.. :rolleyes: Haal wat kinderen uit bangladesh en voer ze lekker lsd! Gooi jezelf weg. :wave:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Nou beter niet te jong, zit zelf nog na te trippen van gisteravond! Laat de jeugd eerst maar een paar jaar wennen aan een biertje af en toe een pilletje en lekker 21 jaar pas aan de LSD... Je kan gewoon echt verknipt worden en dat kun je op de middelbare school echt niet gebruiken, komt er niks van je terecht... Het is de beste drugs maar wel pas als je er klaar voor bent.

L

Lid 6909

Gast
Vind je het niet een beetje te ver gaan dat je dat zo zegt, JIJ hebt je leven gered. LSD heeft misschien jou eigen gevoel, iets wat in je zat, gekatalyseerd, het proces versneld?

vogel

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Het heeft in ieder geval mijn leven gered :).
ECHT WEL,,, :stoned:
Zonder LSD had jij vergeten ,, dat je Prana moet ademen,,
zonder LSD was je die 3 dimensionale jodenster om je heen vergeten,,
LSD heeft zeer duidelijke jouw leven gered,,,
vader hemel..moeder aarde, ik leef in een 3 dimensionale jodenster
er zit een zonnebloem in me hoofd

breathed prana, a Hindu word for the life-force energy of this universe.
Prana is more critical to our survival than air, water, food or
any other substance, and the manner in which we take this
energy into our bodies radically affects how we perceive the Reality.
In Atlantean times and earlier, the way we breathed prana was directly related to the electromagnetic energy fields that surround our bodies.
All the energy forms in our fields are geometric,
and the one we will be working with is a star tetrahedron, which consists of two interlocked tetrahedrons,, Another way of thinking of it is as a three-dimensional Star of David.
The ancient secret of the Flower Of Life, Drunavalo Melchizedek

vogel

Bewuste gebruiker
Man verandert in boom
trip verandert in psychose,,
amalgaam verandert in sjamaan

dat heb allemaal met de genen te maken,,
en de andere factoren natuurlijk zoals bv virusen, giftige stoffen, mischien ook geesten
zwaar metaal, fluoriserend spook, ((heffie-meffie-spook))
dit is boomstronk-spook

Een Indonesische visser gelooft dat hij in een boom verandert. De 35-jarige Dede denkt dat er wortels uit zijn armen en voeten groeien nadat hij als kind zijn knie heeft gekwetst. Volgens Amerikaanse dokters heeft de man een genetische afwijking. Dokter Anthony Gaspari van de Universiteit van Maryland kwam na bloedonderzoek tot de vaststelling dat de 'wortels' van de man een gevolg zijn van het Human Papilloma Virus (HPV). Deze infectie veroorzaakt normaal gezien kleine wratjes. Het probleem van Dede is dat hij een zeldzame genetische afwijking heeft die de werking van zijn immuunsysteem belemmert. Daardoor kunnen de wratten niet genezen en blijven er maar bijkomen. Opmerkelijk is dat Dede ondanks zijn slechte immuunsysteem in goede gezondheid verkeert. Dokter Gaspari gelooft dat de toestand van Dede verbeterd kan worden door een dagelijkse dosis vitamine A. 'Hij zal geen normaal lichaam meer hebben, maar de wratten kunnen verminderd worden tot hij zijn handen opnieuw kan gebruiken', aldus Gaspari. 'Binnen drie tot zes maanden zou hij een normaal leven moeten kunnen leiden. De boomachtige groei op de handen en voeten van Dede zal chirurgisch verwijderd worden. Dede is werkloos en voedt in armoede twee tienerkinderen op, zijn vrouw heeft hem verlaten. Om geld te verdienen heeft hij vroeger nog meegedaan aan een 'freak show', waar het publiek geld betaalde om zich te vergapen aan zijn afwijkingen.

http://www.news.com.au/story/0,23599,22768474-2,00.html

Dede Koswara - Tree Man of Java
http://nl.youtube.com/watch?v=oHWjym0T3Bk

vogel

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
:tearsofjoy:
3-dimensionale jodenster, dat is fantastisch :')

voor de mensen die verder geinterreseerd zijn
die 3d jodenster,, word ook wel is mer-ka-bah of mer-ka-ba genoemd

http://nl.youtube.com/watch?v=Ugql6D4pFKM
http://www.decirkelvzw.be/merkaba.html

en dan nu ga ik eindelijk alle rottigheid en giftigheid uitkotsen.,. :kots:
dankzij LSD, Paddos en AYAhusca :kots: :kots: :kots: :kots:
zolang je te eten heb enzo,, ben je niet te jong voor de LSD
LSD is toch niet giftig,, breekt geen chromosomen af,is geen zenuwgif,
, stelt je aura wel open,, dus omring je met lieve vertrouwde mensen,,

J0rrit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Het heeft in ieder geval mijn leven gered :).

Gast what the fuck zeg? Las hier laatst dat je een psychose hebt ( gehad )? En dan npog steeds enige vorm van drugs gebruikt. Jij tikt echt niet zuiver.

Sunseed

Belezen gebruiker
Zou iemand mij kunnen wie vogel is en waarom hij zo doet? xD.
No offense vogel, ik begrijp je gewoon totaal niet

Bovenaan