te jong voor lsd?

steentje

Newbie
Heeey iedereen.

Ik ben 15 en ik heb 4 keer lsd gedaan. die allemaal super leuk waren! Al me lsd trips hebben ook wel een sterke indruk achtergelaten. Na me laatste trip was ik ook wel zeker een beetje in de war. Maar oke mijn vraag; Zijn er schadelijke gevolgen als je op jonge leeftijd lsd neemt? dat jij bijvoorbeeld kan veranderen als persoon, dat je manier van denken veranderd, dat je heel erg onzeker word over wie je bent. eerder kans op psygooses ? kan er iets in die richting gebeuren?

Iedereen alvast bedankt.!

Wacky

Badass junkie
Wat precies schadelijke gevolgen zijn kan niemand je vertellen. Ook omdat het begrip schadelijk natuurlijk erg relatief is. Lichamelijk zijn er geen schadelijke gevolgen in elk geval.

Ja, je kan ervan veranderen als persoon, maar niet zonder dat je dat zelf wil. Er zijn mensen die geloven dat LSD een wonder middel is dat mensen goed maakt bijvoorbeeld, ik heb genoeg voorbeelden gezien dat dit niet zo is. Het maakt alleen de dingen in je los die al in je zitten.

Het kan je ook onzeker maken ja. Heel veel van wat mensen denken en doen is door onbewuste angsten en onzekerheden. Je bouwt een soort schild, je ego, om jezelf te beschermen daartegen. LSD breekt dat schild tijdelijk af. Daardoor kun je dus onzeker worden. Door deze angsten nu onder ogen te zien en te overwinnen kun je iets positiefs halen uit LSD, het zou immers beter zijn als je al die angste niet hebt en dus dat schild niet nodig hebt. (hoewel dat in deze drukke en harde maatschappij niet echt haalbaar is volgens mij) Als je het te vaak doet en er teveel mee bezig bent kan het je echter ook behoorlijk verward en onzeker maken, in het extreemste geval een psychose.

In welke mate leeftijd daar mee te maken heeft weet ik niet. Ik neem het zeker voor het onzekere en raad het jonge mensen meestal maar af. Maar als je het doet, doe het dan zowieso niet te vaak, en doe het niet als je twijfelt, alleen als je echt weet dat je er zin in hebt, stevig in je schoenen staat en er niet bang voor bent. Dat geld trouwens niet alleen voor jonge mensen. Ik begon op mijn 27e, en ik ben er mogelijk ook wel van in de war geweest. "Mogelijk" omdat ik niet zeker weet of het daar aan lag, aan de 13 jaar die ik geblowt heb, of beide :)

TrippyShit

Badass junkie
Hmm, 15 is wel jong hoor. Ik was 16 en dat vond ik al aardig jong. Het grootste probleem lijkt me dat je in de pubertijd zit en je hersenen nog vol in ontwikkeling zijn. Zo'n trip komt anders op je over dan op een volwassen iemand. Een heftige ervaring kan een aardige mentale klap zijn. Verwarring kan dan voorkomen bijv. Wat anders denken(wat ik zelf wel ondervind). Vind het vrij jong, maarja ik snap het wel..

azgaza

Badass junkie
Toen ik 15 was had ik mijn eerste paar keer paddo's genomen, LSD kon ik zelf niet aan komen voordat ik 17 was en nam dat dus pas op die leeftijd maar ik denk achteraf dat ik het net zo goed andersom had gedaan en dat het opzich weinig verschil had gemaakt. Bij mij heeft trippen op mijn 15e geen problemen veroorzaakt, sterker nog het heeft mij persoonlijk geholpen weer dichter bij mezelf te komen en het heeft me over een aantal problemen geholpen waarvan ik heel blij ben dat ze nu weg zijn.

Er zijn denk ik op de langer termijn niet meer risico's als je jong tript dan als je oud tript, alleen is de kans als je 15 bent net iets groter dat je jezelf op een hardere en snellere manier leert kennen en ik denk niet dat ieder mens daar goed tegen kan maar als jij tot nu toe 4 leuke trips had zou ik me daar niet zo veel zorgen om maken, laat wel voldoende tijd tussen je trips want als je erg regelmatig tript loop je wel risico op blijvende constante milde flashbacks (HPPD) en dat op jonge leeftijd hebben lijkt mij heel onwenselijk.

Veel plezier met trippen en doe voorzichtig, ik denk dus dat het persoons gebonden is en dat er vast wel mensen zijn die er op hun 15e prima tegen kunnen (ik kon er ook goed mee om gaan op die leeftijd) en dat er ook genoeg mensen zijn die dat niet kunnen maar zo aan je post te lezen lijkt het bij jou wel goed te zitten. Een tip die ik hanteer is geen volgende trip nemen voordat je de vorige verwerkt hebt. Als je van de laatste trip nog wat verward bent kan je beter niet trippen voor dat je allerdaagse helderheid weer terug is en de trip niet meer dan een herinnering aan een bijzonder dag/avond/nacht/ochtend was.

psych-out

Bewuste gebruiker
15 is eigelijk te jong. je bent nog aan het puberen en je hersenen zijn zich nog aan
het ontwikkelen. dan kan LSD wel iets verkeerd doen in je hoofd maar het is je eigen keuze
kijk er wel mee uit

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
leeftijd heeft er wel iets mee te maken maar, niet persee.
het kan even goed te rap te veel worden voor je hersenen of je nu 15 of 50 bent.

vogel

Bewuste gebruiker
als je gek word komt het door de geesten,, of door de kwik en fluor, en vaccins
trippen is werken met een andere realiteit,
gek word je door de geesten ,, of door een genetische metabole predispositie,
LSD en andere tripmiddelen geven toch geen langdurige psychoses, behalve dan als men er aanleg voor heb ???
als je aanleg heb voor psychose (schizofrenie) dan moet je dat in je puberteit gaan merken,
of anders rond je twintigste,,,
als je bijna 30 ben hoef je zeker niet meer bang te zijn om psychose en zo te krijgen toch?
mensen die aanleg hebben worden toch vaak rond de 20ste jaar vaag in hun hoofd??

Als een toekomstige sjamaan eenmaal door de geesten word benaderd.
volgt een periode van onderricht. ((initiatieziekte))
Zijn ziekte (psychose,schizofrenie,autisme,ADD, ADHD, ASD, MS, parkinson,kanker,aids etc)
kan een middel zijn tot lering en begrip.
in deze periode word hij voorgesteld aan zijn hulpgeesten, en word hij rondgeleid in de
wereld van de geesten (stemmen, wanen), waarin hij later zonder aarzelen zijn weg moet vinden.
De Sjamaan word gewaarschuwd voor mogelijke vijanden, (tandarts,dokter,E-nummers,genetisch gemanipuleerd voedsel).
De Sjamaan leert de ware aard kennen van ziektes en tegenspoed die hij moet bestrijden,
De kennismaking met de geesten kan zo op de Sjamaan inwerken, dat de Sjamaan Geestelijk en of lichamelijk lijd.
Soms neemt de kennismaking met de wereld van de geesten, zulke vomen aan, waardoor het lijkt alsof de persoonlijkheid van de sjamaan volledig word vernietigd door de geesten.
Vervolgens word de sjamaan opnieuw geboren...
Zijn oude (emotionele) wonden, vormen nu nieuwe vermogens
en een vorm van inzicht en een perspectief op de aard van de wereld,
vooral op het menselijk lijden dat de sjamaan zo intens heeft ondergaan.
De verinnerlijking van deze ervaring brengt een nieuwe persoonlijkheid tot leven,,
maar daarvoor moet de oude persoonlijkheid eerst worden afgebroken.
Niet iedere initiatie (trip) is (direct) een succes.
Soms kost het meerdere trips, (initiaties) , wanen,psychoseaanvallen, of benaderingen door geesten. voordat de persoonlijkheid helemaal is afgebroken en weer is opgebouwd tot een sterker geheel.
De sjamanistische bewustzijnstoestand komt het meest overéén met de toestand bij een schizofreen die lijd aan een aanval van schizofrenie.
terwijl de concentratie van de schizofreen alle kanten opgaat en zijn perzoonlijkheid ongecontroleerd uitelkaar valt. houd de sjamaan verregaande controle, en is zijn concentratie gericht.
terwijl de schizofreen vast zit in een prive-ervaring bijna op het autistische af,
word de ervaring van de sjamaan gedeeld met de samenleving om de buitenwereld te helpen.

Wacky

Badass junkie
Vogel heeft dus al een psychose te pakken :wink:

(grapje hoor vogel, maar ik ben toch nog blij met de tandarts en de dokter)

azgaza

Badass junkie
Oude studie zei dat 8 op de 1000 LSD gebruikers wel eens een psychose kreeg, daar is niet gekeken naar wie er al eerder een psychose had etc. voor zo ver ik weet. Dan moet je daar bij kijken dat 1 op de 100 mensen sowieso in hun leven een psychose krijgt. Je kan dus stellen dat er geen verband is tussen psychose en LSD op basis van dat onderzoek. Er is nooit bewezen dat LSD psychoses kan veroorzaken, maar dus wel enigsinds tegenbewezen in bovenstaand genoemd onderzoek.

Het risico voor iemand van 15 ligt puur in de ervaring, ken je jezelf goed genoeg, kan het te hard aan komen, dat soort dingen, want een zeer negatieve ervaring kan traumatisch zijn, ik denk niet dat 15 per definitie te jong is, de mensen die dat zeggen waren misschien zelf op hun 15e te jong maar ik blijf er bij dat dat per persoon verschilt.

vogel

Bewuste gebruiker
Met tripmiddelen moet je goede geestelijke weerstand hebben als je het vaak wil doen.
Misschien ben je wel een oude ziel, dus dan zegt die 15 jaar niet alles over of je weerstand genoeg heb om het trippen aan te kunnen.

ik kwam laatst iemand tegen die al 5 jaar lang schizofreen is,
hij had het over weken wakker zijn, hij lopen schreeuwen nachtenlang naar de stemmen of ze SVP alsjblieft op willen houden met praten.
Hij zei ook dat ie gewoon hele gesprekken kon voeren met ze, net alsof je tegen echte mensen praat,, ik zei zoiets heb ik ook wel is een beetje ,, maar dan alleen als ik yopozaadjes in me kont stop.
hij zei dat ie dacht dat het door het blowen kwam,
en nu blowd hij al 4,5 jaar lang niet meer
hij had trouwens wel veel (:sunglasses: amalgaamvullingen in zijn kiezen.
ik zeg je heb de verkeerde diagnose gast.
je bent sjamaan door de amalgaam
ik zeg: heb je wel is gehoord van de mad hatter
dat figuur uit de film ''alice in wonderland''
heb je wel is gehoord dat goudzoekers gek werden van de kwik die ze gebruikte om het goud mee te binden (zoeken)
en dan gingen ze die kwik verdampen en hielden zo het goud over.
vogel zei: wist je dat kwik vloeibaar (zacht) is tot een temperatuur van 39 graden onder nul,,
ik zeg ook al verhit je de kwik niet dan nog komen er giftige dampen vanaf,,

vogel

Bewuste gebruiker
oja van jonge kinderen is de bloedhersenbarriere nog niet volledig ontwikkeld,
dus eet niet teveel vis tijdens de zwangerschap.
en ga ook niet in de weer met fluortabletjes,, het is puur gif
en die melktandjes vallen later toch uit voor nieuwe grote,
fluoride is volgens mijn slecht voor de tanden en de hersenen en het immuunsysteem
kijk maar naar mijn met me magere koppie met niet beste tanden

vogel

Bewuste gebruiker
ja hoor ik heb alweer spijt dat het uitkomt op die giftroep,, :(

die sjamanerij vind ik prachtig :grin: :) :hearteyes: :smoke:

maar die gifshit ben ik nu ook beu,, maar elke keer draait het weer uit op die gifshit :( en dat vind ik shit, :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

Angramar Temenos

Badass junkie
vogel zei:
ja hoor ik heb alweer spijt dat het uitkomt op die giftroep,, :(

die sjamanerij vind ik prachtig :grin: :) :hearteyes:

maar die gifshit ben ik nu ook beu,, maar elke keer draait het weer uit op die gifshit :( en dat vind ik shit, :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

Vogel...
Doe nou een keertje normaal.

L

Lid 6909

Gast
Trek het je niet aan vogel, het was maar een grapje!

En als jij mij een drugssukkel wilt noemen moet je dat vooral doen, vooral boeit het mij ook weer niks. Ik weet zelf namelijk wel wie ik ben en waar ik voor sta.

:wave:

lets make love not war

vogel

Bewuste gebruiker
Make love :hearteyes: not war,,, :wink:
daarom gaf ik die link ook al van de black eyed peace-where is the love,

Door die kwik en fluor zijn me hersenen nou uitgehongerd en daardoor kan ik misschien minder goed kritiek verdragen,, daardoor kon ik jullie opmerking niet negeren,,
Het heeft te maken met me persoonlijkheid die dus gedeeltelijk door die giftroep is veranderd,,
en wat blijft er dan nog over na al dat gekots :kots: :kots: :kots:
dan blijft over ,,, pure pure liefdeLiefdeLiefde :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

vogel

Bewuste gebruiker
wat het grote verschil is,,
is dat jullie beginnen te oordelen
dus ik oordeel terug

jullie mijn gek noemen,,,, ik jullie drugssukkels noemen,
jullie mijn op mijn teentjes trappen,, ik jullie oelewappers gaa om de oren slaan

ik hou niet van oordelen,, maar ik word helemaal irritant als mensen over mijn oordelen;

L

Lid 6909

Gast
vogel zei:
wat het grote verschil is,,
is dat jullie beginnen te oordelen
dus ik oordeel terug

jullie mijn gek noemen,,,, ik jullie drugssukkels noemen,
jullie mijn op mijn teentjes trappen,, ik jullie oelewappers gaa om de oren slaan

ik hou niet van oordelen,, maar ik word helemaal irritant als mensen over mijn oordelen;

wat is er moeilijk aan begrijpend lezen, ik zeg net toch dat het een geintje was oelewapper :grin:

Wacky

Badass junkie
Ja het is geen aanval hoor Vogel, je bent gewoon een beetje vreemd maar wel lekker zeg maar. Ik wilde je ook absoluut niet vergelijken met AT mocht je het zo opvatten hoor :)

Je posts beginnen wel steeds meer te lijken op die van simbesim :wink:

vogel

Bewuste gebruiker
AT :confused:

Bij het plagen (pesten) is het een Typisch kenmerk van de Pestkoppen,,
om na het Plagen Maar te Zeggen: ''''Het was Maar een Geintje''''

Kinderen die pesten
Pesters hebben vaak niet door dat ze een gepest kind pijn en verdriet doen. Soms is dat zo erg dat een gepest kind daar de rest van zijn leven last van blijft hebben.

Niet grappig
Pesters kunnen zelf ook vaak niet meer stoppen met pesten. Ze denken soms dat andere kinderen het ook leuk vinden en hen bewonderen maar ze hebben niet door dat dat niet zo is.

Last ?? ja van de kwik en fluor,,,,
dus last,,,, dus ik krab,, dan heb ik er gemak van
medisch is het puur gif,,
maar spiritueel gezien een zegen

Tips voor kinderen die pesten
Veel kinderen die pesten, weten vaak niet waar zij mee bezig zijn. Pest jij zelf wel eens?

Is het geintje nog wel leuk?
Je bent begonnen met een geintje waar de hele klas om moest lachen en je bent met dat geintje doorgegaan. Misschien merk je dat pesten niet echt bij je hoort, maar weet je niet goed hoe je ermee moet ophouden.
Misschien denk je wel dat de klas van jou verwacht dat je doorgaat met pesten. Ook al zijn er misschien een paar kinderen die pesten leuk vinden, de meeste kinderen in jouw klas vinden het heel vervelend dat je pest, ook al zeggen ze dat niet.

http://www.pestweb.nl/aps/pestweb/Kinde ... pest+zelf/

Wacky

Badass junkie
Sjonge, nou moet je niet ineens heel zielig gaan doen he, ik dacht dat het allemaal wel duidelijk was....

AT = angemar tremenos, die zei dat jij normaal moest doen, daarom dacht ik van "hey, een gek die zegt dan een ander normaal moet doen". Het was dus eerder een aanval op AT dan op jou. Niet zo snel in de verdediging schieten joh.

vogel

Bewuste gebruiker
net zoals andere creatieve persoonlijkheden zijn sjamanen prikkelbaar of apart,,

houd ff svp op met dat 'gek'

magicwasso

Belezen gebruiker
ik zal maar weer on topic gaan. Ik ben zelf ook heel jong begonnen met lsd (ook op mijn 15, leuk he! :P ), en ik gebruik het nu niet meer (ben nu 19), heb ondekt dat mijn geest er niet tege kan maar dat is mijn geval (heb al een paar gelezen hier boven waar het totaal anders is). Dus in principe kan ik het niet afkeuren dat van op je 15 LSD te gebruiken want ik deed het zelf maar als je het doet doe het verstandig (een beetje zo als wacky zegt, maar een beetje maar :P ).Dat zegt niks over de drugs (zo als vogel zecht met shitding of zo iets) meer over jezelf (dus dat je mss van dat soort dinge beter kan afbljven).

vogel

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
Ik vind je compleet gestoord vogel.

ik werd gestoord door de kwik en fluor,,

gestoord is helemaal het verkeerde woord

het juiste woord is vergiftigd door de kwik en fluor

dus zeg svp de volgende keer,, ik vind je helemaal aangetast door die gifzooi, zoiets
houd ''''''''''sil vous plait'''''''''''' op met 'gek' en ''gestoord''
je bent zelf ook aangetast door die gifzooi,,

we lijden allemaal aan degeneratie,,vooral de kinderen ,met amalgaam-ouders
chck die geboorteboekje maar van je ,, lekker he die fluorttabletjes en die vaccins,,

Hippie zijn,, psychedelicagebruik (drugsgebruiken, verslaving)) is een teken van degeneratie,,,
degeneratie is eengevolg van giftige-troep,,
giftige-troep is een gevolg van dat de maatschappij dronken is en bedorven is geraakt,,

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm, ik wil niet lullig overkomen ofzo maar als we allemaal deze stoffen binnen krijgen, waarom ben jij dan de enige die hier iets van merkt? Kom op man, luister gewoon goed naar je dokter, die man heeft er voor gestudeerd.

Tevens zijn de vaccins echt wel goed voor je hoor, ze voorkomen jaarlijks dat vele mensen sterven. Hoe is dat slecht?

Wacky

Badass junkie
Natuurlijk Vogel, we leven allemaal in een wereld vol gifstoffen, en die zijn slecht voor ons. Niet alleen kwik en fluor, maar ook nog tientallen anderen.

Echter, zolang je in de "beschaafde" wereld wilt leven, zullen we het ermee moeten doen. Dus je maakt een keuze, je accepteert het, of je verhuisd naar een plekje waar het wat gezonder is (de zuidpool, tropisch regenwoud, bossen in canada). Dit gaat natuurlijk niet alleen over die gifstoffen, het gaat over alle crap die je verafschuwt in deze maatschappij. Jou frustraties gaan namelijk ook niet alleen over die stoffen.

Nu zit je hier geobsedeerd te zijn over die kwik en fluor, maar wat levert je dat op ? Volgens mij levert het jou alleen ergernis en frustratie op. Beter gezegd, het zijn uitingen van je ergernis en frustratie die je specifiek daarop hebt gefocussed. Probeer nou eens gewoon het leven te accepteren zoals het is en je nergens druk om te maken. Dan is het een stuk plezieriger. En je tijd hier op aarde zo plezierig mogelijk te maken, dat is toch uiteindelijk waar het om gaat ?

Dus doe niet ons een plezier, maar doe jezelf een plezier en relax :)

vogel

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Natuurlijk Vogel, we leven allemaal in een wereld vol gifstoffen, en die zijn slecht voor ons. Niet alleen kwik en fluor, maar ook nog tientallen anderen.

Echter, zolang je in de "beschaafde" wereld wilt leven, zullen we het ermee moeten doen. Dus je maakt een keuze, je accepteert het, of je verhuisd naar een plekje waar het wat gezonder is (de zuidpool, tropisch regenwoud, bossen in canada). Dit gaat natuurlijk niet alleen over die gifstoffen, het gaat over alle crap die je verafschuwt in deze maatschappij. Jou frustraties gaan namelijk ook niet alleen over die stoffen.

Nu zit je hier geobsedeerd te zijn over die kwik en fluor, maar wat levert je dat op ? Volgens mij levert het jou alleen ergernis en frustratie op. Beter gezegd, het zijn uitingen van je ergernis en frustratie die je specifiek daarop hebt gefocussed. Probeer nou eens gewoon het leven te accepteren zoals het is en je nergens druk om te maken. Dan is het een stuk plezieriger. En je tijd hier op aarde zo plezierig mogelijk te maken, dat is toch uiteindelijk waar het om gaat ?

Dus doe niet ons een plezier, maar doe jezelf een plezier en relax :)

het heeft geen zin om meer te verhuizen ,, ik ben al aangetast,,, meer als 20 jaar geleden al ,,
en al die andere gifstoffen zijn wel wat minder giftig en die kreeg ik pas later,,,,
maar toen ik embryo was kreeg ik al kwik,

kan ik er wat aan doen dat ik met hippie-genen ben geboren waardoor die giftroep me nog meer aan kon tasten
nergens druk over maken,, ikke,, ik moet me wel druk maken...
ik kan niet relax doen,,, elke dag is een strijd tegen het gif,,
me hoofd en ook lijf zijn gewoon aangetast door die gifzooi,, en het word steeds zwaarder,,
ja ik moet me wel druk maken,,omzo die giftroep kwijtteraken,
ik vecht gewoon letterlijk tegen die vreslijke kwikziekte,,,

Wacky

Badass junkie
Hoe harder je tegen dat soort ziektes vecht, hoe erger ze worden. Zo werkt dat met zulke ziektes.

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm 'hippie-genen' bestaan niet vogel... =[ Anders waren ze er ook wel geweest voor de jaren '60.

vogel

Bewuste gebruiker
vechten of wegrennen of weet ik het wat ik moet doen,slimme mensen weten het wel
en ik vecht samen met de wonderdokter, het x-files- meisje en de blonde-voedings-vrouw tegen die vreselijke kwikziekte,,,,,

wacky jij weet er helemaal niks van,,
wacht maar totdat jij met een vergiftiging word geboren,, dan piep je wel anders

vogel

Bewuste gebruiker
Pikachu zei:
Hmm 'hippie-genen' bestaan niet vogel... =[ Anders waren ze er ook wel geweest voor de jaren '60.

genetische metabole predispositie,,, zo beter met die moeilijke woorden

ik dacht ik zeg ff hippie-genen,, ,, dat scheelt weer zoeen moeilijke medische term

Bovenaan