te hoge dosering lsd zegel --> oplossen in water?

Suzanna

Newbie
Hi iedereen,

ik heb een vraagje. Ik heb een zegeltje van 250 mic. Binnenkort ga ik trippen met iemand die voor de eerste keer gaat trippen en dan vind ik 250 mic veel te veel. Ik heb liever rond de 100 mic.
De zegel in stukjes knippen is niet betrouwbaar genoeg omdat de lsd niet gelijkmatig verdeeld is over de zegels.
nou is mijn vraag:

Hoe kan ik het beste lsd oplossen in gedestilleerd water zodat ik precies weet hoeveel ik binnenkrijg?
Of is er nog een andere methode waarop ik dit probleem het beste kan oplossen?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Oplossen in water werkt prima inderdaad. Het hoeft trouwens niet perse gedestilleerd water te zijn hoor, LSD wordt door chloor afgebroken maar er zit gelukkig geen chloor in het Nederlandse kraanwater. Gedistilleerd water wordt eigenlijk altijd op Amerikaanse sites aangeraden omdat daar dus juist wel chloor in kraanwater zit.

• Like
Waarderingen: Bas

Bas

Wijs gebruiker
Maar betekent dit dus ook dat mensen gedrogeerd kunnen worden met LSD op een festival? Want hoe groot is nou zo'n zegeltje, volgens mij zie je dat amper?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Maar betekent dit dus ook dat mensen gedrogeerd kunnen worden met LSD op een festival? Want hoe groot is nou zo'n zegeltje, volgens mij zie je dat amper?
Als de zegel eenmaal is opgelost kun je die er ook gewoon uithalen natuurlijk. Maar waarom zou je al mensen willen drogeren? En als je dat dan al wilt, waarom zou je dat in hemelsnaam met LSD doen? LSD is veel te schaars en bijzonder en bovendien niet echt een logisch middel qua effect op Mennes te drogeren.

Bas

Wijs gebruiker
Als de zegel eenmaal is opgelost kun je die er ook gewoon uithalen natuurlijk. Maar waarom zou je al mensen willen drogeren? En als je dat dan al wilt, waarom zou je dat in hemelsnaam met LSD doen? LSD is veel te schaars en bijzonder en bovendien niet echt een logisch middel qua effect op Mennes te drogeren.
Geen idee, maar omdat het dus vrij makkelijk oplost dacht ik dat dus. Ik trip hem al keihard als ik gele kleuren zie dankzij XTC of als ik lichte effecten van ketamine ervaar. Een zegeltje van 250 mic zou mij echt te zwaar worden denk ik. ;p

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Geen idee, maar omdat het dus vrij makkelijk oplost dacht ik dat dus. Ik trip hem al keihard als ik gele kleuren zie dankzij XTC of als ik lichte effecten van ketamine ervaar. Een zegeltje van 250 mic zou mij echt te zwaar worden denk ik. ;p
Er lossen zoveel middelen makkelijk op in water...

Dirkdirk

DF-koning
Ik bump dit topic even omdat ik nog een vraag heb en niet een nieuw topic wil beginnen.

Hoelang moet de zegel LSD opgelost worden? Is na een dag voldoende? Geld dit oplossen ook voor 1-P-LSD? En is het inderdaad standaard dat de zegel ongelijkmatig verdeeld is? Ik dacht altijd dat een hele rol in vloeibare lsd werd gedompeld, gedroogd, en wanneer droog gewogen en het verschil in gewicht berekend tot microgrammen LSD.

Anjadebij

Experimenterende gebruiker
Weet iemand het antwoord op de vraag hoelang de zegel in het water moet zijn om de LSD op te lossen?

dan44

Newbie
Ik vroeg me laatst ook al af of lsd gelijkmatig over een zegel verdeeld is? Dit ivm in stukjes knippen voor een kleinere dosis.

Nog nooit merkbare verschillen met knippen gehad. Volgens mij worden de meeste blottervellen nu in oplosmiddel met bekende hoeveelheid LSD gelegd. De LSD diffundeert zo zeer gelijkmatig over alle zegels, het oplosmiddel verdampt vervolgens.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Ik vroeg me laatst ook al af of lsd gelijkmatig over een zegel verdeeld is? Dit ivm in stukjes knippen voor een kleinere dosis.

Hier ook een knipper. Gaat prima, zolang je gewenste dosis steeds de helft is van een zegel of de helft vd helft etc. En dan knip ik steeds diagonaal met een recht nagelschaartje. Anders zit je er met 1/8e zegel al snel flink naast qua dosering. Dat kan bij microdosing wel vervelend uitpakken.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Hier ook een knipper. Gaat prima, zolang je gewenste dosis steeds de helft is van een zegel of de helft vd helft etc. En dan knip ik steeds diagonaal met een recht nagelschaartje. Anders zit je er met 1/8e zegel al snel flink naast qua dosering. Dat kan bij microdosing wel vervelend uitpakken.

Hier ook nog nooit problemen gehad bij LSD-zegels knippen. Het komt wel nauw, maar is te doen als je inderdaad goed oplet hoe je knipt. Ik heb niet de ervaring dat LSD ongelijk verdeeld lijkt te zijn over de zegel.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hangt er een beetje vanaf of ze een pipet hebben gebruikt of een bak met oplossing. Als ik een dealer was dan zou ik een micropipet gebruiken in ieder geval. Kost wat meer tijd en concentratie, maar dan beland je in ieder geval niet in een monstertrip omdat je per ongeluk LSD overal over je handen enzo heen krijgt.

Bovenaan