Tandknarsen bij blowen

Pillie

Experimenterende gebruiker
Hallo iedereen!

Ik weet niet zeker of ik deze vraag wel in het juiste topic stel maar ik zie althans een verband.

Sinds ik harddrugs gebruik tandknars ik vaker. Als ik nuchter ben valt het ook wel eens voor dat ik mezelf erop betrap.
Als ik echter blow is dit veel harder. (Ik heb niet de "kaakracers" ofzo, maar vooral m'n kaken (buwust) zo hard mogelijk op elkaar klemmen. Omdat dat goed voelt. Voor de rest heb ik het ook onbewust en stop ik als ik het opmerk, waarna ik uiteraard gewoon terug opnieuw begin).

Iemand een idee hoe dit komt?

Ik dacht dat het misschien door coke kwam. Bij coke zelf heb ik het niet zo extreem. Maar ik had ergens gelezen dat je (side)effecten van coke nog tot dagen/weken lang kan voelen (niet persé de euforie dus, maar wel het waandenken, de arrogantie of de afkick ervan).

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heb dit ook ontwikkeld door de jaren heen mijn kaken op elkaar klemmen. Heb de laatste weken meer last hiervan als anders net alsof iets het getriggerd heeft. De enige tip die ik je kan geven is goed erop letten en jezelf elke keer corrigeren totdat niet klemmen gewoon wordt. Of je moet iets in je mond nemen waar je op kan bijten zodat je niet klemt maar bijt.

Pillie

willemvaag zei:
Heb dit ook ontwikkeld door de jaren heen mijn kaken op elkaar klemmen. Heb de laatste weken meer last hiervan als anders net alsof iets het getriggerd heeft. De enige tip die ik je kan geven is goed erop letten en jezelf elke keer corrigeren totdat niet klemmen gewoon wordt. Of je moet iets in je mond nemen waar je op kan bijten zodat je niet klemt maar bijt.

Jep er bestaan speciale mondstukjes voor.
Ik heb echt bang op de dag dat ik plots een tand scheef knars...

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik ken je angst zelf voel ik dat ik door het bijten last krijg van mijn kaakspier en het voelt alsof er veel druk op mijn tanden heeft gestaan. Mijn tandvlees is hierdoor gevoeliger geworden en heb het idee dat sommige tanden losser gaan zitten zeker als ik ermee doorga. Merk het steeds vaker op dus kan mezelf corrigeren en hopen dat ik het af kan leren.

dextroenergie

Ik heb ongeveer het zelfde probleem..
Klem men tanden altyd onbewust op elkaar, weet niet juist sinds wanneer ik dit doe (denk zelf na men 2de x xtc). Als ik dit opmerk stop ik direct maar blyf het onbewust doen :(
Hierdoor is ook men kaakgewricht "kapot" :cry:

Smoken

Bewuste gebruiker
Ik heb het soms ook wel eens gehad, maar dat was toen ik had geblowd, terwijl ik daarvoor nooit eerder een upper had gebruikt ofzo.

Heel raar. Ik denk dat het een manier is om energie kwijt te raken en niet persé coke te maken heeft. Dus als je je er gewoon bewust van bent en misschien iets doet als benen tikken ofzo dat je er misschien minder last van hebt.

Bovenaan