Tabakvervangers

Zweevteev

Wijs gebruiker
Hebben jullie toevallig goeie aanbevelingen voor tabakvervangers? Want ik had wat meegekregen van de coffeeshop, maar dat was dus echt de goorste shit die ik ooit heb gesmoket. Ook brandde het echt veel te hard.

FerdFatoehaus

Badass junkie

jam

Bewuste gebruiker
Ik heb de verschillende soorten van knaster geprobeerd, maar vond ze eigenlijk allemaal onaangenaam om te roken.
Wat vind ik wel lekker rookt, maar zeer zeer duur is is safraan. Ooit eens tijdens een trip veel van gerookt omdat ik geen tabak meer vond om mee te rollen, en dit proeft lekker en rookt goed (maar is natuurlijk peperduur).

Cafeïne in combinatie met Theanine 1:4 verhouding.

Kan je theanine en cafeïne in een soort rookbaar mengsel krijgen misschien?

Ik heb zelf al zeer veel soorten en planten gerookt, maar gebruik vrijwel steeds gemakshalve tabak omdat het zo altijd goed brandt etc. Ondanks dat ik daarbuiten om nooit sigaretten of zo rook. Maar ik heb zelf nog nooit een kruid of zo gevonden dat tabak goed kon vervangen. Ik vermoed echter dat je dit wel zelf kan maken door het op dezelfde manier als tabaksbladeren te drogen en te verwerken. Je vindt ook veel informatie over evt rookbare planten etc.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Was omdat dit een ander effect geeft dan tabak of een vervanger (vervanger geeft een nog ander ,minder prettig gevoel imo).
Opium geeft wel een prettig gevoel is mij verteld, als je de Papaver Somniferum nu inzaait kun je er over een paar maanden mee aan de slag.

jam

Bewuste gebruiker
Ik vind dat damiana niet echt lekker smaakt, tabak in het begin natuurlijk ook niet, dus misschien kan dit wel wennen.
Echter vind ik het gevoel dat je bij het inhaleren van tabak krijgt wel aangenaam en hier zijn weinig goede vervangers voor vind ik, ook knaster of andere blends zoals greengo niet vond ik. Maar deze zijn natuurlijk wel te proberen indien je een gebruiksvriendelijke vervanging wilt (tabakno, greengo of knaster)

KingLoading

Experimenterende gebruiker
Ik vindt zelf damiana wel chill om te gebruiken i.p.v. tabak maar doe het niet altijd. Een klein zakje kost maar een paar euro, je kan het altijd proberen voor die paar euro.

Mocht je het toch niet lekker vinden roken kan je er altijd thee van zetten.

Bovenaan