Sziget 2010

Nathaniel

Wijs gebruiker
Nou de knoop is doorgehakt, ik ga geen kaartje voor Lowlands meer proberen te bemachtigen, dit jaar wordt het voor het eerst Sziget! :grin:

Namen tot nu toe:

08001
30 Seconds to Mars
Amparo Sanchez
Bad Religion
Baskerville
Besh O Drom
Billy Talent
Breakestra
Calvin Harris
Cankisou
Charlie Winston
Children Of Bodom
Csík zenekar és vendégei
Daniel Kahn & The Painted Bird
Danko Jones
Death Valley Screamers
Enter Shikari
Faithless
Fear Factory
Gentleman
Gorillaz Sound System
Gotan Project
Gwar
Ill Niño
Infected Mushroom
Iron Maiden
Jaune Toujours
K.I.Z.
Kamelot
Kasabian
Kries
Los De Abajo
Lyapis Trubetskoy
Mahala Rai Banda
Major Lazer
Monster Magnet
Muse
Nina Hagen
Oi Va Voi
Orquestra Buena Vista Social Club® und Omara Portuondo
Papa Roach
Paradise Lost
Parno Graszt
Rada & Ternovik
Rotfront
Rupa & the April Fishes
Shantel & Bucovina Club Orkestar
Simian Mobile Disco
Ska-P
Skindred
Sondorgő + Ferus Mustafov
Subsonica
The 69 Eyes
The Cribs
The Hives
The Specials
The Toy Dolls
Tony Allen
Vive La Fête
Yeasayer
Young Punx

Laat de organisatie weten wat jij graag wilt zien! http://sziget.hu/fesztival/kivansaggep (Fellépő's invullen en op Szavazat elküldése klikken) Kan zo vaak je maar wilt :grin:

Gezien ik Sziget-maagd ben, ben ik benieuwd naar alle positieve en negatieve ervaringen op dit festival. En dit is natuurlijk ook de plek om eventuele meetings te organiseren.

Ik heb er zin in! :rock:

Oom Klaas

Badass junkie
Op hoeveel euro (exclusief treinkaartje en festival kaartje) zou je moeten rekenen aan eten en drinken op 't festival?

Ik heb geen flauw benul van de prijzen.

cropp

Badass junkie
prijzen zijn 170 euro voor een camping ticket en 100 euro voor een sziget trein ticket...

en count me in?

wel lijp als we een drugsforum meet in boedapest kunnen houden, zou wel episch zijn :grin:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Op hoeveel euro (exclusief treinkaartje en festival kaartje) zou je moeten rekenen aan eten en drinken op 't festival?

Ik heb geen flauw benul van de prijzen.

Op de Sziget-Hyve ( :kots: ) staat een soortgelijke vraag. Mensen die het niet te bont maken komen met 200 euro de week goed door. Biertje kost 1,60 voor o,6l las ik :grin:

cropp

Badass junkie
heeft iemand eerder hier die trein gepakt?

ben benieuwd naar de beveiliging onderweg en het drugsbeleid daar...

nultien

Belezen gebruiker
Ik ga met wat vrienden ook dit jaar (mijn eerste keer ook)..
Ben zelf van plan met het vliegtuig te gaan,

No drugs, just lots of alcohol :)

Ben van plan 1000/1200 euro te sparen ofzo (en daar moet het vlieg + festivalticket nog vanaf)

cropp

Badass junkie
ik dus 270 voor de reis en het verblijf, en ongeveer 400 euro om daar op te brassen, wiet word geprobeerd mee te loodsen...

Nathaniel

Wijs gebruiker
Kwam nog iets leuks tegen : Stuur de Sziget organisatie jou wishlist :grin:

hierrrr je "Fellépő's" invullen, en op "Szavazat elküldése" klikken om te verzenden. Kan zo vaak je wilt!

:rockband:

yaaaw

Bewuste gebruiker
Vorige 3 jaar geweest, denk dat ik dit jaar over sla...
Het word elk jaar toch wat minder... De prijzen van het drinken waren vorig jaar t.o.v het eerste jaar dat ik er was met zo'n 50% gestegen... Ook het aantal Nederlanders begint iets te groot te worden vorig jaar was zo'n 30% Nederlands, nu zal de helft wel al Nederlands zijn, terwijl 1 vd charmes van het festival toch de mix van nationaliteiten was...
Begrijp me nier verkeerd, tis nog steeds een paradijs daar, maar tis gewoon jammer dat het steeds commercieler word en het een een ''Nederlands'' festival word...

Grote kans dat ik dit jaar naar Exit in Servie ga... iemand hier wel eens geweest??

yaaaw

Bewuste gebruiker
craktesius zei:
drank is natuurlijk leuk aleen heeft iemand ervaring met (hard)drugs ?
wordt er egt heel streng op gecotroleerd ?
Bij binnenkomst werd er de afgelopen jaren totaal niet gecontroleerd... Loopt wel beveiliging rond, maar heb nou niet de indruk dat die zich echt druk maken om drugsgebruik... Als je bij de mokka chucka tent (24uurs/afterpartyspot) bent, zie je vrijwel alleen maar vage/strakke koppen en zit iedereen op bankjes jontjes te draaien...
Als je trouwens het risico niet durft te nemen om drugs mee te nemen naar budapest zoals ik (durf het voornamelijk niet mee te nemen in het vliegtuig), raad ik je niet aan bij het afrika gedeelte drugs te kopen (vrijwel altijd crap, alhoewel ik er vorig jaar 1 keer redelijke pep gekocht heb)... Maar ga gewoon aan mensen vragen, zat die het wel meenemen en wel wat willen verkopen...
eerste jaar hadden we na dag 1 zelfs een hongaarse dealer, die voor een schappelijke prijs goede mdma pillen verkocht en van wie we de rest van de week ook een telefoonnummer haden... ideaal!! :grin:

Wat de consequenties zijn wanneer je gepakt word weet ik niet, maar wanneer je er op het terrein een beetje voorzichtigmee om gaat kan je weinig gebeuren...

Nathaniel

Wijs gebruiker
nultien zei:
Wat ik mij afvraag..

Gorillaz Sound System.. Heeft het iets te maken met Gorillaz of wat!?

Ja is een Gorillaz dj-set.

Op festivalinfo zag ik trouwens Gss én gewoon Gorillaz staan, zal wel een foutje zijn.

drain bamage

Badass junkie
Ehm er staat 2 keer paradise lost tussen, wel een briljante band.. die MOET je gewoon 2X bevestigen!

Ik moet ook nog steeds een keer naar sziget, ben vrij vaak in hongarije geweest omdat m'n ma een boerderij heeft op ongeveer 200km afstand van budapest... zou wel weer eens een geslaagde vakantie zijn! :rock:

drain bamage

Badass junkie
Chris Pontius zei:
drain bamage zei:
omdat m'n ma een boerderij heeft op ongeveer 200km afstand van budapest... zou wel weer eens een geslaagde vakantie zijn! :rock:

En het is lopend nog best te doen :)
Nou. :rolleyes:
Dat lopen is wel te doen alleen heb je daar nogal veel wilde honden met schuim rond hun mondhoeken... they'll eat you testis for breakfast! :grin:

drain bamage

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Geef die beesten een paar brokjes en dat zit ook wel goed.
Ehm, pedigree kennen ze daar niet... liepen wel vrij vaak daar met een grote stok, messen en vuurwapens... dat zorgde wel voor voldoende veiligheid.
Times a changing, eind jaren 90 kon je daar gewoon nog op de markt jachtgeweren kopen... kut EU! :angry:

Nathaniel

Wijs gebruiker
drain bamage zei:
Ehm er staat 2 keer paradise lost tussen

Very scherp of you, aangepast :wink:

En die honden moet je gewoon laten weten wie het Alpha-mannetje is : Even flink in de neus bijten, Wolfman style :grin:

nultien

Belezen gebruiker
Nathaniel zei:
nultien zei:
Wat ik mij afvraag..

Gorillaz Sound System.. Heeft het iets te maken met Gorillaz of wat!?

Ja is een Gorillaz dj-set.

Op festivalinfo zag ik trouwens Gss én gewoon Gorillaz staan, zal wel een foutje zijn.

Ja, maar volgens mij kan iedereen info toevoegen op die website (Ik zag dat namelijk ook al staan)

Gorillaz is <3333333333333
Maar met een sound system ben ik ook wel tevreden

Stylus

Belezen gebruiker
Vorig jaar geweest, ga dit jaar zeker ook. Moet wel zeggen dat je écht moet oppassen met de eventuele smokkel van drugs! Als je er op gepakt wordt zou je zo een paar jaar achter de tralies kunnen gaan. Ik denk dat de sziget trein de beste manier is om ze mee te krijgen. Idd wel jammer dat vorig jaar ongeveer de helft van de mensen Nederlands was, maar aan de andere kant ook wel gezellig.

Hunter S T

Belezen gebruiker
Wordt er als je met de trein gaat niet met honden gecontroleerd ofzo?
want zodra er geen honden zijn is het makkelijk te doen lijkt mij?

Ik ben er ook bij dit jaar :hearteyes:

drain bamage

Badass junkie
die hongaarse politie is damn corrupt, net als in india stoppen ze zo drugs in je bagage en als je dan niet genoeg betaald mag je gewoon 3 maanden brommen in een tbc gevangenis met alleen maar moordenaars en verkrachters dus daarom ga ik dit jaar niet want vorig jaar was daardoor m'n vakantie een beetje in het water gevallen

Nathaniel

Wijs gebruiker
Zo, de namen lijst maar weer eens bijgewerkt :grin:

En gewoon gaan joh, er komt zo ongelofelijk veel dat 't vrijwel onmogelijk is dat je je niet zult vermaken.

Xemma

Newbie
Weet iemand iets over de Party trein?!
Lijkt me wel mega!:) Maar vraag me dus af of het wat is......

& anders party party party!
*als ik vrij krijg & geld heb..

gtedbro

Bewuste gebruiker
Dit jaar voor het 2e jaar, met het vliegtuig, paar daagjes eerder. Als je drugs wil scoren, neem een Nederlandse vlag, ze weten je dan zeker te vinden. Kwamen vorig jaar gewoon mensen langs de tenten of we hash/pillen wouden kopen. Szigettrein werd vorig jaar nauwelijks gecontroleerd door de douane. Stapten ongeveer 40 douaniers binnen die eigenlijk alleen de trein door liepen en alles filmde. Szigettrein heeft ook eigen beveiliging, dus ga niet gebruiken in de trein, want ze zetten je eruit. Maarja, ze laten me dit jaar geen keuze op het festival, dag 0 is reggaedag met UB40, The Wailers, The Skatalites en nog meer artiesten.

Voor het nieuws kijk ik altijd op szigetnews.com.

Oom Klaas

Badass junkie
BT2303 zei:
Dit jaar voor het 2e jaar, met het vliegtuig, paar daagjes eerder. Als je drugs wil scoren, neem een Nederlandse vlag, ze weten je dan zeker te vinden. Kwamen vorig jaar gewoon mensen langs de tenten of we hash/pillen wouden kopen. Szigettrein werd vorig jaar nauwelijks gecontroleerd door de douane. Stapten ongeveer 40 douaniers binnen die eigenlijk alleen de trein door liepen en alles filmde. Szigettrein heeft ook eigen beveiliging, dus ga niet gebruiken in de trein, want ze zetten je eruit. Maarja, ze laten me dit jaar geen keuze op het festival, dag 0 is reggaedag met UB40, The Wailers, The Skatalites en nog meer artiesten.

Voor het nieuws kijk ik altijd op szigetnews.com.

Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn :grin:

Bovenaan