Ik kan me er best iets bij voorstellen, maar (misschien toch weer die generatiekloof

), op dit moment hoeft het (nog) echt niet. Heb nu een jaar een supergoede en stabiele relatie, en het is allemaal goed zo, heb totaal geen behoefte aan meer/andere mannen/vrouwen/drugs etc.
Toch sluit ik niet uit dat het zal veranderen. We hebben hier al een paar serieuze gesprekken over gehad. We willen elkaar best een heel stuk vrij laten, omdat we ons beide bewust zijn van onze diepste verlangens. Voor mezelf kan ik pure sex, en een relatie/liefde, goed van elkaar scheiden. Ik heb hem bv al eens gezegd dat als hij vreemd zou gaan, puur een meisje zou willen neuken, omdat ze gewoon lekker is, etc. (dus totaal geen emotionele band met haar voelt), dat ik dat hem bestwel wil gunnen.. (al ligt het een stuk complexer dan dat ik het allemaal maar gewoon goed vind...)
Ik vind het een pijnlijk idee als hij met een ander meisje zou neuken, en helemaal als het voor mijn ogen zou gebeuren... hoe werkt dat dan? Hebben de swingers hier geen last van? Ik krijg door mindere dingen af en toe al een pijnlijke jaloerse knal door mijn hart heen... Ook al weet ik zeker dat onze relatie goed zit, toch hou ik die momentjes van onzekerheid, hebben jullie hier nooit last van?
Aan de andere kant... ik kan me niet voorstellen dat ik mijn hele leven nooit meer met een andere man zou neuken... (ik ben 23). Maar ook wil ik, zoals het er nu naar uitziet voor altijd bij mijn vriend blijven, en ik weet dat we echt goed bij elkaar passen...
Wie weet komt het er over een paar jaar dus wel een keer van. Ik vind het in ieder geval heel positief om werkelijk alles met elkaar te kunnen delen. Dus ook je diepste (seksuele) verlangens. Het is nu eenmaal zo dat wanneer je op een bepaald moment 500 keer seks met iemand hebt gehad, dat het op een bepaald niveau mooier/beter/lekkerder wordt, maar op een ander (basaler) niveau verlang je ook naar die andere vorm van seks... Het is erg mooi wanneer je dit eerlijk naar elkaar kunt uitspreken, en elkaar hierin kan vertrouwen. Dit is ook de reden dat het me wel interesseert en vooral de verhalen van 3970 me aanspreken, juist omdat er zoveel liefde uit spreekt