Suggesties voor rc's?

Mr.Pilska

Experimenterende gebruiker
Hey peeps.

Iemand nog een idee voor een leuke rc?
Mijn intresses zijn breed zo lang ik hem maar niet helemaal de pan uit flip.
(Niet echt bekent met trippen) psychidelica dus.

Iemand suggesties?

Tot nu toe van rc's gebruikt

3-mmc

Hey peeps.

Iemand nog een idee voor een leuke rc?
Mijn intresses zijn breed zo lang ik hem maar niet helemaal de pan uit flip.
(Niet echt bekent met trippen) psychidelica dus.

Iemand suggesties?

Tot nu toe van rc's gebruikt

3-mmc

Ik raad 6apb aan. Voelt als MDMA maar duurt ongeveer 2 tot 3 keer zo lang. Heeft minder heftige pieken en voelt meer uitgesmeerd. Ook de inwerktijd is veel langer, meestal tussen de 1,5 a 2 uur.

Orale dosis van 100/150 milligram wordt door de meeste mensen als plezierig ervaren. Hoge dosissen kunnen licht psychedelisch worden. Raad je sterk af te herdoseren. Heb zelf een keer 200 genomen en twee uur daarna nog eens 200. Was opzich een leuke ervaring maar veel en veel te sterk waardoor ik er niet zo van kon genieten.

Fool

Badass junkie
Als je het nog ergens kunt vinden: 4-mmc, methoxetamine of 2C-T-7(of eigenlijk elke 2C-T wel) zijn zeker de moeite waard. :wink:

Pollewop

Bewuste gebruiker
Ik raad 6apb aan. Voelt als MDMA maar duurt ongeveer 2 tot 3 keer zo lang. Heeft minder heftige pieken en voelt meer uitgesmeerd. Ook de inwerktijd is veel langer, meestal tussen de 1,5 a 2 uur.

Orale dosis van 100/150 milligram wordt door de meeste mensen als plezierig ervaren. Hoge dosissen kunnen licht psychedelisch worden. Raad je sterk af te herdoseren. Heb zelf een keer 200 genomen en twee uur daarna nog eens 200. Was opzich een leuke ervaring maar veel en veel te sterk waardoor ik er niet zo van kon genieten.

Voelt als MDMA, blijft het love gevoel dan ook hangen??? Heb als alternatief 4F gebruikt, was ook zo lekker lief. Maar wil niet helemaal waus zijn.

Voelt als MDMA, blijft het love gevoel dan ook hangen??? Heb als alternatief 4F gebruikt, was ook zo lekker lief. Maar wil niet helemaal waus zijn.

Als je met love gevoel het gelukzalige en verliefde gevoel door de verhoogde serotonine in je brein bedoelt, ja, dat heb je zeker, en dit geval zelfs langer als bij MDMA.

Er zijn wel mensen die het maar een “slap aftreksel” vonden. Dat heb ik zelf nooit begrepen aangezien ik er altijd heel goed op ging.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Er zijn wel mensen die het maar een “slap aftreksel” vonden. Dat heb ik zelf nooit begrepen aangezien ik er altijd heel goed op ging.
Vind het ook zeker geen slap aftreksel, al is 6-apb wel een stukje subtieler. Wellicht minder geschikt voor feesten en meer voor thuis(?)

Pollewop

Bewuste gebruiker
Als je met love gevoel het gelukzalige en verliefde gevoel door de verhoogde serotonine in je brein bedoelt, ja, dat heb je zeker, en dit geval zelfs langer als bij MDMA.

Dat bedoel ik zeker, dat gelukkige verliefde. Wij doen alleen maar gebruik in een thuissetting omdat ik vind dat je er dan meer van mee krijgt en op een festival ben ik echt bezig met muziek en mensen om me heen. Thuis geniet ik echt meer. Wil alleen van dat waus zijn af en meer “in love” zijn :hearteyes:

Mr.Pilska

Experimenterende gebruiker
6-apb lijkt me wel een intressant stofje.
Alleen het put je seratonine uit en dat is op het moment niet helemaal waar ik naar zoek.

Mxe lijkt me wel intressant alleen de een zegt het is de shit en de ander vind het meuk.

2cb familie nog nooit gehad 2ct-....
Is soort van 2cb met wat upper effecten. Redelijk intressant. Misschien dat eens een poging geven. Oja en las dat 2ct-7 ook moa remmers heeft en er mensen aan dood zijn gegaan in combi met mdma.

4-mmc nergens meer te krijgen in iedergeval niet bij een vendor.

Misschien 3-mmc nog een do over geven.

Al die andere middelen zo als 2-fa 3-fpm ofzo iets. lijkt me niet zo veel. Misschien dit wiekend maar terug naar wat ouderswets keta snuffelen.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Ik heb 2 maanden geleden voor de laatste keer 4F gebruikt als RC, beviel prima (gebruik verspreid over 2 jaar met dit stofje meerdere keren) aangezien ik van de M altijd zo waus ben. Je kunt mijn rapport hierover terugvinden onder RC.

Vind 6Apb wel erg interessant nu 4F niet te krijgen is. Ik lees alleen rapportjes van jaren terug. Ook op Google en Engelse sites. Iemand nog een update of iets dergelijks?

Bovenaan