Neo-Shulginist
Badass junkie
Nee daar durf ik me niet te wagen. Ik had een beetje de indruk dat iemand in een lollige bui een random structuurformule had zitten tekenen.
Nitropentaan
Ziet er in ieder geval uit als een hoog energetische stof 😂Iemabd een idee?
HeptanitrocubaneIemand?
JaHeptanitrocubane
Nee daar durf ik me niet te wagen. Ik had een beetje de indruk dat iemand in een lollige bui een random structuurformule had zitten tekenen.
^Heptanitrocubane
NopeeNitropentaan
Ja maar da's geen drugsssss
Die troep in nootmuskaatRaad maar...nog geen drugs maar komt in de buurt , en in praktisch elk kruidenrekje te vinden 🙂
Bekijk bijlage 21036
Ga mn best doenVraag me af waneer we cubane gebaseerde drugs krijgen...
Kut chemisten schiet op xd
4-hydroxy amfetamine.
Bijna goed, het is para-methoxyamphetamine, 4 hydroxy heeft alleen 0- en paramethoxy heeft -0-4-hydroxy amfetamine.
Geen idee of het enige 'space'waarde heeft?
Ah, bijna! Leuk spel dit, haha.Bijna goed, het is para-methoxyamphetamine, 4 hydroxy heeft alleen 0- en paramethoxy heeft -0-
Geen space waarde aangezien je geen euforische roes krijgt.
Trifenylmethaan?
Ehm...Trifenylmethaan?
Lekker bezig, Dirkjan!Ehm...
Ik wou een grap uithalen door een niet bestaande chemische structuur te tekenen met een speciaal online programma en dan te kijken of mensen erin trapte. En wat gebeurd er? Teken ik blijkbaar alsnog een bestaande structuur. Experiment duidelijk mislukt.
Thc
Omdat scheikunde gewone berengeil is 🧠🐻Je bebt goed op de hoogte man in oranje pakkie!
Omdat scheikunde gewone berengeil is 🧠🐻
Is dit niet een van die dissos? Niet aryls maar die andere groep. Ephinidine of diphenidine ofzo? Of methoxphenidine? Leuk topic!
BROMO DRAGONFLY!Bekijk bijlage 25855
Welke geile stof is dit? Hopelijk nog niet gepost hahaha
Kippengaas
Bijnaaaa goed, tis honingraat.. 🐝😄Kippengaas
Honingraat.
Lol, tegelijk gepost. Maar je was een milliseconde eerder. Ik win, haha!Bijnaaaa goed, tis honingraat.. 🐝😄
Ik had het gewoon goed, het was grafeen.Bijnaaaa goed, tis honingraat.. 🐝😄