stopwoordjes onder x

1percent

Belezen gebruiker
ik merk bij mezelf dat ik de laatste paar keren onder x redelijk vaak terugval op hetzelfde zeggen

in mijn geval is dit 'ja ja ja jajaaaaa' op een mega vage manier, zodat degene waarmee ik praat mee ook zo zit aan te kijken van waar heb jij het nou overr??

vond dit wel grappig dus wilde vragen of meer mensen zoiets hebben en wat jullie stopwoordjes zijn? :wave:

norco

Newbie
ik heb vooral het herhalen van woorden zoals een naam ofzo :P
stijn, stijn, stijn, 10x en dan zeggen dat je ijlt

Flameon

Badass junkie
Ik ken iemand van het werk die de hele tijd zegt: uhmmm uhmmmm uhmmm uhmmmm uhmmmm. Gelukkig geen directe collega :kots:

xjimmyx

Newbie
pffffffffffffffff, pffffffffffffffffff, pfffffffffffffff haha het klinkt altijd zo grappig als ik space. :hearteyes:

NEYS

Experimenterende gebruiker
1. "Wooooow"
2. "Waaaaaat?"
3. "Echt vet dit"
4. "Ik ga hard man"
5. "Neeeeejoh"

:grin:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Hahahahaha, ik dacht al dat ik de enige was.
Ik had ooit es dat ik altijd het laatste woord van m'n zin 3x herhaalde.

Shit ik ga hard hard hard
waar gaan we feesten feesten feesten etc

Oom Klaas

Badass junkie
Flameon zei:
dahmer je hebt hetzelfde als mij

:tearsofjoy:

Dahm oke dat kan nog, maar dahmer moet je echt niet zo willen gebruiken.
Jeffrey Lionel Dahmer (West Allis (Wisconsin), 21 mei 1960 - Portage (Wisconsin), 28 november 1994) was een Amerikaanse seriemoordenaar, necrofiel en kannibaal, wiens naam in de Verenigde Staten haast een synoniem is geworden voor dit begrip.

k00k

Bewuste gebruiker
"Hoe voel jij je?" vraag ik altijd aan mijn medeparty-gangers. Waarop ik zeg: "Ik ga lekker, ja ja ja". Dit vraag ik vast om het kwartier :P

yxes

Bewuste gebruiker
hele tijd

ja ja jajaaaj jaa ja ja :P heel herkenbaar

zovan oh wat is het lekker he :grin:

antwoord: ja ja jaaa jaa jajaa aja aj :P

en het woordje ohhhh heerlijk HEERLIJK :grin: :mrgreen:

:grin: tis ook heerlijk kan niet wachten op qlimax

taeknic

Belezen gebruiker
Ik loop CONSTANT mensen lastig te vallen en ze te vragen of ze zich chill voelen en het naar hun zin hebben, verder kerm ik constant dingen zoals:
"Dit is zooo chill..."
"Ik space 'em harder dan m'n kaak, gek!"
"FUCK YEEEAH!"

Komt bij mij ook voor, alleen is het elke keer wat anders :mrgreen: maar de reden dat het zo vaag en grappig is alleen maar omdat je pillen hebt gehad, want deze dingen zou je nu kunnen zeggen maar daar denk je niet bij na :wink:

Karhu

Wijs gebruiker
taeknic zei:
Ik loop CONSTANT mensen lastig te vallen en ze te vragen of ze zich chill voelen en het naar hun zin hebben, verder kerm ik constant dingen zoals:
"Dit is zooo chill..."
"Ik space 'em harder dan m'n kaak, gek!"
"FUCK YEEEAH!"

Ga je gebruiken op machtig? Want dan zal ik eens opletten of ik zulke woordjes hoor vallen :tearsofjoy: !

Karhu

Wijs gebruiker
taeknic zei:
Xeloc zei:
taeknic zei:

Ga je gebruiken op machtig? Want dan zal ik eens opletten of ik zulke woordjes hoor vallen :tearsofjoy: !

Dat was ik wel van plan ja :)
Ga jij ook snoepen die avond?

Nee, die avond niet :). Oud en nieuw zal ik wel pilletje nemen, zit dan ook in Simplon.
Ik heb iemand mee die door gezondheid geen drugs kan nemen, dus vind het ook zo lullig om die alleen nuchter te laten staan.

Tarske

Newbie
Ik vraag constant aan de mensen waar ik tegen praat:
Hey, vind je het niet vervelend dat ik de hele tijd tegen je praat? als ik teveel praat moet je het zeggen he. Ben je zeker dat het ok is? Anders zwijg ik wel hoor. Dus ik praat echt niet teveel tegen je. etc etc..

Is wel irritant voor de mensen die bij me zijn. && de mensen die niet weten die ik genomen heb, zien het ook meteen, && da's ook niet zo leuk, aangezien niet de hele vriendenkring het moet weten in mijn geval.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Tarske zei:
Ik vraag constant aan de mensen waar ik tegen praat:
Hey, vind je het niet vervelend dat ik de hele tijd tegen je praat? als ik teveel praat moet je het zeggen he. Ben je zeker dat het ok is? Anders zwijg ik wel hoor. Dus ik praat echt niet teveel tegen je. etc etc..

Is wel irritant voor de mensen die bij me zijn. && de mensen die niet weten die ik genomen heb, zien het ook meteen, && da's ook niet zo leuk, aangezien niet de hele vriendenkring het moet weten in mijn geval.

Whaha lol :tearsofjoy: ergens herken ik het wel een beetje :)

1percent

Belezen gebruiker
Tarske zei:
&& de mensen die niet weten die ik genomen heb, zien het ook meteen, && da's ook niet zo leuk, aangezien niet de hele vriendenkring het moet weten in mijn geval.

herkenbaar , ons dorp is wat 'ons kent ons' idee, dus kom wel eens mensen tegen die het niet hoeven te weten :grin: gaat niet lukken weet ik, dus meestal zeg ik HOI en ben ik weg haha

F-ekt

Newbie
Gister voor de eerste keer een pilletje genomen en zei constant.
Waaw. Waw waw dude waw!

vond 't heerlijk

wazig

Newbie
kent t wel dat herhalen van een bepaald woord of een bepaalde zin :grin:

1 wie: als mensen tegen me praate en ben er niet bij met me gedachten schrik ik en roep ik wie!! maar dat is aleen alsk echt goed koek ben:P
2 heuj heuuuj heeeeeuj steeds langer tot kt beu ben:P'
3pfffffff, gwn omdat dat zo lekkr is op dat moment:P

dat was m wel denk zo:P

SoftCruise

Experimenterende gebruiker
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM dat zeg ik altijd , als je x op hebt en je doet dat voelt dat zowiezo fijn :grin:

Bovenaan