Stoppen

Wat kan ik verwachten als ik stop met het gebruik van coke?
Ik ben van plan ermee op te houden, maar weet niet wat ik kan verwachten.
Iemand hier ervaring mee?[/b]

Delirium

Badass junkie
Ligt er van af hoeveel je nu gebruikt?

Heb geen ervaring, maar verwacht heel veel moeilijkheden. Succes! :rolleyes:

tails

Belezen gebruiker
ik stel voor dat je alsmaar minder en minder gaat gebruiken waardoor je minder effect gaat krijgen en dan gaat beseffen dat het nutteloos is

en als dat ni werkt snuif je maar eens op een avondje 10g waardoor je zo slecht zal zijn dat je er voor de rest van je leven niet meer aankomt :mrgreen:

:wave:

El Retro

Wijs gebruiker
fragany zei:
ik stel voor dat je alsmaar minder en minder gaat gebruiken waardoor je minder effect gaat krijgen en dan gaat beseffen dat het nutteloos is

Less is more dude...

en als dat ni werkt snuif je maar eens op een avondje 10g waardoor je zo slecht zal zijn dat je er voor de rest van je leven niet meer aankomt :mrgreen:

:wave:

Snuif 10 gram op een avond en wordt ramverslaafd :rolleyes:. No good advice... Hij moet het gewoon zelf doen en zelf willen, er zijn geen trucjes voor...

DjTrips

Bewuste gebruiker
Stoppen is balen... echt je voelt je alsof je hele doel in het leven weg is, niets doet je nog lachen ofzo, tis echt kut, en hoe langer je stopperiode duurt hoe erger het word en hoe meer je denkt aan coke en hoe meer je probeert het ergens te halen en hoe meer je uitkijkt naar de dag dat je op een feestje een cokedealer tegenkomt... speed is nix vergeleken bij stoppen coke...

Bovenaan