Stoppen

Drazzic

Bewuste gebruiker
Stoppen met drugs is soms erg moeilijk. Zeker als je rond middelbare leeftijd bent zeg 16 - 24 jaar het is de tijd dat je het meeste uitprobeerd. Waarbij ook je vrienden soms gebruiken en dan is het helemaal moeilijk om er zelf van af te blijven. Misschien handig om wat tips op te stellen hoe je het beste kunt minderen of helemaal stoppen.

hoi... K heb een vriendje van 15 jaar die soms is een XTC pil gebruikt.. k ben hier heel bang van geworden, omdat een vriend van mij in de zomervakantie ook dingen heeft meegemaakt rondom XTC. Daarom heb ik gevraagd of hij er mee wilt stoppe. En dat zou hij d0en.. althans dat was volgens hem de bedoeling.. Alleen ik was net op msn met een paar vrienden van hem.. en ze zeiden dat ie weer gebruikt had.. :cry: Vandaag was hij naar me toegekome.. Hij was anderhalf uur te laat, en hij zei dat hij dronken was, maar ik heb toch iets anders gehoord van zijn vrienden. Ik wil heel graag dat hij stopt, maar wat kan ik er tegen doen?!!?! :cry: Kusjee Floor

Drazzic

Bewuste gebruiker
Postman zei:
Als je wil stoppen moet je eens op deze pagina klikken en drukken op doorgaan
*knip*
Je ziet dan wat het gevolg is :stoned:

gaat ook nergens over, ga je links ergens anders posten. Even dit laten verwijderen admins!

doopie

Bewuste gebruiker
fysiek kan je aan pillen niet echt verslaafd raken
praat een keer goed met hem het zijn toch echt zijn eigen keuzes die hij maakt.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Stoppe?

ja Stoppe met drugs kan heel moeilijk zijn..omdat voral bij mensen die emotioneel zijn aangelegt..voelen zich anders.. stoerder..dendenk alles te kunnen met het op..zonder het voelen ze zich een nuttelos iemand... j moet met diegene praten..en vertelle wat t beste is...de feiten vertelle..niej zoals bij mij..zegge je moe stoppe..want dan zegt die Ja maar doet neej..spreek uit ervaring..stel een grens...of laat hem kiezen...ze keuze hem te laten stikke voor drugs is meestal ook niet slim..want dan kies je meestal Voor De drugs...spreek ook uit ervaring... het kan heel gemeen spul zijn... Drugs moet je gebruiken..niet door gebruikt Worden!...

Veel succes Gabberfreak :)

Bovenaan