Stoppen. Maandenregel.

fgamer

Belezen gebruiker
Hallo,
Iedereen hier wees me er al op dat ik te veel drugs gebruik.
Nu heb ik sinds vorige week zaterdag al niks meer gedaan. (4 OCT)
Ik ben van plan te stoppen, nouja niet helemaal.
Ik wil zeker af en toe nog een lijntje kunnen pakken of een pilletje.

Dus ik besloot me gewoon aan de 3 maanden te gaan houden.

Nu heb ik een vraag je..

Als ik maand 1 een pil pak, kan ik maand 4 opnieuw.
Maar wat als ik in maand 2 snuif.. etc?
Werken deze op elkaar in?
Of gewoon helemaal niet?

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Nu heb ik sinds vorige week zaterdag al niks meer gedaan. (4 OCT)

Grappig, mijn laatste keer was ook 4 oktober. (sos en pep) Dit weekend weer lekker knallen. :hearteyes:

Maar wat als ik in maand 2 snuif.. etc?
Werken deze op elkaar in?
Of gewoon helemaal niet?

Nee totaal niet, ik neem aan dat je met snuiven cocaine en/of speed bedoelt? Deze 2 stofjes werken op hele andere neurotransmitters dan dat MDMA doet. Dit houdt in principe in dat ze elkaar niet tegenwerken, tenzij je enorm veel speed pakt en vervolgens MDMA, dan voel je minder van M. Je kan dus prima in maand 2 een snuifje doen, in maand 4 zal de XTC gewoon naar behoren werken. Succes!

Fool

Badass junkie
Goed bezig!

Een lijntje amfetamine zal geen significante invloed hebben op je MDMA-pauze, just don't overdo it. :wink:

Maar zowel cocaïne als amfetamine spreken grotendeels dezelfde neurotransmitters aan als MDMA, alleen met een andere affiniteit en op een andere manier. :wink:

fgamer

Belezen gebruiker
Bedankt voor de reacties, sowieso verlopig eventjes niets.
Ik merk zelf wel dat ik achter uit ga. (Werk, Avondschool, etc..)

pointofview

Experimenterende gebruiker
Top om te horen kerel! Wel jammer dat je geen reactie hebt geplaatst in het andere topic, maar hierbij vergeven! :rock:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Sinds 4 oktober 'al' niks meer gedaan? Ik vind de 'al' niet helemaal op zijn plek hier. Het is vandaag de 14e.....

Fool

Badass junkie
Ik weet dat sommige mensen soms een beetje achterlopen, maar stiekem is het al 14 oktober, vandaag. :tongueout:

fgamer

Belezen gebruiker
ZERO- zei:
Sinds 4 oktober 'al' niks meer gedaan? Ik vind de 'al' niet helemaal op zijn plek hier. Het is vandaag de 14e.....

''nog'' dan?

Hoe dan ook, aangezien eerst elk weekend of meerdere malen per week er wel iets in kon, is dit toch al goed.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
fgamer zei:
ZERO- zei:

''nog'' dan?

Hoe dan ook, aangezien eerst elk weekend of meerdere malen per week er wel iets in kon, is dit toch al goed.

In dat geval is het een goed begin toch :) :wave:

fgamer

Belezen gebruiker
Ondertussen een maand verder, en voel niet eens de drang maar naar iets anders dan wiet/alcohol. :)

Bovenaan