Stonede Moeder

lichtendonker

Belezen gebruiker
BillyBilo zei:
damned moeders van tegenwoordig, wiet rokende, bezemvliegende opstijgende spacende schoonmakende schokolade etende vrouwen

Hier is ook zo'n moeder, alleen dan nog een slagje erger ha ha ha :grin:
Verantwoord en alleen weekends hoor :smoke:

ThaReaper

Bewuste gebruiker
richie87 zei:
vandaag komt ze er mee aan dat ze droge lippen heeft, dat ze af en toe moet trillen dat haar hartslag erg snel is en dat ze er niet helemaal bij is (voorbeeld aantal keren zonder reden rond de tafel lopen

heb deze aflevering gezien man :openmouth: vanavond is net gebleken dat je moeder een robot is gestuurt door demonische krachten uit een ander universum...

Je handtekening zegt genoeg over je antwoord :P

OT: Mijn moeder heeft 1x een joint met me mee gerookt maar merkte er vrij weinig van.. zat toch echt 2g wiet en een halve gram hasj in die blunt :openmouth:

Marten!

Bewuste gebruiker
Annæ zei:
Varry zei:
^waarom zit jij oude topics naar boven te kicken? :confused:

ooomdat ik daar benieuwd naar was
en omdat ik stoned ben denk ik :}
Misschien moet je dan eens minder gaan roken want je zit al een tijdje allemaal oude topics te uppen

EazyE

Newbie
ouwe :P ik kijk een jaar niet meer op dit forum en nu wel zie ik ineens mijn oude topic weer hier boven aan :P maarja ben nu 15 en ben vorig jaar naar een instelling geweest voor een maand vanwege alles wat je in 1ste post leest :P Maar ik ben een heel jaar gestopt en vorige week weer een keer gedaan en me ouders kwamen er weeral achter. :rolleyes: ben ik echt zo slecht in het verborgen houden ofzo :P

Spor

Wijs gebruiker
EazyE zei:
Dat ze nu stoned is kan geloof ik ook komen doordat ze telang in de garage is geweest of is dat niet mogelijk?

DAT zal het zijn, logisch als een bus, dat andere DF'ers dat niet opgemerkt hebben :grin:

Als ik tijdens het tussenuur naar de shop ben geweest, en ik heb t zakje wiet nog in mijn zak, is ook altijd de hele klas stoned omdat ik dat bij me heb. En de leraar natuurlijk ! :beer:

Kellebell

Experimenterende gebruiker
hahahahhaha super man

kep geen idee wat hier allemaal staat, want ik ben zo stoned als m'n opa zondagmiddag in de kerk,
alle letters draaie door mekaar
net zo vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
nouja, Joepdoeiendemazzel :wave:

Bovenaan