Yolo2000

Belezen gebruiker
mag je onder invloed van Wiet Vliegen???
Ik ga over een uurtje naar Schiphol om naar Spanje te gaan met 2 vrienden van me
Maar we hebben sinds 23:00 al zitten te blowen al 5 gram opgerookt met ze 3e dus we zijn nog helemaal Knetter we waren vergeten dat we op vakantie gingen dus opeens zie ik onze koffers ingepakt dacht ik ohja over een uur Moeten we vetrekken naar Schiphol Maar we zijn dus helemaal van de kaart dus wat kan er gebeuren?
En wat als we in Spanje nog stoned aan komen want we Zijn ook van plan om een dikke L te draaien voordat we weg gaan
En onderweg naar daar te roken als we wachten op de bus
Dus wat zijn de risico's en de risico's als we nog helemaal Wappie in Spanje zijn is ongv 3 a 4 uur vliegen

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Alleen kans dat eventueel een hond het ruikt en je vakantie ophoudt bij de douane.

Veel plezier!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als je geen wiet bij je hebt kan er weinig gebeuren. Het enige idd zoals Tijdloos al zegt: Als de hond het ruikt ben je wel even zoet daar. Al je koffers en spullen worden uitgeplozen en je zal gefouilleerd worden waarschijnlijk. Als ze dan na een (lange) tijd niks vinden mag je gewoon doorlopen. Kost wel even tijd...
En als je echt knetter er uit ziet kan het zijn dat zij het aan je zien en je alsnog aan een inspectie onderwerpen.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Eerst zeg je dat je je vakantie vergeten was en daarom hebt zitten blowen, met de vraag of dat erg is, vervolgens besluit je met te zeggen dat je voor vertrek ook nog eens lekker even een dikke joint gaat draaien. De logica is weer ver te zoeken. :tongueout:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Das Yolo he... Misschien verre familie van Koes..? :lolol:

Eindelijk een verklaring lol

Maar yolo blow lekker even niet als je geen uren of langer vertraging krijgt.

Ps het is bij een paar maatschappijen niet toegestaan te vliegen als je drugs in het bloed zijn. Weet niet uit me hoofd welke.

Yolo2000

Belezen gebruiker
We zijn aan gekomen in Spanje
Wat een spanning man niks gebeurt alleen toen we in Spanje aan kwamen waren we nog steeds fucking knetter dus de duane daar kijk ons echt de heletijd recht in onze ogen aan we dachten echt shit we zijn de lul we belanden sowieso in de gevangenis
Maar gelukkig hebben ze er niks van gezegt

Yolo2000

Belezen gebruiker
Eerst zeg je dat je je vakantie vergeten was en daarom hebt zitten blowen, met de vraag of dat erg is, vervolgens besluit je met te zeggen dat je voor vertrek ook nog eens lekker even een dikke joint gaat draaien. De logica is weer ver te zoeken. :tongueout:

Ja we waren vergeten dat we over een uur moesten vetrekken tot dat we ons ingepakte koffers zagen toen dachte we Ohja en het was toch al te laat we waren toch al helemaal knetter dus waarom niet voor vetrek een dikke L draaien? En onderweg naar Schiphol Roken?

MDMAap

Belezen gebruiker
Spanje aan kwamen waren we nog steeds fucking knetter dus de duane daar kijk ons echt de heletijd recht in onze ogen aan we dachten echt shit we zijn de lul we belanden sowieso in de gevangenis

Misschien hier ook gelijk het antwoord op je Amnesia Haze-topic? :wink:

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Das Yolo he... Misschien verre familie van Koes..? :lolol:
:smilecat::smilecat::joycat::joycat:

Maar yolo blow lekker even niet als je geen uren of langer vertraging krijgt.
Ps het is bij een paar maatschappijen niet toegestaan te vliegen als je drugs in het bloed zijn. Weet niet uit me hoofd welke.

Vliegtuigmaatschappijen mogen je weigeren als ze daar gegronde redenen voor hebben. Onder invloed zijn van drugs word gezien als een gegronde reden en tegen de tijd dat ze erachter zijn hoe het allemaal zit heb je je vlucht al gemist...
Maar denk dat ze op Schiphol wel wat gewend zijn met al die toeristen die voor de vertrekhal nog even hun laatste jointje roken. :blush::blush:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
:smilecat::smilecat::joycat::joycat:

Vliegtuigmaatschappijen mogen je weigeren als ze daar gegronde redenen voor hebben. Onder invloed zijn van drugs word gezien als een gegronde reden en tegen de tijd dat ze erachter zijn hoe het allemaal zit heb je je vlucht al gemist...
Maar denk dat ze op Schiphol wel wat gewend zijn met al die toeristen die voor de vertrekhal nog even hun laatste jointje roken. :blush::blush:
Zeker, maar als landen als Turkije Of Tunesië Thailand etc zou ik het nooit doen (van daar terug naar huis)

Sprokkie

Bewuste gebruiker
Zeker, maar als landen als Turkije Of Tunesië Thailand etc zou ik het nooit doen (van daar terug naar huis)
Mmmh, denk als je je gedraagt dat het de 'Cabin-Crew' niet zo zal interesseren..
Denk dat het eerder belangrijk is of je wel of niet door de douane/security komt.

Laatst bewerkt:
Bovenaan