Stoned gamen

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Zijn hier ook mensen die wel eens een spelletje achter de computer spelen als ze stoned zijn?
Bij mij is het soms een onderdeel van mijn avond stoned zijn, eerst met vrienden ver heen gaan en dan als die weg zijn gamen, je word echt veel beter, dat is bij mij 1 ding wat zeker is. Maar neem nou eens Half Life 2, als je dat stoned speelt is zo ongeloofelijk mooi... misschien een tip voor mensen die ook wel es gamen en ook stoned zijn dan.

Japio

Newbie
ik speel in online gamen ook ik een clan. En als ik een war heb, dan ben ik toch meestal stoned :tongueout:

is wel fun, maar soms ben je dood omdat je reactie niet meer zo snel is :/

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Japio zei:
ik speel in online gamen ook ik een clan. En als ik een war heb, dan ben ik toch meestal stoned :tongueout:

is wel fun, maar soms ben je dood omdat je reactie niet meer zo snel is :/

Haha, geweldig man! cool om te horen :)

spacekonijn

Badass junkie
ja ik game al jaren age of empires :grin:
online , clan etc ik ben niet zon game persoon maar age of emp is echt een geweldig strategie spel vermaak me hier al 4+ jaar mee :grin:

ben nuchter wel stukken beter

Drudge

Newbie
Stoned//high gamen is voor mij een van de lolligste dingen die er zijn. Vooral online strategie spellen zoals Warcraft III TFT. Dan moet je een teamgame joinen. Ik bouw dan de vaagste legers en benut mijn strategisch inzicht totaal niet meer. Als je dan nog wint is de pret 10 keer groter.

Ook de reacties van je allies zijn hilarish : wtf ????/ what u make xD etc.

Half life twee heb ik ook maar nog niet stoned geprobeerd, zal dat eens doen :grin: al denk ik wel dat ik meteen word neergemaaid ivm tragere reactiesnelheid.

Krs

Bewuste gebruiker
speel bijna altijd wel games als ik stoned ben. Met vrienden eerst filmpje kijken en wat blowe en dan ff gamen. Ik word er niet beter van maar met bijv defjam doe je een vette move en ga je helemaal uit je dak. is echt wel relaxt om stoned te gamen.

Mac...

Badass junkie
Doe het wel, maar meestal gaat het net ietsje minder goed en bij moeilijke spellen is het, als ik flink gaar ben, moeilijk om me goed te kunnen concentreren.

Jeller

Badass junkie
spacekonijn zei:
ja ik game al jaren age of empires :grin:
online , clan etc ik ben niet zon game persoon maar age of emp is echt een geweldig strategie spel vermaak me hier al 4+ jaar mee :grin:

ben nuchter wel stukken beter

hehe ik speel ook al lang ag of empires2 online (nu wat minder) en int begin wa ik echt slecht als ik stoned was maar nu maakt het weinig uit

spacekonijn

Badass junkie
Jeller zei:
hehe ik speel ook al lang ag of empires2 online (nu wat minder) en int begin wa ik echt slecht als ik stoned was maar nu maakt het weinig uit

welke versie met de uitbreiding? kunnen we een keer allebij stoned tegen elkaar spelen dan zijn de kansen gelijk

xardas

Newbie
F.E.A.R. (First Encounter Assault and Recon), speel dat maar eens stoned! . Onwijs gave 3D-shooter alla Max Payne, met een The Ring achtig vrouwtje, dat hele wazige dingen laat gebeuren af en toe, het is echt veel bruter dan een horrorfilm, omdat je op je cursor aan het letten bent en dus alle scene's redelijk onverwacht zijn.

Ik speel regelmatig stoned games, Battlefield vietnam bijv. Dan ga ik altijd lopen kloten en allies laten neercrashen enzo :flushed: .
Maar het is zeker wel leuk dan :grin:

Bal0n

Badass junkie
Hehe, stoned gamen. Vroeger deed ik dat nog wel eens. Ik had altijd erg vaak het gevoel alsof het ontzettend goed ging, en als i kdan vervolgens even op de scorelijst keek stond ik nooit echt bijster hoog :rolleyes:

Nick

Experimenterende gebruiker
PFff paar jaar geleden...3 jaartjes ofzo..Delta force land warrior veel online knetter gespeelt..

Nu dit moment nie zo veel meer..meestal Battlefield 2 online of americas army..

Vind het wel lkkr stoned gamen ..maarja reactievermogen word bij mij wat minder haha.
Kan btr strak gamen :grin:

ltr

BacingsPen

Badass junkie
Delta force land warrior

Die was idd vet!

Toen de demo ervan uit was (lang geleden) was ik er echt verslaafd aan! :)

Antwerp's highest

Experimenterende gebruiker
Stoned gamen is inderdaad echt lachen, maar ik wordt er zekr niet echt beter op :P ik speel graag fifa of need for speed underground2...... echt lache

platypus

Belezen gebruiker
tot 5 uur 's nachts fifa98 op de nintendo 64 spelen tegen elkaar helemaal strak onder de pep en omstebeurt van elkaar winnen en helemaal fanatiek steeds weer opnieuw spelen...
maar stoned spelen is veel leuker, dan heb je de volgende dag tenminste geen blaren op je duim en last van je kaken :rolleyes:

spacekonijn

Badass junkie
platypus zei:
tot 5 uur 's nachts fifa98 op de nintendo 64 spelen tegen elkaar helemaal strak onder de pep en omstebeurt van elkaar winnen en helemaal fanatiek steeds weer opnieuw spelen...
maar stoned spelen is veel leuker, dan heb je de volgende dag tenminste geen blaren op je duim en last van je kaken :rolleyes:

lol ik was zn tegenspeler

al met al won ik toch net iets vaker :P

Chronic

Newbie
Christiaan18 zei:
speel bijna altijd wel games als ik stoned ben. Met vrienden eerst filmpje kijken en wat blowe en dan ff gamen. Ik word er niet beter van maar met bijv defjam doe je een vette move en ga je helemaal uit je dak. is echt wel relaxt om stoned te gamen.

Hier moet ik ff op reageren :grin:

Ben nieuw hier trouwes... gelijk maar ff voorstellen hallo luitjes ik ben Paul smoke laatste jaar bijna elke dag (altijd savonds).

maar ff over Def jam..(das wat belangrijker dan mij :P) speelde het voor het eerst bij een maat van me.. vet smoken eerst en dan goed spacen op het spel.. wist niet wat me overkwam zo gruwlijk vet vond ik het :grin: en dan ook nog aardig goed worden.. Kortom dat spel is zowiezo een aanrader als je stoned bent.!!! :grin:

Hou de rust!

Krs

Bewuste gebruiker
Chronic zei:
Christiaan18 zei:

Hier moet ik ff op reageren :grin:

Ben nieuw hier trouwes... gelijk maar ff voorstellen hallo luitjes ik ben Paul smoke laatste jaar bijna elke dag (altijd savonds).

maar ff over Def jam..(das wat belangrijker dan mij :P) speelde het voor het eerst bij een maat van me.. vet smoken eerst en dan goed spacen op het spel.. wist niet wat me overkwam zo gruwlijk vet vond ik het :grin: en dan ook nog aardig goed worden.. Kortom dat spel is zowiezo een aanrader als je stoned bent.!!! :grin:

Hou de rust!

haha precies :grin:

Chronic

Newbie
Gister weer ff lekker stoned gegamed :grin: deze keer speelden we Pro Evolution 4 op de PS2.. Echt een vet spel. Vooral met ze 4en stoned gamen :grin:

Zo relaxt dat het niet erg is dat 1tje wat vaker solo acties maakt :P

Zelf veel leuker als Fifa 2006 (en vorige versies) omdat het meer arcade gameplay is :grin:

Dus bij deze weer een aanrader en het mooiste is als je ervoor zorgt dat je met ze 4en samen speelt :smoke:

michielxboxer

Belezen gebruiker
Waterpijp zei:
Zijn hier ook mensen die wel eens een spelletje achter de computer spelen als ze stoned zijn?
Bij mij is het soms een onderdeel van mijn avond stoned zijn, eerst met vrienden ver heen gaan en dan als die weg zijn gamen, je word echt veel beter, dat is bij mij 1 ding wat zeker is. Maar neem nou eens Half Life 2, als je dat stoned speelt is zo ongeloofelijk mooi... misschien een tip voor mensen die ook wel es gamen en ook stoned zijn dan.

ik heb een xbox, en speel maar al te graag stoned online PGR2 voor de kenners.

Bovenaan