Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dingo zei:man, soms post jij toch maar rare dingen hoor :P

Mindgamer zei:Kan elke lefgozer mij even vertellen hoe het voelt om gesteriliseerd te worden?
Hoe is het om te zien hoe een dikke zuster je zak dicht brand en met liefde de rook daarvan inadement?
Groeten van iemand die GEEN kinderen op de wereld wil zetten!
Eury zei:Ik snap echt niet waarom mijn pa dat heeft gedaan![]()

Mindgamer zei:Mwa, ik werk niet met kinderen. Ben toch echt hetero.
Nee, ik wil mezelf gewoon niet voortplanten, maar ik vraag me af hoeveel pijn zo'n ingreep doet...
Die gozer die zich zelf naar zijn dealers postcode heeft genoemd, is vast en zeker gesteriliseerd...: 3970... :P Of niet?
ook dat was pijnloos, en de dagen daarop was er hooguit een beetje een beurs gevoel in de balzak, that's it.
3970 zei:Wat wel vreemd was om te zien trouwens, was dat binnen 2 dagen de hele balzak verkleurde, van blauw, paars, tot bijna zwart! Een raar gezicht, maar dat was ook zo weer weg...
Voor de pijn hoef je het dus normaal gezien niet te laten, als alles goed gaat...![]()
mike6 zei:Eury schreef:Ik snap echt niet waarom mijn pa dat heeft gedaan
Misschien om te voorkomen dat hij nog meer "Eury's" op de wereld zet?![]()
honingolie zei:Wat een horrorverhaal.
lysergine25 zei:doe maar mindgamer ... verlos de wereld ...
Spijtig genoeg is dit dagelijkse waarheid.Marla Singer zei:Maar van de pil of andere hormoonpreparaten worden een heleboel vrouwen op den duur juist weer een stuk minder hitsig en dan zal het overschot aan "volwaardig sperma", helaas toch eigenhandig in doucheputjes en andere alternatieve loodsplekken moeten eindigen.... :P