Stemming beinvloed space

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Tot nu toe heb ik daar nog niet veel van gemerkt. Mischien komt dat omdat ik altijd vrolijk ben als ik ga slikken maar heeft iemand wel eens een badtrip gehad op de pilletjes? Ik nog nooit namelijk, ik heb ook het idee dat het bij mij weinig uitmaakt of ik nu vrolijk ben of niet, als ik er een pil intrap voel ik hem altijd wel lekker. Iemand wél vervelende uitwerking gehad bij het nemen van xtc terwijl je niet lekker in je vel zit? Ik hoor het graag. (niet dat je badgaat, maar de reacties, hoor ik graag :wink: ) Het lijkt me trouwens wel ongelooflijk kut om bad te gaan op xtc. Toen ik bad-ging op wiet dacht ik al dat ik doodging :P . En komt het ook echt wel eens voor dat mensen gaan schuimbekken? Ik kan het me gewoon niet voorstellen

dzN

Belezen gebruiker
Bad gaan niet echt...

Maar wanneer je elke week pillen neemt geraakt je serototine wat op en op het einde heb geen meer waardoor je dan ook niet meer blij wordt en je staat dan gewoon super strak... en dat had ik.
Je denkt niet echt helemaal positief vind ik dan... en wanneer je dan nog een slecht gezind bent..

Ik heb overgings al mensen door hun bene zien zakken wanneer ze iets hadden genomen...

takedown84

Belezen gebruiker
ik m'n eerste keer toen ik m'n pilletje pakte
ajah, was niet echt bad gaan
ik zat gewoon ergens, (op het uitgaan) was 'n festival en zat er buiten
het pilletje sloeg in, ik begon te zwaaien met m'n armen... alles voelde anders aan, alles was leuk, prachtig blablabla, ken je wel...
we gingen dus in die tent staan, en ik begon me ineens zooo slecht te voelen, was niet normaal
ik wilde drinke, dus we gaan naar buiten, daar kon je ergens drinken krijgen, m'n maat bestelde drinken, en toen ik het drinken in m'n handen kreeg ging alles weer goed
voor de rest nog 'n leuke space gehad :tearsofjoy: :mrgreen:

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Nja kben een keer ''bad'' gegaan op x. Het was egt een louche ervaring. Complete verwarring enz. (geen maagklachten of schuimbekken of whatever). Maarja gewoon niet te veel aan denken als je gebruikt :wink: als je je goed op je gemak voelt komt dit normaal niet voor denk ik.

TrippyShit

Badass junkie
Het is idd mogelijk. Ik nam een keer, omdat iemand zn 1e keer was en die lastig deed met kwartjes, veel achter elkaar zonder na te denken kwartjes, halfjes. Opeens begon alles te werken. Zat in een druk huis met nuchtere,dronken en mensen op mdma.

Opeens voelde ik me in een angst wegglijden. Ik had het gevoel alsof ik vanaf een heel andere plek de menigte bekeek. Ik werd parranoia en liep weg. In mn 1tje kwam ik weer een beetje tot rust. Ik werd een beetje gek in mn hoofd en alles werd te chaotisch. Toen k dacht dat het ging, ging k weer naar binnen en hetzelfde gebeurde weer. Mn beste vriend die ik ook bij mij bleef slapen kwam naar buiten en we liepen weg van de rest. Ik zag ff de bad kant van mdma en die is echt psychotisch. De rest van de avond was ik nog wel in de war en schrok snel maar viel nog mee.

Ontopic :P

Stemming beivloed idd je space. Welke muziek je uitgaat, of je uberhaupt uitgaat en zulke dingen bepalen het ook.

Wakkoe

Belezen gebruiker
Zeg dat wel, MDMA kristal viel verkeerd bij mij, gebruikte samen met 2 anderen en er zaten nog wat mensen bij die drugs maar niks vinden, we zouden eerst op stap, maar ik voelde me lang niet goed..was misselijk ,dacht dat ik moest kotsen maar dat lukte niet.

Toen wou ik zitten en dat hielp niet, toen wou ik naar huis, toen weer zitten, toen lopen, toen fietsen, toen weer zitten en uiteindelijk naar huis toe gefietst, 5 minuten op bed gelegen, toen weer terug naar de rest gefietst, daar even op bed gelegen. Toen wou ik weer terug naar huis, maar dat mocht niet..

Ik heb uiteindelijk mn trui en shirt uitgetrokken en heb me de hele tijd in lopen smeren met koud water :P Sokken had ik niet meer aan, die lagen nog thuis..

Ik geloof niet dat ik me ooit zo kut heb gevoeld..

TrippyShit

Badass junkie
Kan gewoon verkeerd gevallen zijn natuurlijk. Mcpp kristallen ofzo heb k nog nooit van gehoord volgensmij. Maar dan valt het gewoon verkeerd. Das niet echt een bad gaan zegmaar.
Als je bij psychedelica je even niet op je gemak, parra en bangig voelt is het ook niet gelijk een badtrip. Echte badtrip is toch wel wat anders, geloof me..

VivaLaBlonde

Experimenterende gebruiker
Heb wel twee keer X tot me genomen in moods waarvan ik het zelf niet verstandig achtte het te nemen. Zijn alsnog prachtige nachten geworden (is misschien ook een beetje het gevaar voor mij)

Omgekeerd ben ik er zeker bekend mee.
De MCPP van de eerste lowlandsnacht had flink m'n stemming verneukt :tongueout: .

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Je stemming beinvloed de space zeker...

Als jij je kut voelt

en je gaat denken dat de space goed gaat gaat het ook goed

Maar als je denkt dit wordt kut dit wordt kut

Dan gaat t kut..

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
ja ben wel een x beetje bad gegaan..
toen de pil insloeg moest ik kotsen :kots:
en daarna kon ik alleen nog maar zitten, want als ik opstond draaide alles,, maar dat was gelukkig maar een kwartiertje ofzo en toen heb ik nog een leuke avond gehad :grin:

Johnson

Experimenterende gebruiker
Ik noem 't altijd stemingswisselingen. Ineens voel je je kut omdat je te veel denkt ofzo of alles gaat niet zo als 't bedoeld was maar als alles is opgelost dan is alles weer tip top in orde. Ik heb dit ook vaak als ik nog niet zo veel gehad heb. Gewoon een halfje of een paar k*tpillen. Maar gewoon aan iets leuks denken en dan komt 't bij mij altijd wel weer goed.

Wakkoe

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Kan gewoon verkeerd gevallen zijn natuurlijk. Mcpp kristallen ofzo heb k nog nooit van gehoord volgensmij. Maar dan valt het gewoon verkeerd. Das niet echt een bad gaan zegmaar.
Als je bij psychedelica je even niet op je gemak, parra en bangig voelt is het ook niet gelijk een badtrip. Echte badtrip is toch wel wat anders, geloof me..

Wie heeft het hier over mcpp kristal dan? Het viel idd gewoon verkeerd

Bovenaan