STEEN !!!

Psy High

Belezen gebruiker
Dat grapje over die blinde was echt lame

Voor de rest is zijn image wel lachen

Btw die neus tussen de billen heeft hij van RA The Rugged Man in Bottom Feeders.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Normaal gesproken houd ik niet van dat volk, maar om dat filmpje kon ik wel lachen. "Als de toekomst een optelsom is van wat er allemaal in het verleden is gebeurd, dan zie ik toch wel een strakke tijd tegemoet." -o_

shokora

Wijs gebruiker
rofl what the fuck :')

Apart mannetje, wel grappig, muziek klinkt nog niet eens zo slecht.

Maakt hij die beats zelf? want die vind ik nog wel het lekkerst. Die teksten gaan echt nergens over.

Serenity

Badass junkie
De'áller áller grootste kneus die ik ooit gezien heb Ik word er serieus verdrietig van dat er dit soort mensen op aarde rondlopen.

Lauu

Badass junkie
het woord kanker gebruik je ook door hem? vraag me af hoe vaak hij het zegt per dag...en dan krijg je opeens kanker

Serenity

Badass junkie
Stylus zei:
ik hoop héél erg dat je hem niet serieus neemt, ik ken em via via, het is puur een typetje wat hij neerzet, moet wel ergens duidelijk worden na het gedeelte waarin hij 'bewijst' dat de sculpturen van tegenwoordig een beetje uit de openbare ruimpte moeten opkankeren.

of dat ie 'mijn kat is weg'- posters verzamelt. XD

Uiteraard is het een typetje. Maar dan nog vind ik het ongelofelijk triest dat ie zo doet. Ik moet gewoon niks hebben van dit soort mensen of typetjes; laten de samenleving vervlakken, kleine kinderen die gaan schelden en meer van dat soort onzin.
Als ik een pistool had ...

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
het woord kanker gebruik je ook door hem? vraag me af hoe vaak hij het zegt per dag...en dan krijg je opeens kanker
Dude weer een zeikerdje over het woord kanker, Ik weet hoe erg de ziekte is, De vader van een goede vriend van me is gestorven aan kanker.
Maar ik kan niet tegen mensen die zeuren van oh je zegt kanker, Soms floept het bij mij er uit als die vriend waarover ik sprak in de buurt is dat vind ik dan wel lullig maar hem boeit het zelfs niet, meestal zijn het de mensen die er het hardste over zeiken die geen fuck te maken hebben ermee.
Zowieso sterft op vandaag bijna niemand meer gewoon aan ouderdom. Maar sterft bijna iedereen aan ziektes. Is het geen kanker dan wel aids of een of andere andere kankerziekte.
Op alles kan je wel gaan zeuren dat je er andere mensen mee kwetst. Als ik tegen een vriend van me heey ouwe lul zeg , kan het door een opa die in de buurt staat ook maybe fout worden opgevat.
Iedereen mag van mij zeggen wat ie wil doe maar gewoon lekker waar je zin in hebt .
En Steen blijft BAAS

crysis

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
Uiteraard is het een typetje. Maar dan nog vind ik het ongelofelijk triest dat ie zo doet. Ik moet gewoon niks hebben van dit soort mensen of typetjes; laten de samenleving vervlakken, kleine kinderen die gaan schelden en meer van dat soort onzin.
daar spreek je jezelf een beetje tegen ja..

ik vind het een held

Serenity

Badass junkie
El_V zei:
Serenity zei:

ik vind het een held

Een held??

crysis

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
El_V zei:
Serenity zei:

ik vind het een held

Een held??

held/baas/vet grappige gozer allemaal hetzelfde

Bovenaan