Starten met microdoseren

Stekker99

Newbie
Ik wil gaan starten met het microdoseren van LSD. Ik heb vandaag de oplossing gemaakt met 90 ml gedestilleerd water, 10 ml alcohol (vodka) en een blotter van 200 μg. Dat moet 2 μg/ml opleveren. Ik wil starten met 10 μg om de drie dagen (dus twee dagen niets). Ik heb de oplossing in een medicijnflesje zitten en bewaar deze in de koelkast. Het doseren ga ik doen met een kleine injectiespuit van 5 ml. Ik heb de LSD getest met een EZ-test, en deze werd paars, dus dit moet goed zijn. Verder heb ik ervaring met MDMA, maar dan in een andere setting.

Zie ik nog iets over het hoofd of heeft er iemand tips & tricks?

Gr.

Stekker99

Newbie
Gisteren eerste 10 μg genomen. Ik merkte er weinig van, maar dat is ook de bedoeling geloof ik. Ik moet zeggen dat ik wél wat vrolijker en positiever was, maar kan ook placebo-effect geweest zijn. Verder niets gemerkt van energie, focus, creativiteit, sociaal gedrag, of andere zintuigen. Komende dosering eens verhogen naar 12 μg.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Misschien eerst wat hoger doseren (20 ug ofzo) en dan naar beneden gaan tot het effect amper merkbaar is. Dan heb je er wat meer controle over.

Je hebt immers niet kwantitatief laten testen, dus weet je niet of die 200 ug wel klopt. Vaak klopt de aangegeven sterkte van lsd niet. A, omdat dealers maar wat zeggen en B, omdat lsd nogal gevoelig is voor de elementen en toch door meerdere handen gaat voor een tijdje en niet altijd ideaal behandeld wordt.

Zo'n thuis-test is een indool test trouwens en wordt ook paars bij gelijkende stoffen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
maar dat is ook de bedoeling geloof ik.
Klopt, kan natuurlijk ook wezen dat je blotter minder dan 200μg bevat maar dat zullen we wellicht nooit weten.

Ik vond 10μg microdosering wel vrij ideaal mede ook omdat ik dit bewust totaal niet merk. De meeste mensen bouwen vaak op totdat ze wel bewust iets denken te merken om het veld wat af te tasten. Rond 15μg dacht ik bewust iets te merken en rond 25μg werd ik toch wel duidelijk iets chaotischer.

Je plan van aanpak klinkt trouwens vrij solide.

Stekker99

Newbie
Misschien eerst wat hoger doseren (20 ug ofzo) en dan naar beneden gaan tot het effect amper merkbaar is. Dan heb je er wat meer controle over.
Dat wil ik misschien wel gaan doen, maar dan wel in het weekend, iets te veel risico op het werk. Goeie tip!

Je hebt immers niet kwantitatief laten testen, dus weet je niet of die 200 ug wel klopt. Vaak klopt de aangegeven sterkte van lsd niet. A, omdat dealers maar wat zeggen en B, omdat lsd nogal gevoelig is voor de elementen en toch door meerdere handen gaat voor een tijdje en niet altijd ideaal behandeld wordt.
Zo'n thuis-test is een indool test trouwens en wordt ook paars bij gelijkende stoffen.
Ik begreep dat er bij testcentra geen kwantitatieve testen werden gedaan met LSD blotters, maar slechts een Ehrlich test zoals ook de EZ thuistest is? Belangrijkste vind ik dat ik in ieder geval niet met NBOME te maken heb.

Ik vond 10μg microdosering wel vrij ideaal mede ook omdat ik dit bewust totaal niet merk. De meeste mensen bouwen vaak op totdat ze wel bewust iets denken te merken om het veld wat af te tasten. Rond 15μg dacht ik bewust iets te merken en rond 25μg werd ik toch wel duidelijk iets chaotischer.
Je plan van aanpak klinkt trouwens vrij solide.
Bedankt, ik probeer mijn huiswerk altijd wel goed te doen. Ik zal ook eens gaan experimenteren met hogere dosissen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik begreep dat er bij testcentra geen kwantitatieve testen werden gedaan met LSD blotters, maar slechts een Ehrlich test zoals ook de EZ thuistest is? Belangrijkste vind ik dat ik in ieder geval niet met NBOME te maken heb.
Ik dacht gehoord te hebben dat er plekken zijn in NL (Noord Brabant bijv?) waar weer kwantitatief getest wordt, maar kan het mis hebben. Anders kan het sowieso in het buitenland, maar dat is erg duur om het daar heen te sturen.

Als ik het goed begrijp test zo'n thuis-test op de aanwezigheid van een indool structuur. Dat sluit nog niet uit of er geen andere stoffen op zitten. Ik weet niet hoe zo'n test reageert als er een lsd-achtige stof én een nbome op de zegel zitten. Volgens mij kunnen ze bij het testcentrum wel zien wat er allemaal aanwezig is op de zegel.

Stekker99

Newbie
Gisteren weer een microdosering gedaan, wederom 10 μg. Ik moest werken dus ik wilde niet gaan experimenten met een hogere dosering. Ik merkte er dan ook vrij weinig van, wel was ik rond tien uur 's avonds erg moe. Wanneer ik weer een dag vrij ben ga ik toch echt de dosering eens verhogen naar 20 μg.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Gisteren weer een microdosering gedaan, wederom 10 μg. Ik moest werken dus ik wilde niet gaan experimenten met een hogere dosering. Ik merkte er dan ook vrij weinig van, wel was ik rond tien uur 's avonds erg moe. Wanneer ik weer een dag vrij ben ga ik toch echt de dosering eens verhogen naar 20 μg.
Bij microdosing is het eigenlijk juist de bedoeling dat je er praktisch niets van merkt. Zodra je het bewust gaat merken heb je eigenlijk al teveel genomen. Tussen de 10 en 15ug moet dan ook meer dan voldoende zijn. Natuurlijk is dit zoals het bedoeld is en niet perse de enige manier. Maar ik denk niet dat je de dosis moet verhogen. Misschien had je normaal gesproken wel een rotdag en nu door de lsd een normale dag. Wellicht bij een goede dag dat dan deze dosis van 10ug je een perfecte dag gaat geven. Maar "Ik merkte er dan ook vrij weinig van" klinkt mij als de perfecte dosering voor microdosing.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bij microdosing is het eigenlijk juist de bedoeling dat je er praktisch niets van merkt. Zodra je het bewust gaat merken heb je eigenlijk al teveel genomen. Tussen de 10 en 15ug moet dan ook meer dan voldoende zijn. Natuurlijk is dit zoals het bedoeld is en niet perse de enige manier. Maar ik denk niet dat je de dosis moet verhogen. Misschien had je normaal gesproken wel een rotdag en nu door de lsd een normale dag. Wellicht bij een goede dag dat dan deze dosis van 10ug je een perfecte dag gaat geven. Maar "Ik merkte er dan ook vrij weinig van" klinkt mij als de perfecte dosering voor microdosing.
Hij weet niet of zijn zegel echt 200 ug is. Door eerst hoger te doseren (en wat te voelen) kun je daarna naar beneden doseren tot je het niet echt voelt. Nu kan het net zo goed te weinig zijn.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hij weet niet of zijn zegel echt 200 ug is. Door eerst hoger te doseren (en wat te voelen) kun je daarna naar beneden doseren tot je het niet echt voelt. Nu kan het net zo goed te weinig zijn.
O dat begreep ik er even niet uit.. Las dat hij naar 20ug wilde verhogen en daar reageerde ik blijkbaar te snel op:)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
O dat begreep ik er even niet uit.. Las dat hij naar 20ug wilde verhogen en daar reageerde ik blijkbaar te snel op:)
Dat had ik aangeraden, omdat er dan waarschijnlijk wel effect te merken is, zodat daarna een echte microdosering gevonden kan worden. :) Misschien is 15 of zo beter, dan hoeft hij als dat effect heeft minder naar beneden te doseren daarna.

Tenminste, ik doe het zelf liever zo, geeft wat meer controle naar mijn idee.

Stekker99

Newbie
Vandaag eens 20 μg geprobeerd en er was een duidelijk verschil. De eerste uren merkte ik weer vrij weinig, maar na ruim 2 uur zag ik ineens wat beweging in de patronen van mijn spijkerbroek. Dat was even een wtf momentje en daarmee is duidelijk 20 μg te veel voor een microdosering. Ik had dus wat milde visuals, kleuren waren net wat feller, maar het meest opvallende was de innerlijke rust die ik kreeg. Alle zintuigen kwamen 'heel gecontroleerd' binnen, ik weer niet hoe ik het anders moet uitleggen. Alles werd heel subtiel en rustig. Daarna kwam ik in mijn woonkamer en ik stoorde me mateloos aan de rommel overal, ik ben meteen als een malle gaan opruimen. Nu, 8 uur later, is alles weer redelijk normaal. Past dit verhaal bij een 20 μg dosering? Omdat ik bij 10 μg te weinig effect ervaar, en bij 20 μg te veel, ga ik eens voor 15 μg de volgende keer. Voor een meer recreatieve setting lijkt me 50 μg ook wel eens interessant.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Past dit verhaal bij een 20 μg dosering?
Klinkt als overeenkomend met de verwachtingen lijkt mij zo. Wat je verteld over het ervaren van innerlijke rust, het gecontroleerd binnen komen van zintuigen en de beschreven ervaring klinkt ook wel herkenbaar denk ik. Rond de 15μg kunnen de effecten op bepaalde vlakken wel wat paradoxaal aanvoelen in vergelijking met hogere doseringen in ieder geval.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Ben ook begonnen vanmiddag, 15ug 1P-LSD. Mijn doel is om een lichte sociale angst aan te pakken en op m’n werk meer gefocussed te zijn.

Nou had ik vandaag sowieso al een goede dag, maar de microdosis vanmiddag gaf hernieuwde energie. De commute naar huis was echt leuk, zoveel mensen om naar te kijken ipv stoeptegels. Er zijn volgens mij ook mensen die intrinsiek slecht zijn, dat zag ik ineens. Maar gelukkig maar twee op misschien wel 1000.

Thuis de volle aandacht voor vrouw en kinderen, goeie focus. Ik kom af en toe niet helemaal uit m’n woorden maar ja.

Geen visuals. A.s. vrijdag probeer ik 20ug.

—edit—

Ok hierboven staat dus best wel een beetje een raar verhaal. Misschien maar bij 15ug houden...

Laatst bewerkt:
Bovenaan