Sporting Drugs

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Ik sport nu al namelijk 1jaar en ik doe aan wielrennen.
Ik vraag me hier af of hier iemand weet welke legale middelen je kan kopen voor het sporten die bijv. de spierkracht en spiergroei toenemen? & waar ? (woon in Limburg dus kan moeilijk naar NL gaan voor smartshops).
De illigale middelen kan ik hier niet vinden (denk aan stereoïden,...) dusja...

Thx anyway

Elektronik

@ andrew De illigale middelen kan ik hier niet vinden (denk aan stereoïden,...)
Lees voor je commentaar geeft :wink:

Andrew

Badass junkie
er zijn geen legale middelen om de spiergroei zoals anabolen enzo dat doen te bevorderen, dat is cheaten.

Zoek een wat rond over creatine, kan tijdens het wielrennen volgens mij ckr van pas komen. is in nederland 100% legaal.

Qocaïne

Badass junkie
Creatine is legaal, maar staat volgens mij gewoon op de dopinglijst.
Kortom, niet doen!

Middeltjes als Ephedra enzo zullen je niet helpen om sneller te fietsen of meer kracht te laten leveren. Ik ben zelf een sportman en weet uit eigen ervaringen dat deze middelen geen positieve invloed hebben op de krachts/snelheidstoename.

(Jajaja, creatine wel.. maar dat is niet 'legaal' in de wielersport)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
trainen, trainen en nog eens trainen.

fietsen tot je spieren verzuren, vetvrij koolhydraat en eiwitrijk eten.

groene thee voor vetverbranding.
Ginseng voor groter uithoudingsvermogen (maximaal 4 weken gebruiken dan 2 weken stoppen.)
En 2 weken voor wedstrijden stopen met ginseng.

yurubeba thee, versnelt het verdrijven van afvalstoffen.
spirulina bevat bètacaroteen , carotenoïden, chlorofyl , mineralen (waaronder calcium, ijzer, zink, magnesium en kalium), voor snellere spieropbouw.

Kreatine helpt, maar is meer voor krachtsporten als gewichtheffen. met kreatine kan je een korte en hevige kracht uitoefenen, maar daarna verzuren je spieren extra snel. en dat is met wielrennen soms niet bevordelijk.

loadrunner zei:
Kreatine helpt, maar is meer voor krachtsporten als gewichtheffen. met kreatine kan je een korte en hevige kracht uitoefenen, maar daarna verzuren je spieren extra snel. en dat is met wielrennen soms niet bevordelijk.

alles wat je zegt klopt behalve dat creatine ervoor zou zorgen dat je spieren sneller verzuren, sterker nog het vertraagt de verzuring. het is een lichaamseigen stof, zonder creatine in ons lichaam konden we niet eens bewegen.

denk niet dat bijna elke speler int nederlands elftal creatine zou gebruiken als je spieren sneller gaan verzuren.

en bronnen genoeg hier: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=cre ... =&aq=f&oq=

creatine werkt, staat wel op de dopinglijst maar er is voor zover ik kan vinden geen enkele aanwijzing dat het in welke vorn dan ook slecht voor je is

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Middelen die je kan gebruiken zijn zoals al gezegd creatine, suiker (dextro).Verder is er niets veel wat je veel resultaat zal geven.

Je kan het beste een inspanningsfysiologie boek kopen en je hier in verdiepen zodat je optimaal traint. Dit zal denk ik het beste effect hebben aangezien bijna niemand juist traint (intensiteit, rust voeding etc) Of heb je hulp van een fysiotherapeut?

Elektronik

Ik heb hulp van mijn trainer, ik heb van hem een trainingsschema gekregen & welke voeding ik moet gebruiken. Ik wou gewoon even weten of er zo middeltjes bestaan die mijn kracht of eender wat kunnen verhogen... Ik heb wel iets gevonden op het net. www.sportslab.nl
Hier schijnen produkten te zijn voor bodybulders, wielrenners, voetballers etc...

Bovenaan