• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Spontane 2CB-avond

Helenas

Bewuste gebruiker
Hoi!

Ik ben pas nieuw op het forum en dit is mijn eerste trip report, ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

Zaterdag heb ik samen met mijn vriend (K.) 2CB gebruikt. We hadden het allebei al eerder gedaan maar nooit echt samen. We hadden de pillen al eventjes in huis en wilden ze allebei graag uitproberen. Ik zei rond 19:30 dat we het nu wel konden doen, we hebben er even over nagedacht en we wilden het allebei wel erg graag!
Extra info: Ik ben 1.80, rond de 67 kilo en 20 jaar. Hij is 1.85, rond de 80 kilo en 23 jaar.

We hebben van mijn kamer in Haarlem een chill ruimte gemaakt, matrasje op de grond, veel kussens en kaarsjes aan. Om 20:00 namen we allebei een hele oranje/rode 1A pil en zijn we boodschappen gaan doen en daarna hebben we Cloud Atlas opgezet. Alleen zag je al snel in de film dat er iemand van een balkon af werd gegooid en op de grond uit elkaar spatte dus leek ons niet zo'n geschikte film :P . Dan maar Harry Potter laatste film deel 2. Rond 21:00 kreeg K. al wat visuals en begon alles een beetje te golven. Ik voelde nog niks maar wachtte het even af.. Vond het wel irritant dat hij lekker ging en ik helemaal niet! Misschien was dat omdat we de pil namen op een volle buik?

Om 22:00 voelde ik nog niks en besloot een halve 1A pil erbij te nemen. K. nam de andere helft. De eerste keer dat ik gebruikte had ik driekwart op en de tweede keer 1 hele dus ik was benieuwd wat het met me zou doen. Om 22:45 begon ik eindelijk wat te voelen en was de Harry Potter film niet zo leuk meer. Het beeld was veel aan het draaien en dat maakte me misselijk. We hebben daarna Earth opgezet. Ik voelde me nog steeds misselijk en heb een tijdje met een emmer gezeten maar ik voelde me verder vrolijk. Alleen mijn hart ging als een malle tekeer. Ik heb een groot harig kussen waar ik een tijdje naar heb gekeken, dat was prachtig! Ik zag allemaal kleuren en de haartjes van de kussen bewogen heel snel heen en weer :tearsofjoy:
Toen de misselijkheid een beetje was gezakt, besloten we om naar buiten gegaan. We hebben een heerlijke wandeling gemaakt door Haarlem en af en toe op een bankje gezeten om alles eens goed te bekijken. Ik zag alles golven en veel patronen, het was erg leuk! Ook met mijn ogen dicht zag ik mooie dingen waar ik me soms in kon verliezen. Soms had ik ook dat als we een straat in liepen, de straat steeds langer leek te worden. Toen we aan de gracht gingen zitten, zag ik in een roze weerspiegeling van lichten in het water flamingo's staan haha. K. had wat keta meegenomen en nam daar wat van. Ik vond het wel prima zo. Het was ook heel gezellig met K. omdat we op één lijn zaten en we elkaar van alles konden laten zien.

Na een tijdje kreeg ik buikkrampen en liepen we terug naar huis. We hebben ons heerlijk vermaakt met een tekenprogramma op de tablet van K. en muziek van Ludovico Einaudi geluisterd. Rond 02:00 werkte de 2CB bij mij een beetje uit, K. voelde er al een tijdje niks meer van. We hebben onze tanden gepoetst en daarna heerlijk samen in slaap gevallen met een muziekje op.

De volgende dag moest ik werken en ik heb geen last gehad van de 2CB, ik voelde me prima! Wat ik erg fijn vind aan 2CB was dat het goed te sturen is. Ik had alleen erge visuals als ik me ergens op concentreerde maar als ik dan weg keek, was het ook weer weg. :)

Dit vond K. erg leuk om naar te kijken maar ik niet. Ik vond het leuker om echte objecten te zien bewegen waarvan ik weet dat dat niet hoort.
http://www.youtube.com/watch?v=Va1KBtI81TY

Kockar

Experimenterende gebruiker
Leuke typische 2c-b ervaring, leest makkelijk en vlot en jij bent een ervaring rijker toch. :)

2c-i is overigens 'actiever' dan -b, je krijgt meer zin om te bewegen en te dansen en duurt ook net iets langer. :xtc:

reverb

Bewuste gebruiker
Wat een lekker rapport, fijn ongecompliceerd.

Ik hoorde laatst van een kennis dat de 2cb aan het begin van haar trip enige misselijkheid veroorzaakte. (Zou daar iets aan te doen zijn?) Dat komt dus meer voor. Zulke sterke visuals heb dan helaas weer niet, dus prijs je gelukkig.

Bedankt voor de youtube link. :)

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Ik hoorde laatst van een kennis dat de 2cb aan het begin van haar trip enige misselijkheid veroorzaakte. (Zou daar iets aan te doen zijn?)

Ik heb afgelopen vrijdag voor de 3e keer 2cb gedaan en ik kan je vertellen dat ik altijd bij het inkicken heel erg veel last heb van mn maag. Je moet er even doorheen. vaak helpt een lachgasje mij goed in de trip te komen!

R0mmelP0t

Fool

Badass junkie
Lekker report inderdaad!

reverb zei:
Ik hoorde laatst van een kennis dat de 2cb aan het begin van haar trip enige misselijkheid veroorzaakte. (Zou daar iets aan te doen zijn?) Dat komt dus meer voor. Zulke sterke visuals heb dan helaas weer niet, dus prijs je gelukkig.
Misschien een dosis promethazine? Is er iemand die hier toevallig ervaring mee heeft, of 2C-B en promethazine thuis heeft liggen en wat wilt doen voor de wetenschap? ^^ :P

Helenas

Bewuste gebruiker
Bedankt voor de leuke reacties! Ik ga zeker ook een keer 2CI doen, ben daar ook heel benieuwd naar :)

Bovenaan