Speedplof

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Raad het je niet aan, is niet geschikt daarvoor en je longen zullen het al helemaal niet plezant vinden. Meth schijnt wel gerookt te worden, maar daar ben ik niet bekend mee. Volgens mij "basen" ze het dan ook.

Solidius

Badass junkie
Amfetamine is nauwelijks afbreekbaar dmv hitte, en dan is het ook nog eens ZEER toxisch.
Dat komt mede door alle pleuriszooi die met snuifpep versneden is zoals caffeïne, manitol e.d.

Als je zo nodig uppers wilt roken neem dan basecoke.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
haha geniaal die steen :tearsofjoy:

mensen overleiden aant roken van pep, snuifsels gewoon niet roken, zoizo geen gesynthetiseerde stoffen roken voor mij, geef mij maar n joint :wave:

Djo

Badass junkie
Vreselijk dat je dat idee al in je hoofd haalt en hier neerkalkt.
Ik ben ooit getuige geweest van iemand die een grap bleek uitgehaald te hebben met een ander.
Die had dus gezegd, dat het een plof (met coke) was en het bleek dus een plof met speed te zijn. Eigenlijk een levensgevaarlijke grap. Dit is meer dan 10 jaar geleden gebeurd en toen was de speed heftiger dan nu en tevens ook de coke.
Het was in elk geval geen prettige aanblik toen die jongen ervan aan het roken was gegaan. De geur was naar ik meen mij te herinneren ook niet echt verfrissend. Maar ja dat is van een plof met coke ook niet het geval.

:rockband:

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
onze nederlandse pep moet je niet roken ik weet uitervaring dat meth wel gerook word het liefst in gekristaliseerde vorm maar pure methamfetamine schilfers heb je hie al jaren niet meer
maar als je de gele,witte,roze pasta poeder rommel van tegenwoordig rookt rook je iets heel anders dan speed/meth want als je iets verbrand verander je de chemische structuur en dus kan het zeer giftig zijn dodelijk zelfs je brand gaten in je longen en tast je slijmvliezen en tanden aan. dus onze nederlandse pepjes gewoon slikken,snuifen of shotten als je daar van houd maar verder niets. het is voor je eigen bestwil tenzij je duidelijk het verschil weet tussen amfetamine en methylamfetamine . :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Bovenaan